[S1] chlodnica 2.8 AMX

Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

[S1] chlodnica 2.8 AMX

Post autor: Piterko »

Problem taki ze w mojej chlodnicy chyba sa 2 obiegi. Jeden normalny od plynu chlodzacego czyli te grube gumowe weze no a od strony pasazera sa 2 metalowe u gory i na dole. Od czego to? jakies chlodzenie oleju skrzyni? bo leci mi z dolnego i wypada to naprawic. Pewnie jakis o ring tylko musze miec wiecej informacji na ten temat. Dodam ze tiptronic skrzynia
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

Re: [S1] chlodnica 2.8 AMX

Post autor: Piterko »

Panowie potrzebuje odp jakiejkolwiek. Kto ma 2.8 niech napisze co sadzi co to moze byc?
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
Awatar użytkownika
Awariall
Posty: 4
Rejestracja: 14 mar 2012, o 22:54
Samochód: Inny
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wrocław

Re: [S1] chlodnica 2.8 AMX

Post autor: Awariall »

Co prawda mam passata ale z takim silnikiem jak twój i przerabialem już w nim wszystko włącznie z wymiana tip na manual.
Najlepiej jak byś wrzucił jakaś fotke o które dokładnie chodzi ale tak jak piszesz prawdopodobnie są ta węże od chłodzenia oleju w skrzyni
Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

Re: [S1] chlodnica 2.8 AMX

Post autor: Piterko »

Dokladnie tak jak mowisz. Chlodzenie skrzynki. Sprawdzilem wszystko. Zamowilem nowe oringi (po 5zl od sztuki) + olej + filtr do skrzyni i bede dzialac ;)
Pytanie do Ciebie Awariall czemu zmieniales skrzynie? Ot tak czy jakies problemy miales? Ja na moja skrzynie nie narzekam ale profilaktycznie olej zmieniam bo kupilem auto w listopadzie i wole zmienic. Napewno nie zaszkodzi ;) Krucce metalowe od strony pasazera na dole i u gory. Foto zrobie pozniej i wrzuce
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
Awatar użytkownika
Awariall
Posty: 4
Rejestracja: 14 mar 2012, o 22:54
Samochód: Inny
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wrocław

Re: [S1] chlodnica 2.8 AMX

Post autor: Awariall »

Posiadam 2 auta. Audi A6 2.5TDI 180KM tiptronic 03' i passata 2.8 V6 00'. We wrześniu 2010 padła mi skrzynia w Audi, oddałem auto do pełnej regeneracji tipa z gwarancja koszt 3000zl po operacji zmienia biegi niesamowicie płynnie do dziś. W passacie skrzynia padła mi miesiąc po audi trochę się zirytowałem i postanowiłem wstawić manual. Dodatkowo o decyzji przeważyła potężna różnica w przyśpieszeniu ok 3s (tip 4x4 9,9s; man 4x4 7,6s) i spalanie w mieście.
Piterko
Posty: 241
Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
Samochód: Superb I
Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Reda k/Gdyni

Re: [S1] chlodnica 2.8 AMX

Post autor: Piterko »

Jaki koszt manuala jakby co? pewnie porownywalny do tej regeneracji? No szkoda ze padla skrzynka. U mnie narazie sie nic nic dzieje ale olej wymieniam profilaktycznie. Co do osiagow to napewno roznica na plus manuala. Ale automat dla leniwych. Mi sie dobrze jezdzi i nie narzekam bo jest troche mocy i skrzynia ogarnia temat przy wyprzedzaniu
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
ODPOWIEDZ