Oil Sensor Workshop
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Oil Sensor Workshop
Witam,
Komunikat jak w tytule mi kura wczoraj wywaliła. VCDS mówi że to czujnik temperatury oleju g8. Stracha miałem nie małego bo myślałem ze to może czujnik ciśnienia i pada pompa oleju (popularne we wczesnych 2.0TDI). jutro jedzie to doktorów. Po zadawanych mi pytaniach tracę wiarę w szkolenia tych "fachowców".
Miał ktoś takie coś?
Wysłane z mojego C6833 przy użyciu Tapatalka
Komunikat jak w tytule mi kura wczoraj wywaliła. VCDS mówi że to czujnik temperatury oleju g8. Stracha miałem nie małego bo myślałem ze to może czujnik ciśnienia i pada pompa oleju (popularne we wczesnych 2.0TDI). jutro jedzie to doktorów. Po zadawanych mi pytaniach tracę wiarę w szkolenia tych "fachowców".
Miał ktoś takie coś?
Wysłane z mojego C6833 przy użyciu Tapatalka
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Re: Oil Sensor Workshop
No i pojechałem do serwisu ze świecącym konikatem. Jak dotarłem na miejsce i zgasiłem silnik po ponownym odpaleniu zniknęła. potem się nie pojawiła a eksperci Z serwisu twierdzą Ze w komputerze nic nie ma. Dziwne nie?Padł komuś ten czujnik ?
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- Mej
- Posty: 780
- Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Oil Sensor Workshop
G-o-q, nie jesteś ani pierwszy ani ostatni, któremu ten sensor robi sceny, chociaż od pewnego czasu problem z bardziej powszechnego stał się marginalny (widać coś w końcu poprawili, więc może masz zwykłego pecha).
Usterka może wrócić, chociaż nie jest to pewne (czasem nie wraca).
W "1 przypadku na 50" pomaga sprawdzenie/poruszanie/czyszczenie styków (z dołu misy olejowej, nie sposób pomylić).
Usterka może wrócić, chociaż nie jest to pewne (czasem nie wraca).
W "1 przypadku na 50" pomaga sprawdzenie/poruszanie/czyszczenie styków (z dołu misy olejowej, nie sposób pomylić).
Pozdrawiam.
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Re: Oil Sensor Workshop
Dzięki Mej Jak dotąd cisza Zobaczymy czy odezwie się znowu. Słowa otuchy zawsze miło przeczytać .
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Oil Sensor Workshop
Ja też bym nie się nie martwił. O problemach ze smarowaniem w nowszych silnikach nigdy nie słyszałem. Obstawiam czujnik.
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Re: Oil Sensor Workshop
Na razie cisza... jak sie znowu odezwie to zajrzę.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Re: Oil Sensor Workshop
No i sensor znowu sie odezwał. Jutro zadzwonie do serwisu
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
- Mej
- Posty: 780
- Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Oil Sensor Workshop
Mimo wszystko proponuję sprawdzić styki/kabelki na/przy sensorze. Z wymianą (i wydawaniem kasy) zawsze zdążysz.g-o-q pisze:No i sensor znowu sie odezwał. Jutro zadzwonie do serwisu
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam.
- g-o-q
- Posty: 233
- Rejestracja: 11 paź 2013, o 09:45
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Sylwester
- Lokalizacja: UK/East Mids
Re: Oil Sensor Workshop
No i się wys&^ało...
Mój zajebisty angielski dealer jest tak efektywny, że sama diagnoza usterki go przerosła... twierdzą, że specjalizują się w Citroenie i nie znają się na VAG'ach ale gwarancje mi sprzedali...
Po dłuższym tłumaczeniu, że jednak g&wno mnie obchodzi czy umieją wymienić głupi czujnik, czy nie, gwarancja jest i egzekwować ją będę, zgodzili się na naprawę w innym warsztacie... Jakie było ich zdziwienie jak powiedziałem,że nie chce do ASO... Stacja Skody w Mansfield to njwiększa grupa ignorantów i nieuków na świecie... jakiś czas temu podjechałem się zapytać o czujnik temperatury oleju w misce, to mi powiedzieli,że nigdy o nim nie słyszeli.
