to jest TRIDENTszczypior pisze:no podobno millers lepsiejszy jest zreszta sam go mi polecales wczesniej...
taka bardziej ekonomiczna linia
ale też jest spoko... i na pewno lepsze niż dostaniesz w ASO
Nie widziałem tego filmu...dato pisze: Więc może mało merytorycznie i fachowo, ale mnie wystarczyło - na mrozy nie zaleję.
bezduszny pisze:to jest TRIDENTszczypior pisze:no podobno millers lepsiejszy jest zreszta sam go mi polecales wczesniej...
taka bardziej ekonomiczna linia
ale też jest spoko... i na pewno lepsze niż dostaniesz w ASO
Nie mogę go znaleźć qrcze ... Ams'a mi polecali, że się nie będzie grzał, ale nie dałem się przekonać.bezduszny pisze:Nie widziałem tego filmu...dato pisze: Więc może mało merytorycznie i fachowo, ale mnie wystarczyło - na mrozy nie zaleję.
tu jest 5/30 LM i 5/40 AMSdato pisze:tam efekt był bardziej widoczny i te same oleje (5W30) testowane:
To dlatego, że patrzyłeś na "budzik" . U mnie już od kilkudziesięciu km/h do samego końca sprawdza się różnica 5% w stosunku do GPS-owej prędkości. Jak miałem 215 na zegarze, to na GPS-ie 195. Maksymalnie udało mi się jak na razie "prawdziwe" 212 (ok. 225 na zegarze) i też dałby radę więcej, tylko nie było gdzie . A katalogowy max dla tego silnika w kombiaku to 218. I stąd się biorą czasem "legendy", jak to ktoś pojechał 250 samochodem, któremu fabryka daje 220. Niektóre autka mają naprawdę duży "bonus", tyle że na prędkościomierzu .szczypior pisze:a tak na marginesie ile kurna te 1.8 tsi poleca na maxa bo ja dzis mialem 215 na budziku (slisko bylo ) na 5 biegu okolo 5100 obrotow a jeszcze szostka zostala wiec niechce mi sie wiezyc ze na 220 skonczy sie historia jak to jest ktos juz testowal V-max
Miny pasażerów to raz, a poza tym możesz nagrać filmik pt. Skoda Superb 0-250km/h i wrzucić na jutuba - lepsze od jakiejkolwiek słit foci na fejsieszczypior pisze:eeeee ale i tak fajne sa miny pasazerow jakby nawet te 250 licznikowe bylo tylko 220... kto to sprawdzi ... tj ja sprawdze jak sie zrobi cieplo