Duży problem z S2

Awatar użytkownika
Krzysiek
Posty: 496
Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
Imię: jak w nicku
Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
Kontakt:

Duży problem z S2

Post autor: Krzysiek »

Witam.

Dziś mój Superb odmówił posłuszeństwa na dobre. Rano gdy jechałem do Warszawy po przejechaniu 10-15 km zgasł Maxi-dot i staneły wskazówki od prędkościomierza oraz obrotów. pomyślałem sobie iż to pewnie z zimna chwilowy zanik lecz tutaj jeszcze większa niespodzianka po kilkuset metrach brak wspomagania. Ciężko jak cholera więc nawrót i do domu. Niestety ale do domu już nie dojechałem gdyż auto po prostu się zatrzymało. Laweta do serwisu i po przyjechaniu auto odpaliło jakby nigdy nic. Lecz pali cały czas wszystkie bezpieczniki. 8 godzin diagnoz i niestety ale nie wiadomo jaki powód. Nie pokazuje żadnych błędów i jurto kolejny dzień zmagań. Czy koledzy mają jakieś pomysły co to może być?
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
gachul
Posty: 3888
Rejestracja: 16 paź 2010, o 11:35
Samochód: Superb III 4x4
Silnik: 2.0TSI (280KM)
Aktualnie: CS rullez :P
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Limanowa/Łódź
Kontakt:

Re: Duży problem z S2

Post autor: gachul »

no to chyba jakis wirus został zesłany na te nasze dupowozy... ja dzisiaj przelawetowałem swojego z Aso w Czestochowie do Łodzi... 14,5 tys i coś sie w silniku rozpadło i tłucze sie jak cholera ... Miejmy nadzieje że bedzie wszytko ok. Sie nie martw z elektryką powinni sobie szybko poradzić
...prawdziwy mężczyzna nie je miodu...prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły...
Awatar użytkownika
macki111
Posty: 171
Rejestracja: 17 cze 2010, o 19:52
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Maciek
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: Duży problem z S2

Post autor: macki111 »

Kurdę, Krzysiek, współczuję nie poszło ci. Nie pomogę niestety, bo nie mam pojęcia co mogło się stać, ale jak ogarniesz temat, to napisz co i jak. Mam taki sam motor, więc jestem naprawdę ciekaw.
Awatar użytkownika
Krzysiek
Posty: 496
Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
Imię: jak w nicku
Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
Kontakt:

Re: Duży problem z S2

Post autor: Krzysiek »

Ja na chwilę obecną się nie przejmuję gdyż mam czym jeździć a autko na gwarancji. Dziś mają dalej walczyć z zagadką.
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
mawrob
Posty: 77
Rejestracja: 7 lip 2010, o 17:21
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Marcin
Lokalizacja: Radom

Re: Duży problem z S2

Post autor: mawrob »

Krzysiek a przy jakim przebiegu to się stało? u mnie stuknęło 71 tyś km i trochę się niepokoję...
Superb II Combi 2.0 TDI 170KM Platinum MY2011
Awatar użytkownika
Krzysiek
Posty: 496
Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
Imię: jak w nicku
Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
Kontakt:

Re: Duży problem z S2

Post autor: Krzysiek »

Trochę śmiesznie ale licznik pokazywał 77777 km
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
mawrob
Posty: 77
Rejestracja: 7 lip 2010, o 17:21
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Imię: Marcin
Lokalizacja: Radom

Re: Duży problem z S2

Post autor: mawrob »

czyli wszystko przede mną...
Superb II Combi 2.0 TDI 170KM Platinum MY2011
Jędrula

Re: Duży problem z S2

Post autor: Jędrula »

lipa trochę, że w samochodach za takie pieniądze dzieją się takie hece :(

myślicie że rodzaj jednostki ma znaczenie?
Awatar użytkownika
Zaj007
Posty: 1278
Rejestracja: 11 lip 2011, o 15:23
Samochód: Superb II
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Imię: Maciej
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Duży problem z S2

Post autor: Zaj007 »

Ehhh mnie też swego rodzaju fail dopadł. W prawdzie nie związany za Skodą.

Krzysiek, powiedz mi ile stopni było na zewnątrz. To może zupełnie nie mieć związku, ale dziwnym trafem mi się cyrki działy jak temperatura spadła do -18.
Obrazek
Awatar użytkownika
szymi81
Posty: 459
Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
Samochód: Superb II combi 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: seria
Lokalizacja: Katowice

Re: Duży problem z S2

Post autor: szymi81 »

Krzysiek pisze:Trochę śmiesznie ale licznik pokazywał 77777 km
jednym słowem pechowe siódemki - to pewnie odpowiednik blue screen w windowsie :o

a tak na poważnie, to garażujesz czy stoisz pod chmurką?
pewnie coś skondensowało i zamarzło w elektronice
Obrazek

Moja kurka: http://goo.gl/6qIZv7

Sprzedam felgi: http://goo.gl/DmfXDJ
Awatar użytkownika
Krzysiek
Posty: 496
Rejestracja: 8 maja 2010, o 12:10
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
Aktualnie: 199,8 KM i 407,1 Nm
Imię: jak w nicku
Lokalizacja: Warszawa w tygodniu, weekendy Olsztyn
Kontakt:

Re: Duży problem z S2

Post autor: Krzysiek »

No i sprawa się wyjaśniła. Felernego dnia w nocy było -27 stopni u mnie i auto wyjątkowo 1 raz stało przed garażem. W skodzie stwierdzili iż musiała wilgoć gdzieś przymarznąć a gdy dostało trochę ciepła to się roztopiło i spowodowało zwarcie na listwie za licznikami. Podobno to dość drogi gips i panowie polecili mi abym potrzymał trochę auto na dworze gdyż jeżeli się to powtórzy to wymienią mi całą "listwę" na gwarancji poza tym będzie to swego rodzaju test akumulatora który też jest na gwarancji. Na chwilę obecną wszystko Ok ale sytuacja przy większej prędkości mogła by być bardzo niebezpieczna tracąc nagle wspomaganie. Jeżeli coś wyskoczy ponownie nie omieszkam się podzielić informacją.
http://www.slo.com.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Awatar użytkownika
mrjac
Posty: 124
Rejestracja: 25 gru 2010, o 16:20
Samochód: Superb II
Silnik: 1.9TDI BLS (105KM)
Imię: Jacek
Lokalizacja: Pabianice

Re: Duży problem z S2

Post autor: mrjac »

Jeśli miałeś wilgoć w tamtym miejscu to chyba nie za dobrze. Może jednak Ci gdzieś przecieka np. na podszybiu itp. Temperatura w sumie nie powinna mieć znaczenia. Wiele aut stoi pod chmurką non stop (np. moje ;) ) a jednak takie historie raczej się nie zdarzają gdy wszystko jest ok.

Może jednak zasugeruj jakieś sprawdzenie szczelności itp.
LEPIEJ PANOWAĆ W PIEKLE NIŻ SŁUŻYĆ W NIEBIE
ODPOWIEDZ