Dziękuję
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 170KM i 350Nm
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
Ok udało mi się wyciągnąć samą ramkę bez demontażu uchwytu skrzyni biegów DSG.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 170KM i 350Nm
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
Zdjecie
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 170KM i 350Nm
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
Aby zdemontować ramkę bez ruszania gałki nalezy: uwolnić mieszek i wywinac maksymalnie jak się da do góry. Następnie uwalniamy wypychajac palcami od środka panel z podświetleniem biegów. Na końcu najtrudniejsze należy wypchnac sama ramkę w tym celu należy ją podważać z zewnątrz i wypychac od środka - do podwazania użyłem starej karty zdrapki z ipko. Największy problem miałem z odłączeniem kostek elektrycznych od przycisków. Co wcisnalem jezyczek na wtyczce to się łamał chyba ze starości. (Auto mam od nowości juz 8 lat bez garażu słońce i zima zniszczyła plastiki chyba..) dlatego wypchnalem całe przycisk wraz z kostka I kablem na zewnątrz i końcówka wiertła fi 1.5mm wcisnalem malutki punkt nad ulamanym języczkiem - wtyczki poschodzily swobodnie z przełączników.
Panel z wskazaniami biegów po przekątnej wyszedł srodkiem przez dużą ramkę. I tak ramkę mam już na zewnątrz.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Panel z wskazaniami biegów po przekątnej wyszedł srodkiem przez dużą ramkę. I tak ramkę mam już na zewnątrz.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
Wyjmiwalem to z 5 razy wszystko spokojnie wychodziło, wprawdzie manual wiec ramka schodzi spokojnie, ale z przyciskami nie bylo klopotu, do tego od czujnikow lepiej dostać sie zdejmujac boczek konsoli centralnej przy nogach pasarzera bo bolec jest troche schowany reszta schodzi palcami.....moj w sumie ma 5 lat mize stąd różnice:)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
Samochód pamięta ustawienia per kluczyk. Na drugim po prostu masz wyłączoną w Maxi-Dot opcję pikania alarmu przy wejściu.dothan pisze:CLO27 wiesz może czemu na jednym kluczyku podczas zamykania i otwierania auta wyjec piszczy. A na drugim kluczyku auto przestało informować dźwiękiem o zamykaniu i otwieraniu. Czy jest może jakaś kombinacja przycisków na pilocie która wyłącza wyjca?
-
- Posty: 115
- Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 170KM i 350Nm
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Świebodzin
Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
Miałeś racje, w max dot porobiłem reset do fabrycznych ustawień i zaczęło pikac.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow
+1kamracik pisze:Samochód pamięta ustawienia per kluczyk. Na drugim po prostu masz wyłączoną w Maxi-Dot opcję pikania alarmu przy wejściu.dothan pisze:CLO27 wiesz może czemu na jednym kluczyku podczas zamykania i otwierania auta wyjec piszczy. A na drugim kluczyku auto przestało informować dźwiękiem o zamykaniu i otwieraniu. Czy jest może jakaś kombinacja przycisków na pilocie która wyłącza wyjca?
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