esp fault

Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: esp fault

Post autor: Zaj007 »

W Chinach przedłużyli gwarancję na DQ200 do 10 lat, bo chiński rynek to potęga i o klienta trzeba się troszczyć. Twój przypadek zmobilizował mnie do lektury na temat tej skrzyni. W tym momencie odradzam w wszystkim suchą DSG bez względu na moc silnika. Konstrukcja suchych sprzęgieł nie ma prawa długo trzymać. Skrzynia produkowana jest w PRC przez LuKa. Akurat usterka mechatroniki może zdarzyć się w każdej DSG, ale w wypadku DQ250 łatwiej o naprawę. Na dodatek już na starcie zaliczyli wpadkę z trefnymi mechanizmami różnicowymi.
Chyba najgorsze możliwe połączenie to 1,4 TSI 160km z DSG. :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: esp fault

Post autor: dato »

Zaj007 pisze:Chyba najgorsze możliwe połączenie to 1,4 TSI 160km z DSG. :mrgreen:
To chyba w O3 na topie będzie ? Będę Cię cytował ;)
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: esp fault

Post autor: Misiek Fisiek »

W O3 ma być 1.8 TSI.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: esp fault

Post autor: Zaj007 »

dato pisze:
Zaj007 pisze:Chyba najgorsze możliwe połączenie to 1,4 TSI 160km z DSG. :mrgreen:
To chyba w O3 na topie będzie ? Będę Cię cytował ;)
Śmiało 8-)
Obrazek
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: esp fault

Post autor: dato »

Cały czas się nad swoim Lełonem 1.4 125KM zastanawiam. Żona ostatnio bardzo delikatnie bo paliwo oszczędza, przejechałem się i dziwny jest. Albo zamulony, albo nie wiem co - nie idzie. Gorzej niż wcześniej, a od nowości nie szedł. Chyba pójdę z nim na rolki i wsadzę czipa, albo wezmę w trasę do przedmuchania na max bo coś złego czuję pod pedałem :(
Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: esp fault

Post autor: Zaj007 »

Nagar?
Swoją drogą rolki dobra rzecz ;-)
Obrazek
szms
Zasłużony
Posty: 15316
Rejestracja: 13 maja 2012, o 10:59
Samochód: Inny
Silnik: Inny

Re: esp fault

Post autor: szms »

Przedmuchaj go, Darek, ale oczywiście bez przesadności, żeby mu cycki przez maskę nie wyszły. 8-) ;)
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: esp fault

Post autor: dato »

Chyba nagar. Rok go Żona męczy, chyba faktycznie pod byle pretekstem się przejadę nach Poznań i się sam naprawi.
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: esp fault

Post autor: Misiek Fisiek »

Nagar się w turbobenzynach nie zbiera. Predzej coś na turbinie. Można go porządnie rozgrzać i przecwiczyc kilka szybkich 0-100. Też może pomóc.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Awatar użytkownika
dato
Posty: 3479
Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
Imię: Darczysław...
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: esp fault

Post autor: dato »

Przelot z nogą w podłodze też pomoże ;)
Awatar użytkownika
Misiek Fisiek
Posty: 9426
Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 1000.500.100.900
Lokalizacja: Warwsiowa

Re: esp fault

Post autor: Misiek Fisiek »

Kiedyś jechałem do Goodhope i przelot autostradą z nogą w podłodze wiele nie dał. Po dojechaniu rolki pokazały 240 kucy. Dwa przejazdy w zamkniętym pomieszczeniu, jedynie z dmuchawami do chłodzenia, wszystko się wypaliło i pokazał 255. Na autostradzie samochód wprawdzie się grzeje ale od razu chłodzi bo jednak na wyższych prędkościach to trochę pizga.
Obrazek

♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
krzych64
Posty: 25
Rejestracja: 15 cze 2013, o 18:52
Samochód: Superb II
Silnik: Inny
Imię: Jan
Lokalizacja: włoszczowa

Re: esp fault

Post autor: krzych64 »

mechatronik wymieniony koszt na gotowo 5720, stary został w rozliczeniu (zwrot do producenta). Aso uwinęło się w 8 dni to uważam szybko. Wszystko jak na razie odpukać wzorowo.
Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: esp fault

Post autor: Zaj007 »

Byłoby wzorcowo gdyby naprawa kosztowała o 5720zł mniej. Albo gdyby w ogóle nie było usterki.
Jak z tym olejem sprawa się skończyła?
Obrazek
krzych64
Posty: 25
Rejestracja: 15 cze 2013, o 18:52
Samochód: Superb II
Silnik: Inny
Imię: Jan
Lokalizacja: włoszczowa

Re: esp fault

Post autor: krzych64 »

wzorowo jest po naprawie której oczywiście nie powinno być, a jeśli chodzi o olej wlane około 1,7 litra
Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: esp fault

Post autor: Zaj007 »

Czyli dobrze. :-) Dzięki za respond!
Obrazek
ODPOWIEDZ