Błędy

Awatar użytkownika
Mej
Posty: 780
Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Piotr

Re: Błędy

Post autor: Mej »

jedrek1980 pisze:Teraz podobno wyskoczył mi błąd 0522 ale czytając neta w każdym inczej opisane
Strasznie dużo niesłychanie dziwnych, a przede wszystkim nietypowych (jak na S2) problemów masz z tą swoją Skodą.
Auto jest po chipie (tak przynajmniej wynika z Twojego profilu), więc właśnie "od tego miejsca" zacząłbym szukać źródła problemów (zdrutowane ECU, słaby kontakt, etc.) .

PS:
Dzisiaj dopiero przeczytałem PW i sięgnąłem do kilku Twoich postów na Forum, stąd właśnie powyższa hipoteza.
Problemy z szarpiącym silnikiem, teoretyczne uszkodzenie czujnika temperatury i coś tam jeszcze są wybitnie nietypowe dla S2 i prawdopodobnie posiadają jeden wspólny mianownik.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
jedrek1980
Posty: 460
Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 217/430 Compsport
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Błędy

Post autor: jedrek1980 »

Dla Mnie też dziwna sprawa na programie jeździłem od września do marca żadnych problemów nie było.Wczoraj było zdejmowane podszybie tak przynajmniej powiedział mechanik i tam zero rdzy czy wilgoci.Moze zbieg okoliczności ale takie jaja zaczęły się po wymianie akumulatora (fakt z mojej nie wiedzy zresztą takie info uzyskałem również z serwisu że nie koduje się akumulatora)jeździłem tydzień bez kodowania.Jestem już nawet myśli żeby zdemontować pompę CR i oddać na stół do sprawdzenia choć obecny mechanik twierdzi że to raczej problem po stronie elektryki.Wtryski były na stole parametry jak z fabryki podczas wymieniania zaworu na pompie CR też nie było widać żadnych opiłków w listwie też.Takich problemów jak Skoda nie robił mi żaden samochód .Najgorsze że to się nie dzieje zawsze mogę jeździć cały dzień jest ok a wieczorem czy następnego dnia problem powraca
Awatar użytkownika
Mej
Posty: 780
Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Piotr

Re: Błędy

Post autor: Mej »

jedrek1980 pisze:Dla Mnie też dziwna sprawa na programie jeździłem od września do marca żadnych problemów nie było.Wczoraj było zdejmowane podszybie tak przynajmniej powiedział mechanik i tam zero rdzy czy wilgoci.Moze zbieg okoliczności ale takie jaja zaczęły się po wymianie akumulatora (fakt z mojej nie wiedzy zresztą takie info uzyskałem również z serwisu że nie koduje się akumulatora)jeździłem tydzień bez kodowania.
Jakoś nie czuję tematu żeby cokolwiek z Twoich problemów mogło się wiązać z akumulatorem.
jedrek1980 pisze:Jestem już nawet myśli żeby zdemontować pompę CR i oddać na stół do sprawdzenia choć obecny mechanik twierdzi że to raczej problem po stronie elektryki.
Wszystko co tutaj piszemy ma walor wyłącznie wróżbiarski ale z tego co dotychczas przeczytałem jestem znacznie bliższy opinii mechanika niż Twojej.
Ta pompa jest niesłychanie precyzyjnym urządzeniem jednak jej konstrukcja jest prosta jak budowa cepa dlatego trudno mi sobie wyobrazić żeby szwankowała tylko okresowo. Chyba, że widzisz wyraźny związek między temperaturą paliwa a szarpiącym silnikiem, to być może ale to mocno naciągana teoria skoro po chwili wszystko wraca do normy.
jedrek1980 pisze:Wtryski były na stole parametry jak z fabryki podczas wymieniania zaworu na pompie CR też nie było widać żadnych opiłków w listwie też.Takich problemów jak Skoda nie robił mi żaden samochód .Najgorsze że to się nie dzieje zawsze mogę jeździć cały dzień jest ok a wieczorem czy następnego dnia problem powraca
I w tym miejscu należy się głęboko zastanowić czy nie jest to jakaś wskazówka ... .
Być może niebawem się o tym przekonamy, bo wieczory i poranki są coraz cieplejsze i istnieje nawet całkiem realna szansa, że problem samoistnie "zaniknie". To jedna z wielu możliwości ale realna. Jeśli rzeczywiście - rozwiązanie problemu znajdzie się w zasięgu ręki. Ale poczekajmy jeszcze kilka dni aż wiosna na dobre się rozgości (pod względem temperatury i wilgoci).
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13596
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Błędy

Post autor: Enriquez »

Zapewne jakieś nowe błędy są w przypadku zwarć albo przerw.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
jedrek1980
Posty: 460
Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 217/430 Compsport
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Błędy

Post autor: jedrek1980 »

Enriquez jak odbiorę zapewne auto jutro będę musiał kogoś poszukać z vcdesem żeby ją podłączyć i zobaczyć co tam wyjdzie choć u mnie w mieście zapewne będzie problem taki sam jak znaleźć teraz dziewicę w 3 gimnazjum
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13596
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Błędy

Post autor: Enriquez »

To podjedź.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Mej
Posty: 780
Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Piotr

Re: Błędy

Post autor: Mej »

Enriquez pisze:Zapewne jakieś nowe błędy są w przypadku zwarć albo przerw.
Z pewnością. Jednak zdarzają się wyjątki. Przykładowo w razie wadliwej wiązki silnika, co najczęściej ujawnia się w okresach dużej wilgotności i częstego przechodzenia temperatury otoczenia przez zero. Niebywała rzadkość ale bywa i dlatego o niej wspomniałem.

Ja najpierw próbowałbym się zorientować na czym polegał ów szumny tuning, bo jeśli tylko po kablu to mnie ma o czym mówić ale w innym przypadku :cry: ...
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
jedrek1980
Posty: 460
Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 217/430 Compsport
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Błędy

Post autor: jedrek1980 »

Mej pisze:
Enriquez pisze:Zapewne jakieś nowe błędy są w przypadku zwarć albo przerw.
Z pewnością. Jednak zdarzają się wyjątki. Przykładowo w razie wadliwej wiązki silnika, co najczęściej ujawnia się w okresach dużej wilgotności i częstego przechodzenia temperatury otoczenia przez zero. Niebywała rzadkość ale bywa i dlatego o niej wspomniałem.

Ja najpierw próbowałbym się zorientować na czym polegał ów szumny tuning, bo jeśli tylko po kablu to mnie ma o czym mówić ale w innym przypadku :cry: ...
Naturalnie po kablu.Narazie auto odebrane wszystkie błędy wykasowane wyłączony na stałe S/S przez Marcina przejechane ponad 300 km i narazie ok
netshooter
Posty: 11
Rejestracja: 6 gru 2019, o 13:44
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Michał

Re: Błędy

Post autor: netshooter »

witam, odświeżę temat bo nie znalazłem nigdzie rozwiązania:

co oznacza ten błąd?

03821 - Odblokowanie lewej osłony przestrzeni ładunkowej
012 - usterka elektryczna w obwodzie

cały czas w centralnym układzie wyskakuje i nie mogę znaleźć nigdzie tropu co to jest.
NERON81
Posty: 210
Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Błędy

Post autor: NERON81 »

netshooter pisze:witam, odświeżę temat bo nie znalazłem nigdzie rozwiązania:

co oznacza ten błąd?

03821 - Odblokowanie lewej osłony przestrzeni ładunkowej
012 - usterka elektryczna w obwodzie

cały czas w centralnym układzie wyskakuje i nie mogę znaleźć nigdzie tropu co to jest.
Też się borykam z tym problem,czy poradziłeś sobie z tym?

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
marioti
Doradca
Posty: 1817
Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2012
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 198KM

Re: Błędy

Post autor: marioti »

a powiedz mi, roletka w bagażniku odjeżdża do połowy po otwarciu klapy? Bo wg mnie jest właśnie problem z lewym zamkiem (jest też oczywiście prawy), który odpowiada za odblokowywanie roletki. Tylko zwróć uwagę, że odblokowywanie roletki to opcja którą można ustawić na kompie w aucie "Automatyczna roleta"
NERON81
Posty: 210
Rejestracja: 12 lip 2018, o 03:02
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: Błędy

Post autor: NERON81 »

Mimo że mam ten błąd to roleta dojeżdża do połowy ale nie zawsze.Czasem muszę błąd skasować żeby działało.Rozebralem boczki bagażnika wyciągnąłem silniczek odpowiedzialny za odblokowanie.Myślałem że jest uszkodzony.Zamieniłem stronami i błąd jest nadal ten sam...Także wnioskuje iż problem jest gdzieś indziej.Może być problem z modułem który tym steruje.

Wysłane z mojego VKY-L29 przy użyciu Tapatalka

tajpej11
Posty: 38
Rejestracja: 13 mar 2021, o 17:47
Samochód: Inny
Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)

Re: Błędy

Post autor: tajpej11 »

z modułem lub uszkodzoną wiązką też może być problem
maureliusz
Posty: 1882
Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
Samochód: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 200KM / 398Nm
Imię: Maro
Lokalizacja: Myślenice / wioska obok

Re: Błędy

Post autor: maureliusz »

Sorry muszę to napisać... świetny temat wątku...
Czy leci z nami pilot?

Ps
Zamiana stronami to był super pomysł. Zatem chyba trzeba szukać przyczyny w kablach.

Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka



Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
Awatar użytkownika
into
Posty: 566
Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
Samochód: Superb II combi
Rocznik: 2010
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Imię: Michał
Lokalizacja: Leżajsk

Re: Błędy

Post autor: into »

Hej. W s2 trzeba kodowac nowy akumulator?
I'm the man on the silver mountain
ODPOWIEDZ