DSG - stuki w skrzyni

andy_M
Posty: 142
Rejestracja: 22 lis 2015, o 18:00
Samochód: Superb II
Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
Lokalizacja: czwartaRP

Re: DSG - stuki w skrzyni

Post autor: andy_M »

Si sorki pisałem w kiblu jedną ręką; -)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
kuba9458
Posty: 7
Rejestracja: 5 paź 2016, o 09:07
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Kuba

Re: DSG - stuki w skrzyni

Post autor: kuba9458 »

Przeczytałem cały wątek ale odpowiedzi nie znalazłem.
Problem pojawił się wczoraj. Przy jeździe na ciągłym gazie na 2 biegu (DSG 6 biegów) przy obrotach 1400-1500 coś tak jak by się tłukło w skrzyni. Objawia się to tylko i wyłącznie na 2 biegu przy tych obrotach poza tym skrzynia chodzi bardzo dobrze. Ktoś coś ?
Awatar użytkownika
leszekmw
Posty: 3078
Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 213KM
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin

Re: DSG - stuki w skrzyni

Post autor: leszekmw »

osobiście nie mam pojęcia..ale nie jeździj lepiej już autem bo sie może coś poważnie rozpierniczyć..i będzie problem
Awatar użytkownika
Michu
Posty: 387
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 21:14
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Lokalizacja: WLKP/NRW

Re: DSG - stuki w skrzyni

Post autor: Michu »

Jakiś sprawdzony zakład naprawy DSG w Wielkopolsce ktoś może polecić?
Chodzi o wymianę sprzęgiełek (wnioskując po lekturze forum) czyli stuki przy redukcji.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Ogonczyk
Posty: 151
Rejestracja: 5 cze 2018, o 19:30
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TSI (200KM)
Imię: Maciej

Re: DSG - stuki w skrzyni

Post autor: Ogonczyk »

ja mam już wymienioną DSG na nową- i powiem tak, żeby się nikt nikt nie obraził: może i nie zwiększa spalania, może i szybciej "zmienia" biegi przy "sportowej" jeździe- ale chcecie mieć komfort i spokój, to nie ASG, tylko hydrokinetyczna- "zwykła" skrzynia biegów.
Ja tam nie lubię jak mi coś szarpie, muli itp- a milisekund nie mierzę, najwyżej mocniej docisnę...
aha, i nie mam się zamiaru doktoryzować, czy dawać ręczny czy nie, na płaskim, bo skrzynia to badziew...a uwierzcie mi, mieszkam w bardzo górzystym terenie- i wyjeżdżając z garażu już mam pod górę i z góry... auto "ma jeździć"- jak "amerykany", a nie żebym się modlił do skrzyni...tyle na temat DSG.
Szarpie na 2-1, 3-2, muli- chyba powiem jak serwis "ta tak ma"... to mówiłem ja ;-)))
ODPOWIEDZ