Witam wszystkich,
Chciałbym bardzo wszystkim podziękować za takie zaangazowanie w dyskusje i pomoc w próbie rozwiązania problemu. Wiec, problem rozwiązałem sam!! pojechałem do innego ASO porosiłem o second opinion (bo poprzedni pan manager wmawiał ze te auto tak ma jeździć) i dostałem na piśmie ze samochód marki ten i ten nr rej nie spełnia wymogów bezpieczenstwa w ruchu i z tym od razu udałem sie mojego [pierwotnego dealera rzucając mu ten papierek na stół prosząc o uczestnictwo w rozmowie kierownika warsztatu i dyrektora branch, powiedziałem dyrektorowi ze powinien rozwazyc zmiane personelu a szczególnie kierownika warsztatu gdyz nie posiada nawet minimalnej wiedzy którą stara sie służyć, poinformowałem go ze złozyłem skarge do skoda UK ze kierownik w takiej sytuacji nie chciał przyjąć mojego auta na warsztat które zostalo powteirdzone przez inny skoda partnership ze auto nei spelnia norm. Auto uwazam za niesprawne w dniu sprzedazy i jak umowa kupna była ze jesli nie jestescie w stanie naprawic skody to oddacie pieniądze, kierownik ostatnio przy panu dyr. powiedział ze nic wiecej nie jestesmy w stanie zrobic wiec auto oddaje. Byly pewne obawy odnosnie tego problemy z oddaniem kasy ale jak powiedzialem ze poinformuje skode UK o tym ze ich logo pojawi sie w telewizji w tle nazwa warsztatu z autoryzacja SKODY i zrobimy wywiad łącznie z puszczeniem kawałków nagranych podczas jazdy, gdzie w drodze do nich osiągnąłem rekord, prędkość 160km/h na 4-tym biegu bo nie mial ochoty zmienic wyzej. Pan Dyr. postanowil grzecznie zakonczyc ze mną współprace. Wychodząc poprosiłem tez aby dołączył do nas mechanik który naprawiał moją skode i pewnie juz nocami miał koszmary z nią, zapytałem przy wszystkich i kilku ich klientach czy wie co moze byc przyczyną takiej usterki, odparł ze wg niego auto jeździ ok, wiec przedstawiłem mu opinie której jeszcze nie widział i powiedziałem mu zeby pomyslał o jednej podstawowej rzeczy która powoduje ten problem - i tu uwaga zaskocze was (POMPA SKRZYNI BIEGÓW prawdopodobnie daje taki efekt, przy szybszym zwalnianiu traci cisnienie powodujac redukcje) mechanior odparl do kierownika - it makes sense!! zawstydzeni sie rozeszli
I tak ustał ból głowy, przespana spokojnie noc po której wypoczęty pojechałem oglądac superb elegance ze 170KM w skórze tylko bez asystenta parkowania(co uwazam ze człowiek lepiej zaparkuje niż system) kupiłem tę ze superb!!!! i jak tylko ja odbiore na pewno zaraz zrobie update mojego profilu
pytania?????? just ask
pozdrawiam
DSG problem
- dato
- Posty: 3479
- Rejestracja: 1 mar 2012, o 00:33
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: Było: 207,4@419,2Nm
- Imię: Darczysław...
- Lokalizacja: Mazowieckie
Re: DSG problem
No questions at all
Gratulacje
Bardzo ładnie wyszło, tylko się cieszyć i trzymać kciuki - serio !
Gratulacje
Bardzo ładnie wyszło, tylko się cieszyć i trzymać kciuki - serio !