1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Ja bym wymienił rozrząd
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 kwie 2016, o 20:08
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Przeczyszczenie wtrysków to chyba dobry pomysł - wykonam przed następnym przeglądem.
Wymianę rozrządu także rozważę, ale może po co się rozdrabniać -wymienię cały silnik - najlepiej na jakiś wolnossący - na polecany w innym poście 1,6 75km
Wymianę rozrządu także rozważę, ale może po co się rozdrabniać -wymienię cały silnik - najlepiej na jakiś wolnossący - na polecany w innym poście 1,6 75km
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
I nie zapomnij o dokładnym myciu i woskowaniu lakieru.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 18 sty 2016, o 12:08
- Samochód: Inny
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Kraków
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Jakbyś chciał rozrząd zmieniać to ja go mam;)
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Oddam swój stary rozrząd nie mam na nim problemów, po co odrqzu kupować nowy
tfu żadne tam kombi
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
ten po 300 tyś?
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- mig
- Posty: 989
- Rejestracja: 5 sty 2014, o 21:39
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Aktualnie: 228KM 339Nm
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: warszawa
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Ale tam drgań nie było, tylko kościelny dzwonił na mszę.
tfu żadne tam kombi
- Martinez
- Posty: 13
- Rejestracja: 19 wrz 2016, o 15:15
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Wielka Brytania/Warszawa Polska
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Witam,
Zakupiłem w piątek Superb 1,8TSi 160km, zaraz po wyjeździe z komisu i wyruszeniu na motorway wyskoczył mi check engine... nie odczułem zmian w pracy silnika ale... na drugi dzień pojechałem kontrolnie do mechanika, podłączył kompa wyskoczyło 9 błedów na silniku 1 blad klimy 1 błąd poziomowania xenonów ale wracając do silnika po usunięciu błędów silnik chodził jakby na 2/3 garach błąd silnika wskazywał na misfire 2 i 4 gar... mechanik rozpiął listwę wyjął cewki odkręcił świece - wszystko ok niestety auto dalej chodziło nierówno po czym po około 5minutach pracy powrócił do normalności... wszystko poskładane check zniknął niestety błąd został jeden "08825 leak in air intake system P2279" na tą chwile nie wiemy gdzie ten przeciek powietrza jest (pewnie rura jakaś) odjechałem od mechanika i wszystko było ok do wczoraj... Znowu wyskoczył check... auto pracuje jak na mój gust dobrze, jedynie jak przedmówca napisał na jałowym przy 1000rpm czuć jak co raz szarpnie silnikiem i para z rury przy 90' silnika 24' na dworzu, płyn nie ubywa... jutro pojade sprawdzić check raz jeszcze czy to błąd "08825" czy znowu problem z garami... Tutaj moje pytanie: czy ktoś miał podobny problem? Czy to cewki? kable? ECU? Staram się niedopuszczać myśli że może to być coś z tłokami itp...
Auto ma 142000mil przy 139700 został wymieniony rozrząd w Skodzie na kwotę 1000 funtów lol
mam fvt oraz wszelkie dokumenty oczywiście do wglądu jeżeli ktoś chce to zobaczyć być może ja coś przeoczyłem.
Sprawa jest dla mnie bardzo istotna ponieważ nie cierpie latać i autem jeżdżę do kraju chciałbym zniwelować wszystko co może mnie zatrzymać w trasie...
Zakupiłem w piątek Superb 1,8TSi 160km, zaraz po wyjeździe z komisu i wyruszeniu na motorway wyskoczył mi check engine... nie odczułem zmian w pracy silnika ale... na drugi dzień pojechałem kontrolnie do mechanika, podłączył kompa wyskoczyło 9 błedów na silniku 1 blad klimy 1 błąd poziomowania xenonów ale wracając do silnika po usunięciu błędów silnik chodził jakby na 2/3 garach błąd silnika wskazywał na misfire 2 i 4 gar... mechanik rozpiął listwę wyjął cewki odkręcił świece - wszystko ok niestety auto dalej chodziło nierówno po czym po około 5minutach pracy powrócił do normalności... wszystko poskładane check zniknął niestety błąd został jeden "08825 leak in air intake system P2279" na tą chwile nie wiemy gdzie ten przeciek powietrza jest (pewnie rura jakaś) odjechałem od mechanika i wszystko było ok do wczoraj... Znowu wyskoczył check... auto pracuje jak na mój gust dobrze, jedynie jak przedmówca napisał na jałowym przy 1000rpm czuć jak co raz szarpnie silnikiem i para z rury przy 90' silnika 24' na dworzu, płyn nie ubywa... jutro pojade sprawdzić check raz jeszcze czy to błąd "08825" czy znowu problem z garami... Tutaj moje pytanie: czy ktoś miał podobny problem? Czy to cewki? kable? ECU? Staram się niedopuszczać myśli że może to być coś z tłokami itp...
Auto ma 142000mil przy 139700 został wymieniony rozrząd w Skodzie na kwotę 1000 funtów lol
mam fvt oraz wszelkie dokumenty oczywiście do wglądu jeżeli ktoś chce to zobaczyć być może ja coś przeoczyłem.
Sprawa jest dla mnie bardzo istotna ponieważ nie cierpie latać i autem jeżdżę do kraju chciałbym zniwelować wszystko co może mnie zatrzymać w trasie...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Poco sam cos robisz? Kupiłeś zloma, to go oddaj
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Myślę że to nie takie łatwe teraz oddać
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
ŁAjti potrafi oddać i za chwile mieć SIII a za moment Passata. W niemczech płacą za nowe samochody...warunek to, że musi byc białe:)
Może na wyspach też jest podobbnie.
Może na wyspach też jest podobbnie.
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
jezeli kupujesz w komisie/ handlarza, komis musi ci w cywilizowanym kraju dać roczna gwarancje... Niech on sie martwi o naprawę, tym bardziej ze usterka powstała w dniu sprzedaży!Łuki_ssuperb pisze:Myślę że to nie takie łatwe teraz oddać
Chyba ze auto zostało kupione w warunkach "only export"...
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium
- Łuki_ssuperb
- Posty: 5377
- Rejestracja: 9 gru 2015, o 13:56
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TDI (190KM)
- Aktualnie: Co by tu pomodzić...
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
U nas nie ma takich gwarancji...
Ale może w UK są tego.nie wiem
Ale może w UK są tego.nie wiem
Wilki nie przejmują się tym co sądzą o nich barany...
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: 1.8 tsi CDAA - drgania nadwozia przy stałych obrotach
Dlatego napisałem w cywilizowanym kraju
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium