Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 19 lip 2019, o 02:36

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 30 cze 2016, o 17:45 
Offline

Imi臋: Dawid
Do艂膮czy艂(a): 31 sty 2015, o 10:47
Posty: 560
Lokalizacja: W艂oc艂awek
Samoch贸d: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Witam

Czy wymiana tylnych 艂o偶ysk lub przednich chodzi mi og贸lnie czy
z tym du偶o roboty jest ? Z ty艂u razem z piastami? Jak to wygl膮da.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
PostNapisane: 30 cze 2016, o 17:59 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 9 sty 2014, o 21:06
Posty: 2548
Samoch贸d: Toyota Hilux
Silnik: 3.0 D-4D (171KM)
X


Ostatnio edytowano 18 lip 2016, o 07:42 przez elmi_k, 艂膮cznie edytowano 1 raz

G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2016, o 19:29 
Offline

Imi臋: Dawid
Do艂膮czy艂(a): 31 sty 2015, o 10:47
Posty: 560
Lokalizacja: W艂oc艂awek
Samoch贸d: Superb II 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Czyli ty艂 w 4x4 艂atwiej p贸jdzie.
A z przodu wprasowane?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2016, o 22:53 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Mirek
Do艂膮czy艂(a): 30 pa藕 2013, o 20:18
Posty: 100
Lokalizacja: SZCZECIN
Samoch贸d: Superb III combi 4x4
Silnik: 2.0TDI (150KM)
Przod tez na 4 sruby komplet z pierscieniem do ABS


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 cze 2016, o 23:03 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 27 cze 2015, o 10:16
Posty: 40
Lokalizacja: Lubin
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Wymienia艂em z ty艂u sam w o艣ce, (piasta, 艣ruba centralna) no problem.
Dobry klucz plus pokr臋t艂o i rurka przed艂u偶ka.
W 4x4 powinno by膰 艂atwiej bo wi臋cej 艣rub, ale momenty mniejsze.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 lut 2019, o 20:22 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Micha艂
Do艂膮czy艂(a): 30 cze 2018, o 18:37
Posty: 298
Lokalizacja: kraina piwem p艂yn膮ca
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Odswieze. Podczas jazdy zaczelo huczec. Pierwsza mysl lozysko. Pojechalem do mechanika, podniosl tyl auta, zakrecil kolem i wyszlo, ze padlo. Slychac bylo rowniez delikatne tarcie klockow o tarcze. Z drugiej strony lozysko ok, ale ponownie tarcie klockow. Tarcze maja juz rancik, klocka jeszcze sporo. Mechanik powiedzial, ze tarcze wymienimy jak klocki sie skoncza. W necie znalazlem info, ze niesprawny uklad hamulcowy powoduje usterke lozysk. I tak sie zastanawiam czy jak wymienie samo lozysko to problem za chwile powroci. Przy hamowaniu z wiekszyc predkosci czuc wibracje na kierownicy i pedale hamulca. Poprosze o porade.
Pozdrawiam.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 lut 2019, o 12:38 
Offline

Imi臋: Igor
Do艂膮czy艂(a): 11 sie 2014, o 10:37
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Jak jest bicie podczas hamowania to tarcze krzywe. Je艣li s艂ycha膰, 偶e klocek trze o tarcz臋 to pewnie zosta艂a przegrzana. Mo偶e t艂oczki zapieczone by艂y, mo偶e faktycznie jest wada fabryczna?
Ja bym pomy艣la艂 aby wymieni膰 r贸wnie偶 tarcze.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL