O co chodzi z tym ustawianiem geometrii? W moim aucie EGR był wymieniony ale czy była ustawiana geometria tego nie wiem.marszal pisze:Padł i mi
przelot 228 000 km
oryginalny egr z chłodniczką spalin 1530PLN
nowe uszczelki 120 PLN
robota poza ASO ponad 1000 PLN
i to prawda, że w CFGB trzeba rozdłubać pół auta i ustawiać na nowo geometrię
jak się ma 4x4 to jeszcze wał musi wylecieć
Razem zabawa na 2700 PLN i dwa dni bez auta
EGR się kończy
-
- Posty: 395
- Rejestracja: 16 sie 2017, o 14:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomasz
Re: EGR się kończy
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 2 cze 2014, o 06:15
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Lokalizacja: Unterfranken / BY / DE
Re: EGR się kończy
Żadnej geometrii nie trzeba ustawiać bo nie trzeba kol rozpinac. W 4x4 to napewno odchodzi wał ale z tego co mi wiadomo to też z tym dużego problemu nie ma. W DE potrzebują 8 godzin na kompletną wymianetomek evo pisze:O co chodzi z tym ustawianiem geometrii? W moim aucie EGR był wymieniony ale czy była ustawiana geometria tego nie wiem.marszal pisze:Padł i mi
przelot 228 000 km
oryginalny egr z chłodniczką spalin 1530PLN
nowe uszczelki 120 PLN
robota poza ASO ponad 1000 PLN
i to prawda, że w CFGB trzeba rozdłubać pół auta i ustawiać na nowo geometrię
jak się ma 4x4 to jeszcze wał musi wylecieć
Razem zabawa na 2700 PLN i dwa dni bez auta
Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 22 kwie 2016, o 13:33
- Samochód: Superb III combi
- Rocznik: 2018
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: wlkp
Re: EGR się kończy
skoro nie było Cię pod autem to po co teoretyzujesz?HonkyTonk pisze:Żadnej geometrii nie trzeba ustawiać bo nie trzeba kol rozpinac. W 4x4 to napewno odchodzi wał ale z tego co mi wiadomo to też z tym dużego problemu nie ma. W DE potrzebują 8 godzin na kompletną wymianetomek evo pisze:
O co chodzi z tym ustawianiem geometrii? W moim aucie EGR był wymieniony ale czy była ustawiana geometria tego nie wiem.
Gesendet von meinem SM-G935F mit Tapatalk
W silniku CFGB wyjeżdża cały wózek zawieszenia. Jeśli chcesz to ponownie poskładać bez ustawienia geometrii to jest to czyste druciarstwo.
W Polsce przy tej konfiguracji(CFGB+4x4) potrzeba na to 10 roboczogodzin
--
marszał
marszał
- mmichalmm
- Posty: 1
- Rejestracja: 24 lis 2017, o 09:46
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Michał
Re: EGR się kończy
Witajcie,
Moja skodzina to CFGB 4x4 i niestety u mnie przyszedł czas na wymianę EGR i niestety nie jest to tania impreza.
Droga wymiana i droga część.
I tu własnie mam pytanie co do części. Są zamienniki i oryginały.
Czy ktoś z Was kupował niby oryginalny EGR z chłodniczką ze znanego serwisu aukcyjnego za 889zł ?
Ciekaw jestem czy jest to na 100% oryginał jak zapewnia sprzedający?
Cena jaką mówią mechanicy to 2x tyle za samą część.
z góry dzięki
Moja skodzina to CFGB 4x4 i niestety u mnie przyszedł czas na wymianę EGR i niestety nie jest to tania impreza.
Droga wymiana i droga część.
I tu własnie mam pytanie co do części. Są zamienniki i oryginały.
Czy ktoś z Was kupował niby oryginalny EGR z chłodniczką ze znanego serwisu aukcyjnego za 889zł ?
Ciekaw jestem czy jest to na 100% oryginał jak zapewnia sprzedający?
Cena jaką mówią mechanicy to 2x tyle za samą część.
z góry dzięki
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 31 lip 2016, o 20:11
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomek
Re: EGR się kończy
Cześć, są zamienniki EGR, ale nie polecam Kupiłem kiedyś NRFa pośmigał 4 miesiące i się rozszczelnił, płyn dostawał się do obiegu spalin, na szczęście to były początki więc nic się nie stało. Reklamacji nie uznali bo niby grzebałem w nim. Więc kupiłem za 300zł regenerowany z nowa elektroniką i trybami, nie wiem czy mogę podać tu adres warsztatu, ale jest taka firma w pl co to bardzo dobrze robi . ponadto zaślepiłem na 50% rurę odegr zestawem z Allego. Efekt końcowy bardzo zadowalający. Dpf nadal wypala się przy około 400-500km, w kolektorze zgodnie z zalecaniami wv odwróciłem element metalowy którym dostają się spaliny do kolektora/silnika, nie mam żadnych błędów. Minimalnie spało zużycie paliwa. Z doświadczenia powiem, że prz przebiegu 200kkmpowinno się wymienić czujnik przepływu mas powietrza. Chociaż oryginał zapewne działa bez problemu to na 200% lekko przekłamuje ponieważ element czujnika jest już lekko zabrudzony co zakłóca jego odczucia, oraz wyminił bym przy tej całej robocie oring na przyłączu do turbiny, szczególnie wtedy gdy czuć na nim (przyłączu tym) od dołu olej z zanieczyszczeniami. Też w swojej karieże spotykałem się z tym że niewielki % lewego powietrza tam się dostawał. Spotykałem to w silniku o kodzie CFGB.