Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 7 kwie 2017, o 06:39
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Rafał
Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600
Jak już pisałem wcześniej skrzynia była ściągana i mechanicy orzekli że koło dwumasowe jest jak nowe.mariusz pisze:Według mnie dwumas masz do wymiany
Jak powiedział mój mechanik:
"Co ty chcesz od tego koła? Wygląda i zachowuje się jak nowe koło.
Jak się uprzesz to ja mogę to wymienić na nowe za ok 1600 pln.
Potem zamontuje Twoje koło komuś, komu koło padło i będzie cały zadowolony.
I ja też będę zadowolony bo skasuje z 1000 pln za to Twoje 'stare' koło."
Więc to napewno nie jest koło dwumasowe.
Jakieś inne pomysły?
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13609
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600
Ciekawe jak do tego doszedł.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600
jak wymienisz wszystko inne to i tak wymienisz dwumas:)
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600
WitamRafi73 pisze:Jak już pisałem wcześniej skrzynia była ściągana i mechanicy orzekli że koło dwumasowe jest jak nowe.mariusz pisze:Według mnie dwumas masz do wymiany
Jak powiedział mój mechanik:
"Co ty chcesz od tego koła? Wygląda i zachowuje się jak nowe koło.
Jak się uprzesz to ja mogę to wymienić na nowe za ok 1600 pln.
Potem zamontuje Twoje koło komuś, komu koło padło i będzie cały zadowolony.
I ja też będę zadowolony bo skasuje z 1000 pln za to Twoje 'stare' koło."
Więc to napewno nie jest koło dwumasowe.
Jakieś inne pomysły?
Ja mam na liczniku 226 kkm przy 223 wymieniłem EGR i wtedy pojawiły się wibracje przy przyspieszaniu tak od 1000-1500 obr jeździłem tak ze 2 tys i pojawił się bład 2015 .
Kupiłem na elledrogo aluminiowy patent za 85 zł /na OLX to samo kosztuje 200 zł/ podpierający oś klap w kolektorze.
ssącym, mechanicy zdemontowali i wyczyścili kolektor- zamontowali wspomniany dinx , sterownik pozostał stary -był okey.
Bład znikł wibracje też autko odzyskało wigor ja jestem zadowolony. Koszt łącznie z wymiana oleju 370 zł plus 85 za wynalazek z alegro.cała operacja trwała 3 godzinki.
Andrzej
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 cze 2014, o 06:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Unterfranken / BY / DE
Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600
Ja powiem tak ... Jestem po wymianie kola dwumasowego w okolicy 196 tys... obecnie 207 tys ... Przed wymiana mialem podobne objawy aczkolwiek wibrace byly w okolicach 2000 obrotow. Do tego co jakis czas odglosy lozyska. Zdecydowalem sie na wymiane kola. Pelen komplet z LUK ok 1600 zl plus wymiana 400. (Do CFGB tylko LUK - Na szczescie przed zakupem rozmawialem z Mechanikiem tutaj w DE i odradzil mi zakup Sachsa ze wzgledu iz dostali wytyczne ze Skody jako ze Sachs ma jakas wade konstrukcyjna (u mnie Sachs by na pierwszym montazu) i teraz moga montowac tylko LUK). Po wymianie mechanik stwierdzil ze kolo jak nowe nic nie wytarte itd. Ale tak czy siak auto bylo juz rozebrane czesci kupione wiec wymieniamy. Jak by mi sie kiedy tutaj w DE rozlecialo to pewnie ponizej 1500€ i tak bym nie wyszedl a tak to mam spokoj. Po wymianie wibracje byly odczuwalne przez jakies 2 km po czym nastala cisza... Zero wibracji .... Od tamtej pory temat kola dwumasowego zostal dla mnie zamkniety.Rafi73 pisze:Jak już pisałem wcześniej skrzynia była ściągana i mechanicy orzekli że koło dwumasowe jest jak nowe.mariusz pisze:Według mnie dwumas masz do wymiany
Jak powiedział mój mechanik:
"Co ty chcesz od tego koła? Wygląda i zachowuje się jak nowe koło.
Jak się uprzesz to ja mogę to wymienić na nowe za ok 1600 pln.
Potem zamontuje Twoje koło komuś, komu koło padło i będzie cały zadowolony.
I ja też będę zadowolony bo skasuje z 1000 pln za to Twoje 'stare' koło."
Więc to napewno nie jest koło dwumasowe.
Jakieś inne pomysły?
Co w twojej sytuacji ... Kwestia tego gdzie mieszkasz, gdzie jezdzisz itd. Gdybym nie jezdzil na dlugich trasach i mial zaufanego mechanika w PL, ktory mnie zawsze w awaryjnej sytuacji poratuje ... Chyba do dzisiaj bym jezdzil z tym kolem. Ze wzgledu iz dla mnie istotne jest to ze codziennie wsiadam w auto i nie moge sobie pozwolic na to ze gdzies mi auto stanie na autostradzie albo cos sie wywali mi jadac 200 km/h - co trzeba wymienic - wymieniam