Witam z racji tego że Auto masz trochę przejechane postanowiłem uszczelnić dwa wtryski bo już trochę przelewały wcześniej wymieniane były Uszczelki te oringi małe.
Wszystko do tej pory było ok Auto chodziło tiptop tylko delikatnie przelewały dwa wtryski więc postanowiłem to uszczelnić.
Pojechałem do znajomego mechanika żeby mi wyciągnął bo nie chciałem sam wtryski Zawiozłem do gościa ktory zajmuje się Regeneracja zrobił je uszczelnił twierdzi że dołu nie Ruszał bo się różne dziwne rzeczy czasem dzieją w każdym bądź razie sprawdzał testy na maszynie wszystko ok Mechanik założył z powrotem Auto dziwnie pracuje a wcześniej było wszystko ok i teraz tak ten od wtrysków twierdzi że on swoje zrobiły wszystko ma grać Mechanik z kolei pytałem go czy razy czy oznaczać wtryski przy wyciąganiu to powiedział że nie.
A teraz gdzie nie wyczytam to sie okazuje ze ma znaczenie.
Teraz ktory klamie? Bo nie wiem co z tym dalej robic
Problem z wtryskami 1.6 105km 2012
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 14 sty 2020, o 13:21
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
-
- Posty: 68
- Rejestracja: 14 sty 2020, o 13:21
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 15 mar 2021, o 18:04
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AVF (130KM, tiptronic)
- Imię: KucykWstodole
Re: Problem z wtryskami 1.6 105km 2012
No masz S2 ale w tym silniku ma znaczenie w którym miejscu jest wtryskiwacz. Na wtrysku jest kod do wklepania przez np vcds do sterownika siknika. Jeżeli wtryski były regenerowane to do każdego regenerowanego wtrysku maszyna nadaje nowy kod a ten z obudowy jest juz nieaktualny wiec trzeba je sobie oznaczyć. Ty nie regenerowałeś więc tylko w VCDS musisz sprawdzić , odczytać który i gdzie jest zapisany. Ewentualnie przenocować w sterowniku by juz samych wtryskiwaczy nie ruszać. Ale nawet bez tego kodowania silnik powinien chodzić równo!