Problem z ciśnieniem paliwa
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
Zamiennik Boscha za 500zł, oryginał Boscha w ASO za 1380 zł. Czym się różnią prócz ceny?
-
- Posty: 797
- Rejestracja: 16 lis 2017, o 21:28
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 195KM / 420Nm
- Lokalizacja: LDZ
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
Jedno i drugie ten sam produkt, tylko z inną kontrolą jakości.
Oryginał od zamiennika w tym przypadku różni się tym, że najprawdopodobniej ma przyjęty przy kontroli jakości dużo niższy próg nieprawidłowo działających egzemplarzy.
Np (chodzi o zasadę nie znam konkretnych wytycznych):
skoda ori (by bosch) - jeśli na 100 pomp za danej partii padnie 5 to zwracają całą partię producentowi, a producent ma dostarczyć (na swój koszt oczywiście) partię w której na 100 szt. nie padnie więcej niż 3 szt (przez np 6000 motogodzin).
zamiennik prosto od boscha, jak padnie w czasie gwarancji to wymienią na działający i proszę się rozejść, nie ważne czy w partii 100 szt padły 3 czy 50.
Oryginał od zamiennika w tym przypadku różni się tym, że najprawdopodobniej ma przyjęty przy kontroli jakości dużo niższy próg nieprawidłowo działających egzemplarzy.
Np (chodzi o zasadę nie znam konkretnych wytycznych):
skoda ori (by bosch) - jeśli na 100 pomp za danej partii padnie 5 to zwracają całą partię producentowi, a producent ma dostarczyć (na swój koszt oczywiście) partię w której na 100 szt. nie padnie więcej niż 3 szt (przez np 6000 motogodzin).
zamiennik prosto od boscha, jak padnie w czasie gwarancji to wymienią na działający i proszę się rozejść, nie ważne czy w partii 100 szt padły 3 czy 50.
Jeśli kupiłeś grafitowego Superba, to się odezwij na PW, powiem Ci wszystko o tym aucie (charakterystycznym znakiem jest, to że grill na masce jest przedliftowy a auto poliftowe).
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 28 sty 2016, o 19:09
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
Co wy piszecie z tymi cenami. Ja jak szukałem to kupiłem używkę regulator za 50zl a czujnik za 30zl. Więc ASO chyba sobie jaja robi. A za ten na pompie nowka dałem 300zl.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
Ale Ty mówisz o używkach i to też loteriabobofruit pisze:Co wy piszecie z tymi cenami. Ja jak szukałem to kupiłem używkę regulator za 50zl a czujnik za 30zl. Więc ASO chyba sobie jaja robi. A za ten na pompie nowka dałem 300zl.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
Panowie czy to jest możliwe żeby przy przebiegu 130 tyś padły wtryski?Kur.. walczę z tym szalejącym ciśnieniem i gościu dziś wyciągnął wtryski bo twierdzi że to wina wtrysków.Kurde aż mi się nie chce wierzyć żeby przy takim przebiegu padły.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
możliwe...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
przecież to nie jakiś mega koszt a spokój będzie na lata
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
No zależy dla kogo patrząc po cenach regeneracji wtrysków to wychodzi z robocizna około 4 tyś.No ale czekamy na ostateczną informację jaka będzie od mechanika.Ale będzie u mnie wkur.. jeśli okaże się że to pompka paliwa w baku bo podobno daje ciśnienie tylko 2 bary.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
Ja tam uzywki widzialem za 700 4szt...ale moze i 4 tyś
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Misiek80
- Posty: 56
- Rejestracja: 4 kwie 2017, o 12:27
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: 182 KM/425 Nm
- Lokalizacja: Pruszków
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
jedrek1980 pisze:Panowie czy to jest możliwe żeby przy przebiegu 130 tyś padły wtryski?Kur.. walczę z tym szalejącym ciśnieniem i gościu dziś wyciągnął wtryski bo twierdzi że to wina wtrysków.Kurde aż mi się nie chce wierzyć żeby przy takim przebiegu padły.
możliwe, ja przy 160 robiłem, auto z pewnym przebiegiem.
Masakra z jakością
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
no 130 w lisingowm gdzie najprawdopodobniej tankowany był na lepsiejszych stacjach to faktycznie mało..
podjedź tam gdzie robią diesle i ku u nich używane z montażem wtedy masz gwarancję.
oczywiście o ile finansowo ma to uzasadnienie.
jak będziesz chciał i będziesz faktycznie zdecydowany to mogę spytać kolegi czy niema czegoś takiego . kolega ma bardzo poważna zakład naprawy diesli.
podjedź tam gdzie robią diesle i ku u nich używane z montażem wtedy masz gwarancję.
oczywiście o ile finansowo ma to uzasadnienie.
jak będziesz chciał i będziesz faktycznie zdecydowany to mogę spytać kolegi czy niema czegoś takiego . kolega ma bardzo poważna zakład naprawy diesli.
- Camillinhio
- Posty: 5897
- Rejestracja: 8 wrz 2013, o 09:56
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocław
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Problem z ciśnieniem paliwa
Czekam na informacje od mechanika bo zawiózł do sprawdzenia zobaczymy jakie będzie info i cenowo .Wtedy będę się odzywałleszekmw pisze:no 130 w lisingowm gdzie najprawdopodobniej tankowany był na lepsiejszych stacjach to faktycznie mało..
podjedź tam gdzie robią diesle i ku u nich używane z montażem wtedy masz gwarancję.
oczywiście o ile finansowo ma to uzasadnienie.
jak będziesz chciał i będziesz faktycznie zdecydowany to mogę spytać kolegi czy niema czegoś takiego . kolega ma bardzo poważna zakład naprawy diesli.