Witam,
Mam problem z ogrzewaniem. Dokładnie chodzi o coś takiego. Temp ustawiona 22 stopnie. Po 10-15 minutach prawa strona zimne powietrze a lewa cieple. Gdy ustawie w trybie dual prawa stronę na Hi lewa zostaje 22 to grzeje lecz po kilku minutach lewa strona chłodzi. Gdy ustawie Lo lub Hi bez dual wszystko jest ok chłodzi lub grzeje, problem jest z temp gdy ustawie jakąś nie musi być to 22, może być 24 itd. Ustawianie klap przeprowadziłem.
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
Problem z ogrzewaniem
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Problem z ogrzewaniem
W zeszły weekend rozwiązałem dokładnie ten sam problem. Prawa strona i środkowe kratki leciało zimne powietrze. Klapy skalibrowałem. Wysterowałem każdą klapę - zakresy się zmieniają prawidłowo.
Pomogło przepłukanie nagrzewnicy czystą wodą, bez żadnej chemii typu odkamieniacze itd. Potem dokładne odpowietrzenie i teraz przy 22 st C grzeje jak wściekłe.
Ewentualnie od razu wymiana nagrzewnicy.
Pomogło przepłukanie nagrzewnicy czystą wodą, bez żadnej chemii typu odkamieniacze itd. Potem dokładne odpowietrzenie i teraz przy 22 st C grzeje jak wściekłe.
Ewentualnie od razu wymiana nagrzewnicy.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 13:32
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Mateusz
Re: Problem z ogrzewaniem
Dziękuję za odp, spróbuję u siebie
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 13:32
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Mateusz
Re: Problem z ogrzewaniem
Czy mógłbyś mi kolego po krótce wyjaśnić co i jak zrobić? Nie robiłem tego nigdy wiec wole gdy ktoś, kto to robił mi podpowie co i jak
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Problem z ogrzewaniem
Musisz dostac się w komorze silnika do złącz nagrzewnicy. Są mniej więcej za turbo na scianie grodziowej. Należy podłączyć dwa węże, zabezpieczyć opaskami zaciskowych - jeden do zasilania czysta woda, drugi odpływowy np do wiadra.
U siebie przepuściłem koło 100l wody. Węże należy zamienić kolejnością i wykonać płukanie w druga stronę.
Na końcu można przepłukać woda destylowana i zalać świeży płyn chłodniczy.
U siebie przepuściłem koło 100l wody. Węże należy zamienić kolejnością i wykonać płukanie w druga stronę.
Na końcu można przepłukać woda destylowana i zalać świeży płyn chłodniczy.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 gru 2018, o 13:32
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Mateusz
Re: Problem z ogrzewaniem
Czy węże są oznaczone którym wpływa płyn a którym wypływa z nagrzewnicy, żebym wiedział który to który lub jak kolwiek oznaczone ?
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N970F przy użyciu Tapatalka
-
- Administrator
- Posty: 1235
- Rejestracja: 5 sie 2019, o 07:50
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Problem z ogrzewaniem
Nie podłączysz ich inaczej tak jest zrobione.
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR