Proszę o pomoc . 980 obroty.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 gru 2016, o 22:44
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Proszę o pomoc . 980 obroty.
Witam. Chciałem prosić o rozwiązanie problemu ponieważ mechanicy narazie nie podołali nie wiedzą o co chodzi.Szukają i myślą.
Usterka wygląda następująco. Tak jak pisałem w poprzednich postach auto wchodzi na 980 obrotów bez względu czy ciepłe czy zimne czy pod obciążeniem elektrycznym np Światła, klima .nawigacja itp.
Wygląda to tak czy ciepły czy zimny silnik.
Superb nabiera 980 obrotów. Chodzi tak około 5 minut następnie włączają się wiatraki chłodnicy i znów około 5 minut tak auto chodzi mogę w tym czasie jeździć,stać dodawać gazu nie pomaga.
Po tym czasie, przeważnie ok 10 minut jak sobie popyka na tych obrotach dam mu lekko gazu nawet musnę lekko gazem spada na 800.
Nigdy i to ważne sam nie zejdzie na niższe obrotg bez dodania gazu!!!! Może tak chodzić do wypalenia całego paliwa z baku ale obroty nie spadną.
Żadnych błędów na kompie. Żadnych błędów silnika. DPF wypalony 400 km temu.
Ostatnie wypalanie 400 wstecz, masa sadzy obliczona 14,33 grama, masa sadzy zmierzona 4,84 objętość popiołu 0,18l. Tak było 2 dni temu.
Wczoraj. Po 30 km. Masa sadzy obliczona 10.8 g masa sadzy zmierzona jest mniejsza nie zapisałem nie pamiętam popiołu 0.18l.
Następnie.
Mechanicy dobrzy od rzeczy beznadziejnych jest ich 2 działają i myślą mam dzwonić w tygodniu i zapytać.
Teraz ja proszę napiszcie mi jaką temperaturę oleju mają wasze 2.0 tdi
Kiedy wchodzą na 980 obrotów o ile wchodzą.
A jeszcze mechanicy próbowali samoczynnie dopalić DPF z kompa ale nie dało się . Stwierdzili że jest czysty i wypalony i dlatego się nie chce wypalić.
Dziękuję to na tyle. Proszę o pomoc .
2.0 TDI CR 170 koni rok 2011. 233000 tys przebieg.
Usterka wygląda następująco. Tak jak pisałem w poprzednich postach auto wchodzi na 980 obrotów bez względu czy ciepłe czy zimne czy pod obciążeniem elektrycznym np Światła, klima .nawigacja itp.
Wygląda to tak czy ciepły czy zimny silnik.
Superb nabiera 980 obrotów. Chodzi tak około 5 minut następnie włączają się wiatraki chłodnicy i znów około 5 minut tak auto chodzi mogę w tym czasie jeździć,stać dodawać gazu nie pomaga.
Po tym czasie, przeważnie ok 10 minut jak sobie popyka na tych obrotach dam mu lekko gazu nawet musnę lekko gazem spada na 800.
Nigdy i to ważne sam nie zejdzie na niższe obrotg bez dodania gazu!!!! Może tak chodzić do wypalenia całego paliwa z baku ale obroty nie spadną.
Żadnych błędów na kompie. Żadnych błędów silnika. DPF wypalony 400 km temu.
Ostatnie wypalanie 400 wstecz, masa sadzy obliczona 14,33 grama, masa sadzy zmierzona 4,84 objętość popiołu 0,18l. Tak było 2 dni temu.
Wczoraj. Po 30 km. Masa sadzy obliczona 10.8 g masa sadzy zmierzona jest mniejsza nie zapisałem nie pamiętam popiołu 0.18l.
Następnie.
Mechanicy dobrzy od rzeczy beznadziejnych jest ich 2 działają i myślą mam dzwonić w tygodniu i zapytać.
Teraz ja proszę napiszcie mi jaką temperaturę oleju mają wasze 2.0 tdi
Kiedy wchodzą na 980 obrotów o ile wchodzą.
A jeszcze mechanicy próbowali samoczynnie dopalić DPF z kompa ale nie dało się . Stwierdzili że jest czysty i wypalony i dlatego się nie chce wypalić.
Dziękuję to na tyle. Proszę o pomoc .
2.0 TDI CR 170 koni rok 2011. 233000 tys przebieg.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Tak jak pisałem sprawdzanie dpf na postoju nie daje nic bo zazwyczaj wychodzi ze nie jest zapchany...
Co do temp ja max miałem 105 stopni...teraz w zimie mam koło 98 max...inni jednak pisali że jeżdżą normalnie i tem dochodzi czasem do 115-120 stopni w lecie...
Co do temp ja max miałem 105 stopni...teraz w zimie mam koło 98 max...inni jednak pisali że jeżdżą normalnie i tem dochodzi czasem do 115-120 stopni w lecie...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 gru 2016, o 22:44
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
U mnie maksymalnie 84 stopnie olej osiąga przeważnie jest 72 76. Dlaczego nie mogę go dogrzać, w trasie 76 miasto rzadko ponad 80.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 25 wrz 2016, o 10:03
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Ciechanów
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
U mnie przy prędkościach do 120 temp. oleju 88-90 rekord przy 160-180km (zima) 98 stopni.
Dziwnie niskie masz te temperatury może jakiś czujnik się wykrzaczył ?
Dziwnie niskie masz te temperatury może jakiś czujnik się wykrzaczył ?
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
No to czekać aż cos klanknie, sprawdź termostat, skoro nie dorzewa to czemu tak jeździsz?
A potem, ze się psuje
A potem, ze się psuje
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 gru 2016, o 22:44
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Temperatura płynu chłodniczego 90 wskazuje kontrolka pod zegarami. Ale olej z komputera wskazuje 84 żadko.
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Dziwne...
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 gru 2016, o 22:44
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Panowie małymi kroczkami i pomału.
Od czego zacząć żeby wyeliminować problem.
Najbardziej mi to wygląda że DPF dopala, mechanik ten punkt wyeliminował już. A jak to po swojemu wyczaić? Jest możliwe żeby DPF cały czas dopalał? Non stop?
Od czego zacząć żeby wyeliminować problem.
Najbardziej mi to wygląda że DPF dopala, mechanik ten punkt wyeliminował już. A jak to po swojemu wyczaić? Jest możliwe żeby DPF cały czas dopalał? Non stop?
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Jest możliwe.Jeśli nie pozwolisz ukończyć procedury i wyłączasz silnik przed wypaleniem przewidzianym przez ECU.
Zdarzało mi się parę razy,że po wjechaniu pod dom okazywało się,że trwa procedura wypalania(czyli m.in.podwyższone obroty + wentylatory) odkładałem na kilkanaście minut obiadek i hajda na dwupasmówkę,aby procedura mogła się zakończyć.Po kilku,kilkunastu kilometrach z obrotami 1800-2500 następowała próba.Jeśli na wolnych obrotach silnik kręcił się 750-800 obr/min.następował powrót do domu.
Zdarzało mi się parę razy,że po wjechaniu pod dom okazywało się,że trwa procedura wypalania(czyli m.in.podwyższone obroty + wentylatory) odkładałem na kilkanaście minut obiadek i hajda na dwupasmówkę,aby procedura mogła się zakończyć.Po kilku,kilkunastu kilometrach z obrotami 1800-2500 następowała próba.Jeśli na wolnych obrotach silnik kręcił się 750-800 obr/min.następował powrót do domu.
-
- Posty: 469
- Rejestracja: 3 maja 2013, o 20:51
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Ostrowiec Św
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
czujnik różnicy ciśnień może powodować takie klocki. Ale też regulator napięcia. Przez neta to takie wróżenie z fusów.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 gru 2016, o 22:44
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Przejechałem ok 40 km na obrotach 2100 2300 dogrzałem olej do 93 stopni. Skoda na postoju chwilę miała 800 obrotów, następnie wskoczyła na 980 standardowo włączyły się wiatraki i po chwili po dodaniu gazu spadła na 800.
Po rozgrzaniu silnika nie kopci na biało. Wogóle nie kopci.
Po rozgrzaniu silnika nie kopci na biało. Wogóle nie kopci.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 gru 2016, o 22:44
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Jutro będę sprawdzać wiem tylko że alternator ładuje prawidłowo. Czego mam szukać. Aku. Naładowany.
-
- Posty: 26
- Rejestracja: 30 gru 2016, o 22:44
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
Problem rozwiązany. Wgrany reset DPF a filtra nie wymieniono. Komputer źle odczytuje dane. Teraz mycie a jak nie pomoże to usunięcie.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Proszę o pomoc . 980 obroty.
No to rozwiązany czy nie ?
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium