Dopiero co kupiłem swojego bażanta...
Tylko ja się uparłem na 4x4 - bo w takiej cenie ciężko coś innego kupić.
To co mogę poradzić:
1. Sprowadzony... nie możliwe! Zobacz po ile te auta chodzą w Reichu... 9-10k EUR. To jak gość to potem sprzedaje u Nas za 36k PLN ?!??!?
2. W kraju jest masa super wyposażonych! Szkoda nawet zawracać sobie głowę sprowadzonymi... Takie auta nie kupują gówniarze to ścigania spod świateł i na DISCO.
3. Pierwsze co pytaj... to zdjęcie książki serwisowej. Z mojego doświadczenia... to zawsze brakuje 1-2 lat przeglądów
- taka sytuacja
3. Unikaj 1.8 TSI oraz 2.0 TSI. Wcześniej czy póżniej MUSI brać olej.
Jeżeli to będzie 1.8TSI sprzed 2011 CDAA - to masakra! Bierze olej jak dwusuw
Podobno poprawiony CDAB już nie bierze - przynajmniej w ASO w Krakowie jeszcze nie mieli takiego przypadku.
Jednak wcześniej czy później 1.8 i 2.0 TSI i tak będzie brało olej... trzeba się z tym liczyć
4. Najlepszym wyborem to 2.0 TSI
5. Jak jesteś HARDCOREM to 3.6!
- miażdży wsio na drodze!
6. DSG... w takim aucie to bajka. Wisienka na torcie. Nie wiem czy wierzyć podobno te skrzynie powyżej 150k są ryzykowne... Ja tego nie rozumiem, bo jak można zepsuć skrzynie automatyczną? Przecież ona robi wszystko za Ciebie i myśli za Ciebie... Jednak takie są opinie powszechne.
Tyle z mojej strony!