bujanie na boki przy wyższych prędkościach
- Zaj007
- Posty: 1278
- Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Kierownicze? A może prowadzące
Serio, od tego trzeba zacząć (po wymiennie koniecznie zbieżność). Dwa to mimo wszystko wymieniłbym amory. W mojej ocenie fabryczne są do bani.
Serio, od tego trzeba zacząć (po wymiennie koniecznie zbieżność). Dwa to mimo wszystko wymieniłbym amory. W mojej ocenie fabryczne są do bani.
- leszekmw
- Posty: 3078
- Rejestracja: 18 wrz 2013, o 14:13
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 213KM
- Imię: leszek
- Lokalizacja: lublin
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
dopiero natrafiłem na wątek..
jeżeli mogę się wtrącić - w O2 miałem to samo , tylko że nie rzucało jak cholera ale dopiero było to w pierwszej fazie - jedzie się po równej szosie , gładkiej , a tył chodzi na boki... - diagnoza błyskawiczna kolegi z serwisu aso na telefon - tylne "krótkie" wahacze. i taka tez była prawda - jeden był lekko luźny , drugi ok' . na szarpakach u kolegi nie daliśmy rady wychwycić tego.
ale to w octavii , choć podejrzewam że w superbie jest to samo.
przebieg miałem wtedy około 85tyś. kolega z serwisu powiedział że bywa z tym różnie jeżeli chodzi o przebieg.
jeżeli mogę się wtrącić - w O2 miałem to samo , tylko że nie rzucało jak cholera ale dopiero było to w pierwszej fazie - jedzie się po równej szosie , gładkiej , a tył chodzi na boki... - diagnoza błyskawiczna kolegi z serwisu aso na telefon - tylne "krótkie" wahacze. i taka tez była prawda - jeden był lekko luźny , drugi ok' . na szarpakach u kolegi nie daliśmy rady wychwycić tego.
ale to w octavii , choć podejrzewam że w superbie jest to samo.
przebieg miałem wtedy około 85tyś. kolega z serwisu powiedział że bywa z tym różnie jeżeli chodzi o przebieg.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Nie jest to samo. U siebie zmieniłem amory i problem się rozwiązał. A wahacze zostały te same.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
O którą ta część dokładnie chodzi?Bo widzę kilka nazw a to wachacz a to drążek kierowniczy tylni.Moze ktoś podać numer części do Skoda Superb 2 FL 125 kw kombi.Ja u siebie amory wykluczam na 100 % bo w tamtym roku wpadł zestaw B120i zrobił może z 12tys
I szukam po necie tych tylnych drążków kierowniczych i nie mogę znaleźć.Moze głupie pytanie ale to chodzi o tylnia os czy o przednią
I szukam po necie tych tylnych drążków kierowniczych i nie mogę znaleźć.Moze głupie pytanie ale to chodzi o tylnia os czy o przednią
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Według mnie drążek kierowniczy z tyłu nie istnieje ... To nie kombajn:-) Może chodzi o drążek/łącznik stabilizatora??
Jak to wielowachacz masz na koło:
- wachacz wzdłużny
- wachacz poziomy dolny
- wachacz poziomy górny
- łącznik stabilizatora
Amorki: nie wylał żaden? Jak naciśniesz tył nie tańczy Ci któraś strona? = brak sił tłumienia.
Łącznik: gdy robisz kierownicą szybko lewo-prawo powinien pukać
Wachacze: stuki puki, zużycie wizualne silent blockow lub szarpaki
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Jak to wielowachacz masz na koło:
- wachacz wzdłużny
- wachacz poziomy dolny
- wachacz poziomy górny
- łącznik stabilizatora
Amorki: nie wylał żaden? Jak naciśniesz tył nie tańczy Ci któraś strona? = brak sił tłumienia.
Łącznik: gdy robisz kierownicą szybko lewo-prawo powinien pukać
Wachacze: stuki puki, zużycie wizualne silent blockow lub szarpaki
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Amorki mają raptem może z 12 tys dziś szarpali cuda wianki wszędzie sztywno Być może miękki bok opony Uniroyal Rainsport 3.maureliusz pisze:Według mnie drążek kierowniczy z tyłu nie istnieje ... To nie kombajn:-) Może chodzi o drążek/łącznik stabilizatora??
Jak to wielowachacz masz na koło:
- wachacz wzdłużny
- wachacz poziomy dolny
- wachacz poziomy górny
- łącznik stabilizatora
Amorki: nie wylał żaden? Jak naciśniesz tył nie tańczy Ci któraś strona? = brak sił tłumienia.
Łącznik: gdy robisz kierownicą szybko lewo-prawo powinien pukać
Wachacze: stuki puki, zużycie wizualne silent blockow lub szarpaki
Amorki nie wylane mają raptem może z 12 tys(sprawdzone)dziś szarpali cuda wianki nic nie wykazało.Prawdopodobnie miękkie boki opony Uniroyal Rainsport 3.Przedwczoraj akurat wialo na S8 może to tylko złudzenie
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Co dokładnie Ci się dzieje? W sumie nie napisałeś.
Czy przed wymianą amorków też tak było?
Opony... nie sądzę - nigdy o takim przypadku nie słyszałem i brzmi trochę szalenie.
PS. Co to jest "B120i" ??
Czy przed wymianą amorków też tak było?
Opony... nie sądzę - nigdy o takim przypadku nie słyszałem i brzmi trochę szalenie.
PS. Co to jest "B120i" ??
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- jedrek1980
- Posty: 460
- Rejestracja: 17 sie 2017, o 19:28
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 217/430 Compsport
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Literówka chodzi o zestaw pro kit B12 z Eibacha.Nie działo się tak .Teraz założyłem koła 18 i tak jakby auto lekko myszkowalo ale nie zawsze.Wczoraj wracałem do domu fakt nie było aż takiego wiatru i było ok
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Ciężko aż mi w to uwierzyć... Żeby S tak myszkował... to naprawdę musiałby mieć coś zdrowo wyj... tylko nie rozumiem, że tego nie widać na szarpakach. To auto jest tak ciężkie, że ani wiatr, ani kałuże nie robią w moim przypadku żadnego wrażenia.
Ty masz jeszcze ten KIT... monotuby... twardo...nisko powinno być zaje..fajnie.
A stabilizator? Jest cały?
Oglądnij czy gdzieś nie zerwało gum w silentblockach w wahaczach. Pytanie czy jak Ci wkładali ten KIT to wszystko poskręcali... jak stało na kołach żeby nie napinać
Ty masz jeszcze ten KIT... monotuby... twardo...nisko powinno być zaje..fajnie.
A stabilizator? Jest cały?
Oglądnij czy gdzieś nie zerwało gum w silentblockach w wahaczach. Pytanie czy jak Ci wkładali ten KIT to wszystko poskręcali... jak stało na kołach żeby nie napinać
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- SebeKK
- Posty: 23
- Rejestracja: 2 maja 2019, o 16:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Aktualnie: 140KM@300Nm
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Poland, Silesia, Gliwice
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
akurat w octavii_2; passat_b6; superb ten element w zawieszeniu tylnym wg katalogów nazywa się drążek kierowniczy (taką nazwę nadali)maureliusz pisze:Według mnie drążek kierowniczy z tyłu nie istnieje ... To nie kombajn:-) Może chodzi o drążek/łącznik stabilizatora??
- marioti
- Doradca
- Posty: 1817
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
1K0501529F i 1K0501530C i faktycznie w ETKA to drążek kierowniczy, choć to zwykły wahacz
-
- Posty: 1882
- Rejestracja: 18 sty 2019, o 13:13
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 200KM / 398Nm
- Imię: Maro
- Lokalizacja: Myślenice / wioska obok
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
No to jaja... Ktoś miał fantazję
Ale jak wrzucam w Google to mi wahacz wyskakuje
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Ale jak wrzucam w Google to mi wahacz wyskakuje
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka
Nie oglądaj się na innych. Rób swoje. Najlepiej jak potrafisz.
- SebeKK
- Posty: 23
- Rejestracja: 2 maja 2019, o 16:48
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.6TDI CAYC (105KM)
- Aktualnie: 140KM@300Nm
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Poland, Silesia, Gliwice
Re: bujanie na boki przy wyższych prędkościach
Też miałem kiedyś z tego dobrą polewkę,ponieważ do drążka to jest nie podobnemaureliusz pisze:No to jaja... Ktoś miał fantazję
Ale jak wrzucam w Google to mi wahacz wyskakuje
Wysłane z mojego Redmi 5 przy użyciu Tapatalka