2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.
Po podpięciu dziś kompa akurat trafiło na to dziwne szarpanie okazało się że jest problem z ciśnieniem paliwa .Padło na początek na wymiane ponowna filtra(w obudowie nie było widać opiłków nawet magnesem sprawdzane) jak narazie jest ok.Ale pytanie który z trzech czujników odpowiedzialny za ciśnienie pada najczęściej albo jak zdiagnozować który padł?
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 16 gru 2019, o 21:30
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Piotr
Re: 2.0 Tdi CFGB Stuki oraz szarpanie na zimnym silniku.
Co do czujnika, to musisz sprawdzić VCDSem ciśnienie na listwie CR. Mi padający zawor pokazywał skoki cisnienia od 190 do 325 mbar na listwie. Po wymianie na nowy ciśnienie utrzymuje się w granicach 250, silnik nie drży już tak bardzo i spaliny już tak nie "gryzą" w nos, gdy parkuje w podziemnym garażu.