Oświetlenie „popielniczki”
- untaztood
- Posty: 517
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 06:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Lukasz
Oświetlenie „popielniczki”
Poniżej opis, jak naprawić podświetlenie zapalniczki.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, o 13:52 przez untaztood, łącznie zmieniany 1 raz.
- untaztood
- Posty: 517
- Rejestracja: 24 cze 2017, o 06:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Lukasz
Oświetlenie „popielniczki”
Ok, żaróweczka (12V 1,2W - Osram: 2721 , Philips: 12516 , GE: 5301) rzeczywiście była przepalona.
Nie trzeba jednak do jej wymiany kupować całego modułu podświetlającego (64 zł w ASO), gdyż w środku znajduje się zwykła żarówka, o której mowa powyżej.
Posiłkując się postem viewtopic.php?f=8&t=9014 należy wyciągnąć ramkę lewarka zmiany biegów, mieszek. Mamy wtedy dostęp do dwóch śrub trzymających schowek (popielniczkę)
Zdejmujemy z dwóch stron materiałowy boczek, odpinamy wszystkie kostki (TCS, ciśnienie opon, Park Assist itd, a także zasilanie gniazda zapalniczki)
Żarówkę będziemy mieli jak na tacy.
Nie trzeba jednak do jej wymiany kupować całego modułu podświetlającego (64 zł w ASO), gdyż w środku znajduje się zwykła żarówka, o której mowa powyżej.
Posiłkując się postem viewtopic.php?f=8&t=9014 należy wyciągnąć ramkę lewarka zmiany biegów, mieszek. Mamy wtedy dostęp do dwóch śrub trzymających schowek (popielniczkę)
Zdejmujemy z dwóch stron materiałowy boczek, odpinamy wszystkie kostki (TCS, ciśnienie opon, Park Assist itd, a także zasilanie gniazda zapalniczki)
Żarówkę będziemy mieli jak na tacy.