pompa oleju 2,0 cr

wojcian
Posty: 46
Rejestracja: 1 wrz 2011, o 18:58
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Kraków/ Roeselare

pompa oleju 2,0 cr

Post autor: wojcian »

Witam szystkich . Pytanie do użytkowników silnika 2,0cr , czy ktos miał problem z nieszczesnym zabierakiem w kształcie imbusa , ewentualnie moze ktos ma pomysł na ten patent.
Awatar użytkownika
gandhi35
Posty: 32
Rejestracja: 9 cze 2011, o 15:00
Samochód: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: pompa oleju 2,0 cr

Post autor: gandhi35 »

Przybliż na czym polega Twój problem... Podejrzewam, że wyrobiły Ci się ranty imbusa. Obawiam się, że to samo dotyczy gniazda.
wojcian
Posty: 46
Rejestracja: 1 wrz 2011, o 18:58
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Kraków/ Roeselare

Re: pompa oleju 2,0 cr

Post autor: wojcian »

Jak wszystkim wiadomo skody mają te same silniki disla co vw, audi ,seat .I własnie chodzi o wyrabianie sie tego zabieraka(imbusika)co prowadzi do zniszczenia silnika (wymiana pompy oleju ,turbo) . Dodam że nie ma żadnych oznak ze strony silnika ze to g...no zaraz padnie, i to jest najwiekszy problem.Szukałem informacji na ten temat na forach audi vw , temat szeroko opisany , ale żadnego złotego srodka nie ma . Najlepiej przy wymianie rozrządu odkrecic mise i sprawdzic w jakim stanie jest ten zabierak ( 20pln w serwisie kosztuje) i ewentualnie wymienic . Szukałem na forum skody, i nie mogę nic znależć na ten temat w tym temacie.
przemek4net
Posty: 2
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 15:02
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: Wrocek

Re: pompa oleju 2,0 cr

Post autor: przemek4net »

odgrzewam ...
do 19.10.2009 w silnikach 2.0TDI CR pompa oleju, zabierak jak i walki wyrownujace byly takie same jak w "ostatnich" 2.0TDI PD. Po tej dacie sa inne czesci (zarowno inna pompa oleju jak i zabierak/wydluzony z 77 do 100mm/ jak i walki wyrownujace/gniazdo pod zabierak jest glebsze-czy cos jeszcze sie zmienilo nie wiem/)
Dzis w ASO nie mozna kupic walkow wyrownujacych pod zabierak 77mm wiec jakby komus takie cos padlo i chcialby to naprawiac oficjalnie wymieniajac czesci (bez sesnu ekonomicznie ale moze ktos tak by chcial) to musialby kupic czesci kompletne od "poprawionego" CRa (czyli po 19.10.2009) - takze do PDa
Potencjalne sposoby naprawy:
- oficjalnie czesci za 4.5 patyka komplet (walki, pompa oleju, zabierak i jakies kola posrednie)
- regeneracja gniazda zabieraka (po allegro jest troche ofert)
- kastracja czyli przerobka na wersje bez walkow wyrowbujacych
To generalnie problem aut z przebiegami powyzej 200tys wiec ciezko znalezc przypadki padu tego w CRach
Pozdrawiam,
Przemek
Awatar użytkownika
neck99
Posty: 1442
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: pompa oleju 2,0 cr

Post autor: neck99 »

No ja też mam takie info, że w nowych CR problem nie istniejke.
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Brąz magnetic - Z D J Ę C I A

Obrazek
chudy
Posty: 1002
Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Lokalizacja: napisz skąd jesteś
Kontakt:

Re: pompa oleju 2,0 cr

Post autor: chudy »

Ale trochę nieładnie ze strony VW, że poprawił to dopiero pod koniec 2009... Przecież chwalił się, że silniki od roku 2008 są wolne od wad...(Zresztą wcześniej /2006/2007? nie jestem pewien/też mówili, że już poprawiono, ale domyślam się, że po prostu nie wszystko.)
Awatar użytkownika
neck99
Posty: 1442
Rejestracja: 4 kwie 2012, o 10:26
Samochód: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB

Re: pompa oleju 2,0 cr

Post autor: neck99 »

Potrzebowali czasu .. coś poprawiali pewnie ..
Superb Kombi 2.0 TDI 170KM CR My2012 (Platinium+) Brąz magnetic - Z D J Ę C I A

Obrazek
ODPOWIEDZ