Strona 2 z 2

Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.

: 5 mar 2018, o 18:19
autor: jedrek1980
Po podpięciu dziś kompa akurat trafiło na to dziwne szarpanie okazało się że jest problem z ciśnieniem paliwa .Padło na początek na wymiane ponowna filtra(w obudowie nie było widać opiłków nawet magnesem sprawdzane) jak narazie jest ok.Ale pytanie który z trzech czujników odpowiedzialny za ciśnienie pada najczęściej albo jak zdiagnozować który padł?

Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.

: 30 paź 2022, o 22:06
autor: mahomet4
Kolego i jak rozwiazales problem?

Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.

: 31 paź 2022, o 07:54
autor: Piotr87
Co do czujnika, to musisz sprawdzić VCDSem ciśnienie na listwie CR. Mi padający zawor pokazywał skoki cisnienia od 190 do 325 mbar na listwie. Po wymianie na nowy ciśnienie utrzymuje się w granicach 250, silnik nie drży już tak bardzo i spaliny już tak nie "gryzą" w nos, gdy parkuje w podziemnym garażu.