Strona 7 z 14

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 2 lip 2015, o 19:31
autor: Misiek Fisiek
Nie zadzieraj z Whitym. Jest ekspertem od spraw technicznych i ma uniwersalną poradę:
VWhity pisze:Pytaj aso

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 2 lip 2015, o 20:45
autor: whity
wrac pisze:
to jest tu taki zwyczaj ze kolega VWhity reprezentuje ogół.... no to przepraszam...

.
Nie przepraszaj... zajmi się lepiej sprawą, jak ta brzydka skoda robi cie w lulu...

Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacja

: 3 lip 2015, o 05:12
autor: sjak
wrac pisze:
Co ciekawe z ETKI wynika, że pompa wody powinna być na pasku... a jest na łańcuchu.... ot ciekawostka...
Nigdy chyba już nie kupię Skody. U mnie jest przykręcona śrubką. Myślę, że lepsze rozwiązanie :lol:


Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 3 lip 2015, o 08:22
autor: marasmus007
Przepraszam Enriquez coś pomyliłem, to chodziło o inna część.
Natomiast tu jest wątek o napinaczach i jego oznaczeniach viewtopic.php?f=8&t=5594&p=129983&hilit ... 7T#p129983

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 5 lip 2015, o 20:17
autor: wrac
Nie przepraszaj... zajmi się lepiej sprawą, jak ta brzydka skoda robi cie w lulu...
Ty możesz udawać, że jak ci w twarz ... to deszcz leci. Ja nie zamierzam.

A wracając do tematu. Skoda jeździ. Mechanik być może znalazł przyczynę... bo aż nadto widoczna po rozebraniu rozrządu.


Co do konstrukcji napinacza, to jest to znacząca zmiana... bo w poprzednim element przytrzymujący element blokujący cofanie się napinacza był zrobiony z materiału przypominającego metalową złączkę do węża ogrodowego. Nie znaczy, że był zły ale skoro producent zdecydował się na zmianę i to znaczącą, to pewno miał ku temu powody.

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 20 sie 2016, o 10:18
autor: Pietia
Cześć,

Mam 120 000 km przebiegu i cały czas sprzeczne opinie na temat wymiany rozrządu.

Bać się czy się nie bać? Robić wcześniej czy wg. książki?

Pozdrawiam.

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 20 sie 2016, o 10:39
autor: Foton
Nie opisuj swojego poziomu strachu w kazdym watku:).

Myslac o komforcie zycia i stanu zdrowia, wyminiaj!

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 20 sie 2016, o 10:58
autor: Pietia
Dzięki, właśnie takiej odpowiedzi potrzebowałem ...

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 20 sie 2016, o 11:02
autor: CLO27
:mrgreen:

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 20 sie 2016, o 11:53
autor: Foton
Pietia pisze:Dzięki, właśnie takiej odpowiedzi potrzebowałem ...
Spoko..ale skoro wycisnales z 1.8 211km to wymieniaj...podejrzewam ze zuzycie silnika delikatnie przyspieszyło

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 20 sie 2016, o 11:56
autor: Pietia
Fabrycznie miałem 182 KM/280Nm ...

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 20 sie 2016, o 12:06
autor: CLO27
Ja 177 i tez podobny przyrost zrobiony. W watku z rozrzadem napisalem jak mi wyszlo z obliczen.

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 25 sie 2016, o 07:10
autor: Markus-47
Szanowni Państwo, jakieś nowe ciekawostki w temacie ?
U mnie przebieg 30 tyś. km i na razie bez problemów. Wszystko Ok.
Pozdrawiam

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 25 sie 2016, o 07:37
autor: marcin wroclaw
U mnie też git. Na blacie 82000km. Raz wziął olej ale to jak widać wynikało z dystansu 5000km po autostradach ze średnią prędkością 180km/h ;)

Re: Silnik 1,8 TSI – problemy, awarie, historia, eksploatacj

: 25 sie 2016, o 07:49
autor: Markus-47
Ja po przejechaniu ok 7 tyś dolałem 1 litr, z tego około 5 tyś po autostradach.

Po wymianie w ASO na wskaźniku miałem w połowie pomiędzy min. a max. Po trasach zeszło na min. a po dolewce jest na max. więc tak naprawdę nie wiem ile wsiorbał :)