Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

dothan
Posty: 115
Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 170KM i 350Nm
Imię: Michał
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: dothan »

Dziękuję

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
dothan
Posty: 115
Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 170KM i 350Nm
Imię: Michał
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: dothan »

Ok udało mi się wyciągnąć samą ramkę bez demontażu uchwytu skrzyni biegów DSG.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
dothan
Posty: 115
Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 170KM i 350Nm
Imię: Michał
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: dothan »

ZdjecieObrazek

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
dothan
Posty: 115
Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 170KM i 350Nm
Imię: Michał
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: dothan »

Aby zdemontować ramkę bez ruszania gałki nalezy: uwolnić mieszek i wywinac maksymalnie jak się da do góry. Następnie uwalniamy wypychajac palcami od środka panel z podświetleniem biegów. Na końcu najtrudniejsze należy wypchnac sama ramkę w tym celu należy ją podważać z zewnątrz i wypychac od środka - do podwazania użyłem starej karty zdrapki z ipko. Największy problem miałem z odłączeniem kostek elektrycznych od przycisków. Co wcisnalem jezyczek na wtyczce to się łamał chyba ze starości. (Auto mam od nowości juz 8 lat bez garażu słońce i zima zniszczyła plastiki chyba..) dlatego wypchnalem całe przycisk wraz z kostka I kablem na zewnątrz i końcówka wiertła fi 1.5mm wcisnalem malutki punkt nad ulamanym języczkiem - wtyczki poschodzily swobodnie z przełączników.

Panel z wskazaniami biegów po przekątnej wyszedł srodkiem przez dużą ramkę. I tak ramkę mam już na zewnątrz.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: CLO27 »

Wyjmiwalem to z 5 razy wszystko spokojnie wychodziło, wprawdzie manual wiec ramka schodzi spokojnie, ale z przyciskami nie bylo klopotu, do tego od czujnikow lepiej dostać sie zdejmujac boczek konsoli centralnej przy nogach pasarzera bo bolec jest troche schowany reszta schodzi palcami.....moj w sumie ma 5 lat mize stąd różnice:)
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
Awatar użytkownika
kamracik
Zasłużony
Posty: 7444
Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Lokalizacja: Łódź

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: kamracik »

dothan pisze:CLO27 wiesz może czemu na jednym kluczyku podczas zamykania i otwierania auta wyjec piszczy. A na drugim kluczyku auto przestało informować dźwiękiem o zamykaniu i otwieraniu. Czy jest może jakaś kombinacja przycisków na pilocie która wyłącza wyjca?
Samochód pamięta ustawienia per kluczyk. Na drugim po prostu masz wyłączoną w Maxi-Dot opcję pikania alarmu przy wejściu.
dothan
Posty: 115
Rejestracja: 11 lip 2015, o 08:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 170KM i 350Nm
Imię: Michał
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: dothan »

Miałeś racje, w max dot porobiłem reset do fabrycznych ustawień i zaczęło pikac.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
CLO27
Posty: 9857
Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: +-500 KM/600NM
Lokalizacja: Nowy Sacz

Re: Połamana ramka przy lewarku skrzyni biegow

Post autor: CLO27 »

kamracik pisze:
dothan pisze:CLO27 wiesz może czemu na jednym kluczyku podczas zamykania i otwierania auta wyjec piszczy. A na drugim kluczyku auto przestało informować dźwiękiem o zamykaniu i otwieraniu. Czy jest może jakaś kombinacja przycisków na pilocie która wyłącza wyjca?
Samochód pamięta ustawienia per kluczyk. Na drugim po prostu masz wyłączoną w Maxi-Dot opcję pikania alarmu przy wejściu.
+1
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ :)
ODPOWIEDZ