witam
jak juz tutaj jestem to opowiem o wszystkich moich problemach z autem nie sa ona moze jakieś poważne ale dośc uciążliwe a mianowicie:
1) problem z oswietleniem wnetrza widzialem ze temat był juz wałkowany na forum i obstawiam u siebie zasniedziały lub nadajace sie do wymiany mikrostyki.
2) nieprawidłowa praca przerywana wycieraczek a w zasadzie jej brak, wycieraczki działaja na pojedynczym przetraciu manetka w dół oraz na wolnych i szybkich obrotach po przełaczeniu cypelka na 1,2 lub 3 brak jakiej kolwiek rekacji byc moze przełacznik jest walniety?
3) wymojwanie aku 80ah przeszkadza mi bardzo podszybie wiem ze jest zdejmowane ale jak to zrobic zeby czegos nie uszkodzic i sie nie nameczyc.
Czy znacie kogos w Gdańsku lub okolicach kto uporaby sie z tym za rozsądna cenę?
Pozdrawiam
kilka problemow zwiazanych z moim superbem
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 sty 2011, o 22:17
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: kilka problemow zwiazanych z moim superbem
Wymieniałem u siebie akumulator, potrzebne było odpięcie środkowego klipsa (metalowa spinka) która trzyma podszybie (samo podszybie zostało na miejscu, bo chyba trzeba by odkręcić wycieraczki z tego co pamiętam).
Poza tym dobrze jest to zrobić przy wyższej temperaturze to podszybie jest wtedy bardziej elastyczne (wymieniałem w garażu + podgrzałem suszarką). Bez ciężkiej pracy w tym przypadku nie ma efektu
Poza tym dobrze jest to zrobić przy wyższej temperaturze to podszybie jest wtedy bardziej elastyczne (wymieniałem w garażu + podgrzałem suszarką). Bez ciężkiej pracy w tym przypadku nie ma efektu
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 sty 2011, o 22:17
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: kilka problemow zwiazanych z moim superbem
dzieki za podpowiedz w wolnym czasie lukne sobie co tam za spineczka jest pod podszybiem:)
Pozdrowionka
Pozdrowionka
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 28 lip 2010, o 23:25
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: kilka problemow zwiazanych z moim superbem
miałem to samo w VW golf, powodem takiej pracy były zatarte łożyska w mechanizmie wycieraczek - rozebrałem, naoliwiłem i było oknieprawidłowa praca przerywana wycieraczek a w zasadzie jej brak, wycieraczki działaja na pojedynczym przetraciu manetka w dół oraz na wolnych i szybkich obrotach po przełaczeniu cypelka na 1,2 lub 3 brak jakiej kolwiek rekacji byc moze przełacznik jest walniety?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 6 sty 2011, o 22:17
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
Re: kilka problemow zwiazanych z moim superbem
czyli musiałbym sciagnac kierownice zeby dostac sie do tych manetek? dobrze rozumiem? czy chodzi o silniczek od wycieraczek?
-
- Posty: 260
- Rejestracja: 28 lip 2010, o 23:25
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Wrocław
Re: kilka problemow zwiazanych z moim superbem
raz kupiłem cały mechanizm manetek (oliwienie przynosiło skutek tylko na chwilkę) - pojechałem na diagnozę do serwisu (koszt 45zł), po 3miesiącach musiałem rozebrać mechanizm pod maską w okolicach podszybia...