Turbina - pytanie
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 9 paź 2011, o 22:55
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Polska
Turbina - pytanie
Witajcie forumowicze.
Moja poprzednia turbina brała olej, buczała i gwizdała więc zdecydowałem się na zakup nowej.
Wrzuciłem nową turbinę i jak ręką odjął.
Jednak teraz mam inne pytanie ponieważ poprzednia turbina brała od 2000 obrotów i cały czas równo pracowała.
Teraz na nowej działa to tak, że słyszę pracę turbiny auto dosyć ładnie idzie ale takie prawdziwe turbo idzie dopiero około 2800 - 3000obrotów wydaje mi się to stanowczo za dużo.
Czytałem iż trzeb zacząć od czyszczenia jakiegoś zaworu ciśnienia tak czy też sensor map? Gdzie to mogę znaleźć
Moja poprzednia turbina brała olej, buczała i gwizdała więc zdecydowałem się na zakup nowej.
Wrzuciłem nową turbinę i jak ręką odjął.
Jednak teraz mam inne pytanie ponieważ poprzednia turbina brała od 2000 obrotów i cały czas równo pracowała.
Teraz na nowej działa to tak, że słyszę pracę turbiny auto dosyć ładnie idzie ale takie prawdziwe turbo idzie dopiero około 2800 - 3000obrotów wydaje mi się to stanowczo za dużo.
Czytałem iż trzeb zacząć od czyszczenia jakiegoś zaworu ciśnienia tak czy też sensor map? Gdzie to mogę znaleźć
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Turbina - pytanie
rozumiem, ze za pozno bierze ? Sprawdzałeś doładowanie VAG-iem ? Ja stawiam ze kupiłeś regeneracje i masz zle wysterowaną. Śrubą na mieszku sie ja reguluje zeby szybciej wstanęła. Ale na pała nie radze. Jedz do tunera jakiegoś. Niech shamuja auto i ja wysterują.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 9 paź 2011, o 22:55
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Polska
Re: Turbina - pytanie
Dokładnie tak, wyczyściłem zaworek N75 i już idzie jechać, ale zrobię jeszcze jak radzisz aby zerknęli.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: Turbina - pytanie
Jak ci stare padło przez oliwe to owszem wyczysc wsytkie przewody łacznie z IC. Bo masz wszytko pewnie zaolejone
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Turbina - pytanie
Bo podzielisz los kolegi Łukaszos (o ile dobrze pamietam).
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 9 paź 2011, o 22:55
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Polska
Re: Turbina - pytanie
Tak wyczyściłem EGR, wszystkie przewody oraz IC.
Turbinę dodatkowo kolega mi wyregulował jeszcze dzisiaj, dzięki czemu auto znów odzyskało swoją moc.
Dzięki za porady.
Turbinę dodatkowo kolega mi wyregulował jeszcze dzisiaj, dzięki czemu auto znów odzyskało swoją moc.
Dzięki za porady.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- sjak
- Posty: 2521
- Rejestracja: 20 sie 2011, o 14:17
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 240 KM, 350 Nm
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Ryki lubelskie
- Kontakt:
Re: Turbina - pytanie
neck99 pisze:No to super - polecamy się na przyszłość
SSW - Skoda Superb Wolotariant
neck99 pisze:500 netto za zdalna diagnoze. Podrzuce ci fvat
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB