Powracający check engine (P0171) w Superb II 2.0 TSI

Foton

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: Foton »

Dawno może MDRL nie było używane.
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: Łuki_ssuperb »

LenkaSch pisze:to może jednak się nie pojawię na tym warszawskim spocie hahaha :lol:
taka głodna jestes:)
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
LenkaSch
Posty: 87
Rejestracja: 22 sie 2017, o 15:49
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: Lenka

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: LenkaSch »

Łuki_ssuperb pisze:
LenkaSch pisze:to może jednak się nie pojawię na tym warszawskim spocie hahaha :lol:
taka głodna jestes:)
Chyba małego słówka NIE zauważyłeś ;)
Awatar użytkownika
Łuki_ssuperb
Posty: 5377
Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
Samochód: Superb III
Silnik: 2.0TDI (190KM)
Aktualnie: Co by tu pomodzić...
Lokalizacja: Warszawa

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: Łuki_ssuperb »

chyba :) zauwazyłem
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Awatar użytkownika
leszekmw
Posty: 3078
Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 213KM
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: leszekmw »

;)
LenkaSch
Posty: 87
Rejestracja: 22 sie 2017, o 15:49
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Imię: Lenka

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: LenkaSch »

nie no ok :D mogę być i głodna, bez różnicy ^_^
Awatar użytkownika
Badej
Posty: 30
Rejestracja: 28 gru 2014, o 10:16
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Maciek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: Badej »

Po tak długim czasie wracam na forum , patrzę 12 stron tematu ...
myślę sobie, w końcu ! Problem rozwiązany. No cóż :D

Co do samochodu to cały czas jeździ, w tej chwili ma przejechane 202k km a Check dalej się świeci :D

Po wymianie: świec, sondy, cewek, filtru paliwa, sprawdzeniu wtrysków, aktualizacji wszystkich możliwych sterowników po prostu się poddałem.
Autem jeżdżę do tej pory i oprócz tego że świeci się kontrolka to nic innego się nie dzieje.
Pobór oleju to niecałe 1,5l na 11 -12 tysięcy km (co tyle zmieniam olej i filtry) więc nie ma żadnych objawów które mogły by wskazywać powód błędu.

Problem się nieco wykrystalizował bo od dłuższego już czasu
check wyrzuca błąd ubogiej mieszanki / niskiego ciśnienia paliwa na listwie paliwowej.

Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to chętnie przeczytam, chciał bym auto sprzedać a przy tym ewentualnego kupca potraktować uczciwie
i sprzedać mu auto bez żadnych usterek czy "ukrytych wad". Przy tym oczywiście uniknąć jakiś nie fajnych sytuacji w przyszłości.

Także rozpoczynam walkę raz jeszcze i raz jeszcze proszę o jakieś sugestie czy podpowiedzi (dotyczące problemu z silnikiem tym razem ;) )


z góry dzięki i pozdrowienia dla dyskutantów ;)
Awatar użytkownika
Angel1
Posty: 81
Rejestracja: 9 kwie 2017, o 12:22
Samochód: Inny
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Aktualnie: 150KM/320Nm
Imię: Seba
Lokalizacja: Brzeg

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: Angel1 »

A masz numer tego błędu?
Awatar użytkownika
Badej
Posty: 30
Rejestracja: 28 gru 2014, o 10:16
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Maciek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Powracający check engine w Superb II 2.0TSI

Post autor: Badej »

Trochę to znowu trwało...
Kod błędu to P0171, do listy wymienionych części doszła odma, pomogło na jakieś 170 km po czym błąd powrócił. Ktoś ma może jakiś pomysł?
Awatar użytkownika
Badej
Posty: 30
Rejestracja: 28 gru 2014, o 10:16
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Maciek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Powracający check engine (P0171) w Superb II 2.0 TSI

Post autor: Badej »

Ok, proszę wybaczyć post pod postem i do tego laickie pytanie...
ale...
Rozumiem że na tych zdjęciach widać łączenie dolotu z przepustnicą ... Czy zawilgotnienie i zbierająca się tam czarna maź może świadczyć o nieszczelności w tym miejscu ?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Sebastian_M26
Posty: 1707
Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: seria 188KM/270Nm
Lokalizacja: Katowice

Re: Powracający check engine (P0171) w Superb II 2.0 TSI

Post autor: Sebastian_M26 »

Jakie ciśnienie paliwa na listwie względem obrotów?
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
Awatar użytkownika
Enriquez
Administrator
Posty: 13584
Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
Samochód: Inny
Rocznik: 2022
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW

Re: Powracający check engine (P0171) w Superb II 2.0 TSI

Post autor: Enriquez »

Zapewne. Ale nie jest to specjalnie groźne. U mnie w 170 TDI pojawiło się po roku eksploatacji i zostało tak do chwili sprzedaży po 4 latach. Problemów brak.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Awatar użytkownika
Badej
Posty: 30
Rejestracja: 28 gru 2014, o 10:16
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Maciek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Powracający check engine (P0171) w Superb II 2.0 TSI

Post autor: Badej »

Sebastian_M26 pisze:Jakie ciśnienie paliwa na listwie względem obrotów?
Powiem szczerze że nie wiem, nie sprawdzałem tego.
Doszedłem do wniosku że jeśli chodziło by o ciśnienie to auto dawało by jakoś znać, w senis traciło moc, dławiło się, miało problem z odpaleniem.

U mnie jedyny problem to świecąc się kontrolka, tylko i aż.
Awatar użytkownika
Badej
Posty: 30
Rejestracja: 28 gru 2014, o 10:16
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Maciek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Powracający check engine (P0171) w Superb II 2.0 TSI

Post autor: Badej »

Ok, sytuacja zaczyna być rozwojowa... w końcu !
Na wolnych obrotach ( P ) obroty zaczynają lekko falować mniej więcej między 700 a 1100 rpm.
Dzieje się tak tylko na biegu jałowym.

Ma może ktoś jakiś pomysł/sugestię ?
ODPOWIEDZ