Chiptuning

Bidon
Posty: 8
Rejestracja: 17 wrz 2010, o 15:19
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Chiptuning

Post autor: Bidon »

Z tą gwarancją nadal to do mnie nie przemawia, bo w sumie można być tym jednym z niewielu, którzy mają jakiś problem i wtedy niezła buba się kroi z zabawką za około 100k PLNów...
Awatar użytkownika
bandit57
Posty: 203
Rejestracja: 9 wrz 2010, o 23:34
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 196KM / 410 Nm
Imię: Michał
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: bandit57 »

Masz racje,ja dopiero tak naprawde zdecyduje po odbiorze auta i zrobieniu przynajmniej 10kk km,w mercedesie koniec gwarancji takze tu problemow juz nie bedzie z nia:)
Bidon
Posty: 8
Rejestracja: 17 wrz 2010, o 15:19
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)

Re: Chiptuning

Post autor: Bidon »

najwyżej poczekam, aż dwa latka strzelą i wtedy bez bólu zrobię sobie moda...
Awatar użytkownika
Bartic
Posty: 48
Rejestracja: 20 lip 2010, o 20:16
Samochód: Superb II
Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
Aktualnie: 147KM 319Nm
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Chiptuning

Post autor: Bartic »

Zapraszam do wątku viewtopic.php?f=31&t=339 wszystkich zainteresowanych chip tuningiem z południowej Polski. Być może ustalimy miejsce i uda nam się zebrać grupę.
Awatar użytkownika
zajcu
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2010, o 14:13
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Chiptuning

Post autor: zajcu »

Czy ktoś coś wie o tym projekcie?
http://vtg.fotolog.pl/skoda-superb-4x4, ... tarze.html
Wygląda ciekawie, chętnie dowiedziałbym się o tym więcej...
Awatar użytkownika
YAMAHATOR
Posty: 22
Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: YAMAHATOR »

Witam.
Jak wcześniej pisałem w powitalni, zrobiłem program w Mastersie.Auto miało w standardzie 215km i 281nm.Wykres jest z czwartego hamowania. Auto było lekko spocone i przy ostatniej jezdzie moment spadł z 351 na 344.4nm
Zamieszczam link do wykresu.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ec6 ... 8603b.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Siema.
Zrobiłem cały wydech w trzech calach.Zobaczcie jak się poprawiło,doszło 20km i 30 nm.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2415a4472ec6d3.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 21 sty 2014, o 14:38 przez YAMAHATOR, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
zajcu
Posty: 20
Rejestracja: 11 paź 2010, o 14:13
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Chiptuning

Post autor: zajcu »

Piękne kreski :) pogratulować, ciekawy jestem wyniku starcia z 3.6 FSI jakbyś miał okazję się zmierzyć to zdawaj relację :)
Awatar użytkownika
FunGous
Posty: 64
Rejestracja: 17 cze 2010, o 06:55
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: marcin
Lokalizacja: szczecin
Kontakt:

Re: Chiptuning

Post autor: FunGous »

na 100% 3,6 dostaje baty
z zatrzymanego moze sie tylko na poczatku wysunac na przod z racji 4x4 a potem to miazga :D
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: Misiektt »

Taak to ciekawe a czemu ?? Jeśli wierzyć w seryjną moc i moment to po dupie dostanie on. No chyba że na forum panuje powszechna opinia że seryjne 3.6 wychodzą 200 konne i momenty mają po 300NM. Natomiast fabryczne FSI nie ma dziury między 2-3k obrotów. Seryjne 3.6 ma o 6 wyższy moment i o 6KM mniej po dupie dostaje TSI.
Awatar użytkownika
eX
Posty: 823
Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 192
Lokalizacja: GD

