Blok pomiarowy 140-8 / cisnienie pompa paliwa w 1.8 TSI BZB

tomaszszszsz
Posty: 24
Rejestracja: 9 sie 2016, o 10:47
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Imię: Tomek
Lokalizacja: wrocek

Blok pomiarowy 140-8 / cisnienie pompa paliwa w 1.8 TSI BZB

Post autor: tomaszszszsz »

Witam,

probuje zdiagnozowac, czy moja pompa paliwa wysokiego cisnienia w BZB 1.8 TSI jest OK.

Mechanior mowi, ze dla tego silnika nie ma specyfikacji ile to cisnienia ma byc. No ja sie pytam jak nie ma.
Przeciez wchodze na http://vwts.ru/engine/byt/byt_bzb_1_8_tsfi_eng.pdf i pisze ze w ukladzie wysokiego cisnienia ma byc 50-150 bar.

Pytanie 1) czy moge temu dokumentowi zaufac? moze ma ktos inne informacje jak jest w tym silniku?

No to teraz odpalam VCDS czy cos innego i szukam gdzie to cisnienie sprawdzic.
Wchodze na Kanal 141 pozycja 8 i mam 39 bary na jalowym. Podczas jazdy skacze do 150 jak docisne.

Pytanie 2) czy 39 barow na jalowym to za malo? czy ktos kto ma vcdsa moglby potwierdzic ile ma barow w bloku pomiarowym 140-8 na biegu jalowym?

Dziekuje
Sebastian_M26
Posty: 1707
Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
Samochód: Superb II
Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
Aktualnie: seria 188KM/270Nm
Lokalizacja: Katowice

Re: Blok pomiarowy 140-8 / cisnienie pompa paliwa w 1.8 TSI

Post autor: Sebastian_M26 »

Musisz szukać tych informacji w programie serwisowym ELSA.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
ODPOWIEDZ