Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600

mariusz
Posty: 42
Rejestracja: 26 wrz 2015, o 19:45
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)

Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600

Post autor: mariusz »

Według mnie dwumas masz do wymiany
Rafi73
Posty: 12
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 06:39
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Rafał

Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600

Post autor: Rafi73 »

mariusz pisze:Według mnie dwumas masz do wymiany
Jak już pisałem wcześniej skrzynia była ściągana i mechanicy orzekli że koło dwumasowe jest jak nowe.
Jak powiedział mój mechanik:
"Co ty chcesz od tego koła? Wygląda i zachowuje się jak nowe koło.
Jak się uprzesz to ja mogę to wymienić na nowe za ok 1600 pln.
Potem zamontuje Twoje koło komuś, komu koło padło i będzie cały zadowolony.
I ja też będę zadowolony bo skasuje z 1000 pln za to Twoje 'stare' koło."

Więc to napewno nie jest koło dwumasowe.

Jakieś inne pomysły?
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13590
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600

Post autor: Enriquez »

Ciekawe jak do tego doszedł.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
mariusz
Posty: 42
Rejestracja: 26 wrz 2015, o 19:45
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)

Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600

Post autor: mariusz »

jak wymienisz wszystko inne to i tak wymienisz dwumas:)
apm16
Posty: 337
Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
Samochód: Superb III combi
Silnik: 1.4TSI (150KM)
Aktualnie: 175/310
Imię: Andrzej
Lokalizacja: WWL

Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600

Post autor: apm16 »

Rafi73 pisze:
mariusz pisze:Według mnie dwumas masz do wymiany
Jak już pisałem wcześniej skrzynia była ściągana i mechanicy orzekli że koło dwumasowe jest jak nowe.
Jak powiedział mój mechanik:
"Co ty chcesz od tego koła? Wygląda i zachowuje się jak nowe koło.
Jak się uprzesz to ja mogę to wymienić na nowe za ok 1600 pln.
Potem zamontuje Twoje koło komuś, komu koło padło i będzie cały zadowolony.
I ja też będę zadowolony bo skasuje z 1000 pln za to Twoje 'stare' koło."

Więc to napewno nie jest koło dwumasowe.

Jakieś inne pomysły?
Witam
Ja mam na liczniku 226 kkm przy 223 wymieniłem EGR i wtedy pojawiły się wibracje przy przyspieszaniu tak od 1000-1500 obr jeździłem tak ze 2 tys i pojawił się bład 2015 .
Kupiłem na elledrogo aluminiowy patent za 85 zł /na OLX to samo kosztuje 200 zł/ podpierający oś klap w kolektorze.
ssącym, mechanicy zdemontowali i wyczyścili kolektor- zamontowali wspomniany dinx , sterownik pozostał stary -był okey.
Bład znikł wibracje też autko odzyskało wigor ja jestem zadowolony. Koszt łącznie z wymiana oleju 370 zł plus 85 za wynalazek z alegro.cała operacja trwała 3 godzinki.
Andrzej
HonkyTonk
Posty: 97
Rejestracja: 2 cze 2014, o 06:15
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: Unterfranken / BY / DE

Re: Drgania silnika i auta przy obrotach 900 - 1600

Post autor: HonkyTonk »

Rafi73 pisze:
mariusz pisze:Według mnie dwumas masz do wymiany
Jak już pisałem wcześniej skrzynia była ściągana i mechanicy orzekli że koło dwumasowe jest jak nowe.
Jak powiedział mój mechanik:
"Co ty chcesz od tego koła? Wygląda i zachowuje się jak nowe koło.
Jak się uprzesz to ja mogę to wymienić na nowe za ok 1600 pln.
Potem zamontuje Twoje koło komuś, komu koło padło i będzie cały zadowolony.
I ja też będę zadowolony bo skasuje z 1000 pln za to Twoje 'stare' koło."

Więc to napewno nie jest koło dwumasowe.

Jakieś inne pomysły?
Ja powiem tak ... Jestem po wymianie kola dwumasowego w okolicy 196 tys... obecnie 207 tys ... Przed wymiana mialem podobne objawy aczkolwiek wibrace byly w okolicach 2000 obrotow. Do tego co jakis czas odglosy lozyska. Zdecydowalem sie na wymiane kola. Pelen komplet z LUK ok 1600 zl plus wymiana 400. (Do CFGB tylko LUK - Na szczescie przed zakupem rozmawialem z Mechanikiem tutaj w DE i odradzil mi zakup Sachsa ze wzgledu iz dostali wytyczne ze Skody jako ze Sachs ma jakas wade konstrukcyjna (u mnie Sachs by na pierwszym montazu) i teraz moga montowac tylko LUK). Po wymianie mechanik stwierdzil ze kolo jak nowe nic nie wytarte itd. Ale tak czy siak auto bylo juz rozebrane czesci kupione wiec wymieniamy. Jak by mi sie kiedy tutaj w DE rozlecialo to pewnie ponizej 1500€ i tak bym nie wyszedl a tak to mam spokoj. Po wymianie wibracje byly odczuwalne przez jakies 2 km po czym nastala cisza... Zero wibracji .... Od tamtej pory temat kola dwumasowego zostal dla mnie zamkniety.

Co w twojej sytuacji ... Kwestia tego gdzie mieszkasz, gdzie jezdzisz itd. Gdybym nie jezdzil na dlugich trasach i mial zaufanego mechanika w PL, ktory mnie zawsze w awaryjnej sytuacji poratuje ... Chyba do dzisiaj bym jezdzil z tym kolem. Ze wzgledu iz dla mnie istotne jest to ze codziennie wsiadam w auto i nie moge sobie pozwolic na to ze gdzies mi auto stanie na autostradzie albo cos sie wywali mi jadac 200 km/h - co trzeba wymienic - wymieniam
ODPOWIEDZ