Re: Chiptuning

Post autor: eX »

kolego dolaczyles niedawno ale widze masz dosyc napastliwy styl pisania. zrobi sie cieplej spotkajcie sie i bedzie wiadomo. kreski z wykresow nie jezdza...
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
Obrazek
frytol
Posty: 346
Rejestracja: 29 lip 2010, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Aktualnie: 267, 351
Lokalizacja: Płock/Warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: frytol »

Misiektt, zerknij jeszcze na wagę jednego i drugiego auta, a później przemyśl kwęstie strat w napędzie na przód i w AWD (nawet biorąc pod uwagę, że to tylko Haldex, wał kręci się zawsze). Przeczytaj wtedy to co napisałeś i wtedy zrozumiesz :). Strasznie się ciśnieniujesz, a wystarczy żeby przy okazji jakiegoś spota ustawić oba auta obok siebie i sprawdzić, które będzie szybsze.

Odwiedź również jakąś sensowną hamownię podwoziową, chce zobaczyć wykres, na którym będzie seryjna moc 3.6V6. Obiecaj tylko proszę, że w przypadku kiedy wyjdzie Ci te 220-230KM pozwiesz o to SAP i będziesz relacjonował przebieg sprawy na forum.

Wszyscy patrzą na wartości maksymalne mocy i momentu, a istotny jest tak naprawdę przebieg tych wartości w funkcji obrotów.
Awatar użytkownika
YAMAHATOR
Posty: 22
Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: YAMAHATOR »

Napewno na śliskim 4x4 króluje.
Mam jeszcze Audi s3 z 2008r i mogę powiedzieć że po programie skoda idzie podobnie a nawet z dołu jest troszkę żwawsza.Na pewno jest szybsza bo audi jedzie do 250 i koniec.Chłopaki ustawili mi limiter na 300km/h a ma jeżdzić śmiało około 270 km/h,zobaczymy jak poprawią się warunki.Generalnie nie chodzi tu o wyścigi tylko o przyjemność jazdy ewentualnie o szybsze wyprzedzanie.
Co do 3.6 to poważnie się nad tym silnikiem zastanawiałem, jednak wiem że sprzedać 3.6 będzie trudniej niż każdy inny silnik w S2.
Wracając do sprintu z 3.6 to jestem sam ciekawy jak to wyjdzie.
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: Misiektt »

Dobra panowie, ja po prostu taki mam styl pisania sorry stonuje trochę, chętnie się potnę z czym się da na lato ale moge wtedy też mieć parę rzeczy zmienionych ? Na hamownie pojadę bo to obowiązek, tylko nie wiem gdzie w Poznaniu mi dobrze zhamują 4x4 na DSG myślałem o GEKO Cars ale frytol coś pisałeś że w Poznaniu jest jakaś fajniejsza hamownia.

Co do silniczków 2.0 TSI to fajne jednostki co turbo to turbo ale spotkać się musimy :)

Co do Patrzenia na wykresy zarówno Ty jak i YAMAHATOR ma dziurę między 2,6-3 tyś obrotów i tego nie przeskoczycie :) Jeśli faktycznie mam 30 KM mniej to nie będzie to miało znaczenia :)
Awatar użytkownika
YAMAHATOR
Posty: 22
Rejestracja: 27 gru 2010, o 19:59
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Lokalizacja: Warszawa

Re: Chiptuning

Post autor: YAMAHATOR »

Tu jest wykres s2 3.6 z tej samej hamowni.

http://www.tdiracing.pl/printview.php?t ... 73a00b983e" onclick="window.open(this.href);return false;

Według mnie 3.6 z wykresu nie ma co podjeżdzać do 2.0 tsi po programie :lol: .
Awatar użytkownika
Misiektt
Posty: 1213
Rejestracja: 11 gru 2010, o 21:28
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Aktualnie: 296KM / 377NM
Imię: Marcin

Re: Chiptuning

Post autor: Misiektt »

Widziałem ten wykres zrobię swój i sprawdzimy czy będzie podobnie, jak tak to w pełni się z Tobą zgodzę
ODPOWIEDZ