Odstawiłem auto do pozytywnie opiniowanego centrum serwisu Diesli, gdzie panowie w 25 minut zdiagnozowali usterkę, sprawdzili przewody i poinformowali mojego dealera o usterce... ten przez 2 (dwa!) dni sprawdzali, czy gwarancja "na wszystko" pokrywa czujnik...
ale się rozpisałem...
No i dzisiaj odebrałem auto po wymianie czujnika i sprezentowanej wymianie oleju z filtrem - 6100km przejechałem na starym...
Czujnik jednak może paść.
Mój zajebisty angielski dealer jest tak efektywny, że sama diagnoza usterki go przerosła... twierdzą, że specjalizują się w Citroenie i nie znają się na VAG'ach ale gwarancje mi sprzedali...
Po dłuższym tłumaczeniu, że jednak g&wno mnie obchodzi czy umieją wymienić głupi czujnik, czy nie, gwarancja jest i egzekwować ją będę, zgodzili się na naprawę w innym warsztacie... Jakie było ich zdziwienie jak powiedziałem,że nie chce do ASO... Stacja Skody w Mansfield to njwiększa grupa ignorantów i nieuków na świecie... jakiś czas temu podjechałem się zapytać o czujnik temperatury oleju w misce, to mi powiedzieli,że nigdy o nim nie słyszeli.
Odstawiłem auto do pozytywnie opiniowanego centrum serwisu Diesli, gdzie panowie w 25 minut zdiagnozowali usterkę, sprawdzili przewody i poinformowali mojego dealera o usterce... ten przez 2 (dwa!) dni sprawdzali, czy gwarancja "na wszystko" pokrywa czujnik...
ale się rozpisałem...
No i dzisiaj odebrałem auto po wymianie czujnika i sprezentowanej wymianie oleju z filtrem - 6100km przejechałem na starym...
Czujnik jednak może paść.
- RossoMichał
- Posty: 152
- Rejestracja: 11 maja 2015, o 21:49
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Opole
Re: Oil Sensor Workshop
Odgrzeję temat.
Mam taki błąd
Może się wypiął i nie styka. Gdzie on jest? Może ktoś mi go pomóc zlokalizować?
Mam taki błąd
Z wyszukiwarki błędów jest to błąd czujnika G8 - brak sygnału, niewiarygodny sygnał, brak komunikacji.000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8)
P0196 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 64
Reset counter: 255
Mileage: 159751 km
Time Indication: 0
Date: 2012.14.15
Time: 08:02:26
Może się wypiął i nie styka. Gdzie on jest? Może ktoś mi go pomóc zlokalizować?
- Zapp
- Posty: 942
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Oil Sensor Workshop
Na dole miski.
Wypnij, możesz potraktować piny jakimś "kontaktem", wepnij. Obejrzyj kabel - może jakiś gryzoń zasmakował.
Wypnij, możesz potraktować piny jakimś "kontaktem", wepnij. Obejrzyj kabel - może jakiś gryzoń zasmakował.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- RossoMichał
- Posty: 152
- Rejestracja: 11 maja 2015, o 21:49
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Opole
Re: Oil Sensor Workshop
Właśnie miałem w lipcu kunę pod maską... Pogryzła mi dwa przewody z chłodnicy. Koszt z robocizną - 400 zł.
To jest ten czujnik?
P.S. A ten przy filtrze oleju to który to z czujników?
To jest ten czujnik?
P.S. A ten przy filtrze oleju to który to z czujników?
- RossoMichał
- Posty: 152
- Rejestracja: 11 maja 2015, o 21:49
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Opole
- Zapp
- Posty: 942
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Oil Sensor Workshop
Wygląda jakby wszystkie CBBB miały 1J0907660C.
Zadzwoń najlepiej do Lellka, i niech powiedzą.
Zadzwoń najlepiej do Lellka, i niech powiedzą.
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
- RossoMichał
- Posty: 152
- Rejestracja: 11 maja 2015, o 21:49
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Opole
Re: Oil Sensor Workshop
Ok, też taki nr znalazłem. A czym może różnić się ten z końcówką 1J0907660B??