Wydaje mi się że tak, ale podobno w piaście jest namagnesowane łożysko które też mogło odmówić współpracy.
Jutro rano będę wymieniał czujnik, co by nie wyszło to napiszę.
Z opisu błędu wynika że jeśli mam brak + lub zwarcie tzn. że jest źle czujnik osadzony, czyli brak kontaktu z namagnesowanym łożyskiem.
[S1] błąd 00290
Re: [S1] błąd 00290
Po wymianie czujnika jedynie udało się skasować błąd który wyskoczył z powrotem po kilku minutach. Zostaje już chyba tylko fachowiec.
Jak znajdą przyczynę to dla potomnych napisze co było.
Jak znajdą przyczynę to dla potomnych napisze co było.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: [S1] błąd 00290
Zagadka rozwiązana, okazało się że w sterowniku przy pompie ABS mam przerwaną ścieżkę. Dla ciekawych, nowy sterownik w ASO Skoda kosztuje jedyne 8127zł.
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Re: [S1] błąd 00290
Jeszcze nie lutowałem ale będę to robił w przyszłym tygodniu, u Jacka Grabowskiego z Piaseczna. Podobno wybitny specjalista. Jak mówiłem co jest nawet nie był zdziwiony, podobno czasami tak jest z tymi sterownikami.