pompa oleju 2,0 cr
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 1 wrz 2011, o 18:58
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Kraków/ Roeselare
pompa oleju 2,0 cr
Witam szystkich . Pytanie do użytkowników silnika 2,0cr , czy ktos miał problem z nieszczesnym zabierakiem w kształcie imbusa , ewentualnie moze ktos ma pomysł na ten patent.
- gandhi35
- Posty: 32
- Rejestracja: 9 cze 2011, o 15:00
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: pompa oleju 2,0 cr
Przybliż na czym polega Twój problem... Podejrzewam, że wyrobiły Ci się ranty imbusa. Obawiam się, że to samo dotyczy gniazda.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 1 wrz 2011, o 18:58
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Kraków/ Roeselare
Re: pompa oleju 2,0 cr
Jak wszystkim wiadomo skody mają te same silniki disla co vw, audi ,seat .I własnie chodzi o wyrabianie sie tego zabieraka(imbusika)co prowadzi do zniszczenia silnika (wymiana pompy oleju ,turbo) . Dodam że nie ma żadnych oznak ze strony silnika ze to g...no zaraz padnie, i to jest najwiekszy problem.Szukałem informacji na ten temat na forach audi vw , temat szeroko opisany , ale żadnego złotego srodka nie ma . Najlepiej przy wymianie rozrządu odkrecic mise i sprawdzic w jakim stanie jest ten zabierak ( 20pln w serwisie kosztuje) i ewentualnie wymienic . Szukałem na forum skody, i nie mogę nic znależć na ten temat w tym temacie.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 wrz 2012, o 15:02
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocek
Re: pompa oleju 2,0 cr
odgrzewam ...
do 19.10.2009 w silnikach 2.0TDI CR pompa oleju, zabierak jak i walki wyrownujace byly takie same jak w "ostatnich" 2.0TDI PD. Po tej dacie sa inne czesci (zarowno inna pompa oleju jak i zabierak/wydluzony z 77 do 100mm/ jak i walki wyrownujace/gniazdo pod zabierak jest glebsze-czy cos jeszcze sie zmienilo nie wiem/)
Dzis w ASO nie mozna kupic walkow wyrownujacych pod zabierak 77mm wiec jakby komus takie cos padlo i chcialby to naprawiac oficjalnie wymieniajac czesci (bez sesnu ekonomicznie ale moze ktos tak by chcial) to musialby kupic czesci kompletne od "poprawionego" CRa (czyli po 19.10.2009) - takze do PDa
Potencjalne sposoby naprawy:
- oficjalnie czesci za 4.5 patyka komplet (walki, pompa oleju, zabierak i jakies kola posrednie)
- regeneracja gniazda zabieraka (po allegro jest troche ofert)
- kastracja czyli przerobka na wersje bez walkow wyrowbujacych
To generalnie problem aut z przebiegami powyzej 200tys wiec ciezko znalezc przypadki padu tego w CRach
Pozdrawiam,
Przemek
do 19.10.2009 w silnikach 2.0TDI CR pompa oleju, zabierak jak i walki wyrownujace byly takie same jak w "ostatnich" 2.0TDI PD. Po tej dacie sa inne czesci (zarowno inna pompa oleju jak i zabierak/wydluzony z 77 do 100mm/ jak i walki wyrownujace/gniazdo pod zabierak jest glebsze-czy cos jeszcze sie zmienilo nie wiem/)
Dzis w ASO nie mozna kupic walkow wyrownujacych pod zabierak 77mm wiec jakby komus takie cos padlo i chcialby to naprawiac oficjalnie wymieniajac czesci (bez sesnu ekonomicznie ale moze ktos tak by chcial) to musialby kupic czesci kompletne od "poprawionego" CRa (czyli po 19.10.2009) - takze do PDa
Potencjalne sposoby naprawy:
- oficjalnie czesci za 4.5 patyka komplet (walki, pompa oleju, zabierak i jakies kola posrednie)
- regeneracja gniazda zabieraka (po allegro jest troche ofert)
- kastracja czyli przerobka na wersje bez walkow wyrowbujacych
To generalnie problem aut z przebiegami powyzej 200tys wiec ciezko znalezc przypadki padu tego w CRach
Pozdrawiam,
Przemek
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: pompa oleju 2,0 cr
Ale trochę nieładnie ze strony VW, że poprawił to dopiero pod koniec 2009... Przecież chwalił się, że silniki od roku 2008 są wolne od wad...(Zresztą wcześniej /2006/2007? nie jestem pewien/też mówili, że już poprawiono, ale domyślam się, że po prostu nie wszystko.)
- neck99
- Posty: 1442
- Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB