Witam,
jestem szczęśliwym ( do niedawna) posiadaczem skody II superb 2.0 tsi przejechane 140 tys.
Niedawno zaczęła palić mi się kontrolka silnika.
W ASO po zdiagnozowaniu serwis stwierdził że mam luźny łańcuch na rozrządzie.
Znajomy mechanik powiedział żeby sprawdzili ciśnienie oleju, że już kiedyś robił auto z moim silnikiem i pompa oleju była trafiona.
W ASO stwierdzili, że na bank jest ten łańcuch.
Po 3 tygodniach od wymiany łańcucha znowu zapaliła mi się kontrolka silnika.
W ASO stwierdzili że samochód był dobrze zdiagnozowany i tym razem padł fazator.
Dla pewności dałem do sprawdzeniu drugiemu mechanikowi i okazało się że ciśnienie jest za małe, czyli jednak pompa.
Na dodatek podobno pompa do mojego silnika występuje tylko w oryginale, podpowiem numer silnika CCZA.
Czy miał ktoś z Was podobną sytuację?
Może jednak są gdzieś zamienniki albo np. części z aut po testowych?
dziękuję za pomoc
pozdrawiam
PS
pompa oleju 2.0 tsi
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 27 gru 2012, o 18:16
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Lokalizacja: Poznań
- daniel10345
- Posty: 177
- Rejestracja: 14 kwie 2013, o 23:04
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Ruda Sląska
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: pompa oleju 2.0 tsi
To i tak dobrze że całego wału nie musisz kupić. Ja bym sobie nie dał wymieniać łańcucha przy kontrolce oleju. To jak wymiana pompy paliwa przy nie działającej klimie. Rzeczoznawca plus rozprawa o zwrot kosztów.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...