Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 gru 2012, o 22:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 125kw
- Lokalizacja: Polska
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
dzięki za odp. zauwazylem jeszcze , że jeden z tych dwóch gumowych węźyków odchodzących od czujnika g450 nie jest do czegokolwiek podłączony (tzn jest odprowadzony do przestrzeni pod maską ) . dodatkowo wzrósł poziom oleju sinikowego nieco powyzej maksymalnej wartości ( tydz temu zmienialem , zrobiłem ok 1200 km ,a wlane do silnika było ok 3900 ml czyli na dolnej granicy normy ) czy u kogoś z Was też jeden z gumoowych wezykow ma ok 4-5 cm sterczy jak kikut pod maską ?
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 09:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Krzysiek
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
Witam
Macie może zdjęcie w którym to jest miejscu.niestety i mnie dopadła awaria czujnika.Jestem na jutro umówiony na wymianę ale może jak podrzucić fotkę to sam dam rady.Z góry dziękuję.
Macie może zdjęcie w którym to jest miejscu.niestety i mnie dopadła awaria czujnika.Jestem na jutro umówiony na wymianę ale może jak podrzucić fotkę to sam dam rady.Z góry dziękuję.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 gru 2016, o 09:48
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Krzysiek
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
Juz mi gogle pomogło.Widzę że dam radę sam.a wiecie czy potrzebna jest adaptacja czy nowy sam się zaadaptuje.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
Mam pytanko czy jeśli czujnik byłby walnięty albo podawał złe wartości czy komp pokazałby?Kurde u mnie zaczął się wypalać co jakieś 100 km i co najdziwniejsze czasami rano na zimnym silniku a wieczorem jak podjeżdzałem na bank się nie wypala
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
A to nie jest czasem tak, że póki silnik jest zimny, to trzyma się wokół tych 1k obrotów, a potem szybko opada do standardowych obrotów? Na pewno Ci chodzi o wypalanie, które w takim wypadku trwaloby pewnie ze 20 minut?
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
Raczej nie bo nawet po przejechaniu 2-3 km tez tak jestchudy pisze:A to nie jest czasem tak, że póki silnik jest zimny, to trzyma się wokół tych 1k obrotów, a potem szybko opada do standardowych obrotów? Na pewno Ci chodzi o wypalanie, które w takim wypadku trwaloby pewnie ze 20 minut?
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
Koledzy takie pytanie na szybko .Dziś po sprawdzeniu ładowania ok ale zrobiłem też test akumulatora i powinien mieć 680 A a pokazał że ma 480 A .I teraz pytanie to nie będzie tak z tymi podwyższonymi obrotami że będą podwyższone bo komputer będzie regulował napięcie aby dobic do tych zadanych?I stąd te wysokie obroty?
Pan powiedział że taki akumulator około 500 zł i musi wymienić go mechanik aby zakodować nowy akumulator w kompie?Ściemniał czy faktycznie tak jest?
Pan powiedział że taki akumulator około 500 zł i musi wymienić go mechanik aby zakodować nowy akumulator w kompie?Ściemniał czy faktycznie tak jest?
Re: Czujnik róźnicy ciśnień DPF.
Wszystko masz w najlepszym porządku bo z tymi obrotami tak jest jak jest zimno.
co do akumulatora to podepnij vcds i sprawdź czy trzeba kodować (raczej tak)
co do akumulatora to podepnij vcds i sprawdź czy trzeba kodować (raczej tak)