Strona 148 z 169

Re: Chiptuning

: 25 cze 2018, o 20:53
autor: tomek evo
Widziałem kilka wykresów na ponad 215 KM. Najwięcej było chyba 216,9 KM. Oprócz ewentualnego wywalenia dpf-u i programowo wyłączonego egr-a nie było innych modyfikacji.

Re: Chiptuning

: 25 cze 2018, o 21:13
autor: lukaszto
no to oczywiście w takiej sytuacji wierzę w takie wyniki, u mnie wynik z dpf i egr.

Re: Chiptuning

: 25 cze 2018, o 21:40
autor: ktryk
Jest to do osiągnięcia i pewnie tyle bym też zrobił u siebie jak bym miał zwykłą skrzynie. W Passacie B7 1,6 tdi 105 km mam 150 i 300 momentu. Fakt bez dpfa i z wyłączonym egrem programowo ,ale pojemność tylko 1,6. Przebieg nie mały bo prawie 370 tys. km. Skoda ma 330 tys. więc troszkę mniej ,ale DSG i to jest słaby punkt tego auta,ale bardzo komfortowy i wygodny ten słaby punkt.

Re: Chiptuning

: 26 cze 2018, o 05:58
autor: kmink
tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.
Zrobiłem tych samochodów trylion i najmocniejsze CFGB jakie u mnie były miały po 180KM.
20-25KM to jest bezpieczny maks dla tego silnika.
Naprawdę rozwala mnie to jak ludzie wierzą w bajki i myślą, że mają w aucie 220KM, a potem następny właściciel jedzie na rolki zweryfikować wynik, a tam 199KM :mrgreen: :lol:
Raz w miesiącu mam taki przypadek.

Re: Chiptuning

: 26 cze 2018, o 07:24
autor: KriSSo
lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547

Re: Chiptuning

: 26 cze 2018, o 08:07
autor: kmink
KriSSo pisze:
lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
To auto miało w serii 192KM :lol:
Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem

Re: Chiptuning

: 26 cze 2018, o 09:11
autor: KriSSo
kmink pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
No więc właśnie, bo właściciel przedumny i przeszczęśliwy, Tuner renomowany, cóż .... zastanawiające.

Re: Chiptuning

: 26 cze 2018, o 09:15
autor: tomek evo
kmink pisze:
tomek evo pisze:CFGB często wychodzą ponad 200 KM, czasami nawet pod 220 KM. Oczywiście sam wynik z hamowni może być obarczony pewnym błędem i na to też trzeba brać poprawkę.
Jak czytam takie bajki to mi się śmiać chce...wyjdzie 210-220 o ile seria będzie miała 190KM, no chyba, że ktoś chce mieć doj..ne koksu to co innego ale potem płacz, że DPF pada.
Zrobiłem tych samochodów trylion i najmocniejsze CFGB jakie u mnie były miały po 180KM.
20-25KM to jest bezpieczny maks dla tego silnika.
Naprawdę rozwala mnie to jak ludzie wierzą w bajki i myślą, że mają w aucie 220KM, a potem następny właściciel jedzie na rolki zweryfikować wynik, a tam 199KM :mrgreen: :lol:
Raz w miesiącu mam taki przypadek.

Na pewno znasz się dużo lepiej bo jesteś specjalista w tej dziedzinie. Ale w sumie wytłumacz mi proszę gdzie ja opowiadam te baki? Czy wg. Ciebie ponad 200 KM z tego silnika jest nieosiągalne lub będzie to zbyt mocny program (bajka nr 1)? Czy wykresy na 210-216 Km jakie krążą w sieci należy sobie wsadzić w.... (bajka nr 2)?
Np. ten :
http://www.kreatormocy.pl/portfolioentr ... fgb-remap/
Po drugie wyraźnie napisałem, ze trzeba brać poprawkę na różne wyniki z hamowni a po trzecie napisałem, że te najlepsze wyniki osiągały auta z wyciętym dpf-em.
Znasz się lepiej więc zrób mały wykład na ten temat i napisz jakie są ograniczenia w tym silniku.

Re: Chiptuning

: 26 cze 2018, o 18:46
autor: Foton
kmink pisze:
KriSSo pisze:
lukaszto pisze:220 samym programem ? pierwsze słyszę . dobre wyniki są wszystkie powyżej 200
Nie wiem, czy da się tu zajrzeć bez zalogowania, ale też zastanawiający przykład ......

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=64547
To auto miało w serii 192KM :lol:
Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.

Re: Chiptuning

: 26 cze 2018, o 20:19
autor: lukaszto
Jeszcze dodam dla porównania auto kolegi Octavia 2 VRS był kilka godzin przede mną na hamowni
Obrazek
To podobno bardzo dobry wynik dla tego silnika :) . Byliśmy w 4 osoby chipować nasze samochody i powiem wam, że dużo bardziej podatny na tuning był silnik 2.0 TDI CR 140km w Sirocco a silnik w Peugeocie 508 BlueHDi 150KM wypluł 438NM :O :O :O

Re: Chiptuning

: 27 cze 2018, o 07:05
autor: kmink
Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM? :lol:
Wczoraj na spocie rozmawiałem z jednym gościem, który opowiadał, że zrobił auto w Krakowie, jego jeden kumpel u mnie, a inny gdzieś w Vtechu.
Wyszło kolejno 220,207,215...czyli u mnie najmniej, tylko że auto robione u mnie jest najszybsze :lol: :lol: :lol:
To taka dygresja na temat twojego głupiego wywodu na temat hamowni.
Gdybyś był mądrzejszy, to zamiast pisać farmazony zaglądnąłbyś na stronę/FB i byś wiedział na czym hamujemy.

Napisałem wyraźnie, że bezpieczne przyrosty w tych silnikach oscylują w okolicy 20-30KM, czyli tyle pokazujecie na tych swoich bananowych wykresach.
Piramida swego czasu hamował Octavia na hamowni z bananowymi wykresami, po przyjeździe do Krakowa było mniej o 20KM :mrgreen:
Tak więc jak macie serie po 190-195KM to nic dziwnego, że wychodzi potem 220KM ;)
lukaszto pisze:Jeszcze dodam dla porównania auto kolegi Octavia 2 VRS był kilka godzin przede mną na hamowni
Obrazek
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Góra trzeba ciąć paliwo, bo się robi zbyt gorąco.

Re: Chiptuning

: 27 cze 2018, o 09:40
autor: tomek evo
No a jak skomentujesz wklejony przez mnie wykres? Zbyt optymistyczne wskazanie hamowni? Czy Twoim zdaniem u Aligatora hamownia pokazuje w miarę rzeczywiste wyniki?

Re: Chiptuning

: 27 cze 2018, o 17:16
autor: Foton
kmink pisze:
Foton pisze:Nigdy takiego mocnego u siebie na rolkach nie widziałem
Obslugujesz niszowych klientów albo masz słabe rolki.
Nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać...rozumiem, że niszowy klient to taki, którego CFGB ma mniej niż 190KM? :lol:
Wczoraj na spocie rozmawiałem z jednym gościem, który opowiadał, że zrobił auto w Krakowie, jego jeden kumpel u mnie, a inny gdzieś w Vtechu.
Wyszło kolejno 220,207,215...czyli u mnie najmniej, tylko że auto robione u mnie jest najszybsze :lol: :lol: :lol:
To taka dygresja na temat twojego głupiego wywodu na temat hamowni.
Gdybyś był mądrzejszy, to zamiast pisać farmazony zaglądnąłbyś na stronę/FB i byś wiedział na czym hamujemy.

Napisałem wyraźnie, że bezpieczne przyrosty w tych silnikach oscylują w okolicy 20-30KM, czyli tyle pokazujecie na tych swoich bananowych wykresach.
Piramida swego czasu hamował Octavia na hamowni z bananowymi wykresami, po przyjeździe do Krakowa było mniej o 20KM :mrgreen:
Tak więc jak macie serie po 190-195KM to nic dziwnego, że wychodzi potem 220KM ;)
lukaszto pisze:Jeszcze dodam dla porównania auto kolegi Octavia 2 VRS był kilka godzin przede mną na hamowni
Obrazek
Dokładnie jest tak jak piszesz. 186KM to mega zdrowa seria, a po modyfikacji wynik jak najbardziej prawidłowy.
Góra trzeba ciąć paliwo, bo się robi zbyt gorąco.
Masz rację. Szacun że robisz najszybsze... jednak masz spoko rolki.

Re: Chiptuning

: 27 cze 2018, o 19:22
autor: whity
Foton pisze: jednak masz spoko rolki.
rolki premium :)

Re: Chiptuning

: 27 cze 2018, o 19:50
autor: Ralph3x
Niektóre posty na bank są pisane po rolce premium :lol:
Gratuluje dealera na pewno wam nie miesza 8-) :lol: