ZNIKAJĄCY PŁYN
- marta-tomek
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:54
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Wejherowo
ZNIKAJĄCY PŁYN
Witam.
Od jakiegoś czasu mam problem z płynem do chłodnicy. Pewnego dnia pojawiła mi się kontrolka, więc dolałem. Po paru dniach problem znowu się pojawił. W warsztacie sprawdzono i nigdzie nie ma wycieków, chłodnica jest cała. Wymieniłem korek od zbiorniczka na płyn ponieważ stary już się wyrobił i w ostatniej fazie dokręcania nie było tzw. pstryk. Dolewam oryginalny płyn G12, a on ciągle znika Pomocy
Pozdrawiam
Od jakiegoś czasu mam problem z płynem do chłodnicy. Pewnego dnia pojawiła mi się kontrolka, więc dolałem. Po paru dniach problem znowu się pojawił. W warsztacie sprawdzono i nigdzie nie ma wycieków, chłodnica jest cała. Wymieniłem korek od zbiorniczka na płyn ponieważ stary już się wyrobił i w ostatniej fazie dokręcania nie było tzw. pstryk. Dolewam oryginalny płyn G12, a on ciągle znika Pomocy
Pozdrawiam
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
ale chlodnica jest sprawdzona zy tylko ktos rzucil na nia okiem? jak wyglada olej?
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
- marta-tomek
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:54
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
Sprawdzałem olej i wszystko jest w porządku...a chłodnica była sprawdzana u zaufanego mechanika
- marta-tomek
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:54
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Wejherowo
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
nagrzewnica, a jak nie to trzeba zrzucic oslone zagrzac auto i na podnosniku sprawdzac co cieknie. albo zdjac oslone postawic auto i sprawdzic co dalej wycieka.
jezeli niegdzie o dziwo nie bedzie wyciekac to gdzie plyn bedzie szedl? w silnik.
jezeli niegdzie o dziwo nie bedzie wyciekac to gdzie plyn bedzie szedl? w silnik.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 29 gru 2010, o 20:02
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Tomek
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
Ja miałem podobny problem w Audi - nieszczelna uszczelka na głowicy.
Albo wymienic uszczelkę - co wiąże się z kosztami, albo "dosypać" uszczelniacza do chłodnic...
Albo wymienic uszczelkę - co wiąże się z kosztami, albo "dosypać" uszczelniacza do chłodnic...
O1 ICE 1.9 TDI 90KM -> A4 S-Line 2.0 TDI 140KM -> S2 Platinum 2.0 TDI 170KM + dodatki
- marta-tomek
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:54
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
dziwny przypadek ja mialem teraz wyciek bo pekla mi chlodnica w Reno Vel Satis ale to bylo widac po sciagniecciu oslony ze poszla na laczeniu plastiku i aluminium.
Jesli poszla chlodnica polecam regeneracje w Valdi Chlodnice warszawa oni sie tym zajmuja i sa tani i dobrzy
Jesli poszla chlodnica polecam regeneracje w Valdi Chlodnice warszawa oni sie tym zajmuja i sa tani i dobrzy
- eX
- Posty: 823
- Rejestracja: 21 lut 2010, o 08:34
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Aktualnie: 192
- Lokalizacja: GD
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
w pugu mojej zony niby tez byla niewielka nieszczelnosc, ale nie chcialem sie bawic tylko trzeba bylo jechac po nowa.
zanim zrobisz uszczelke pod glowica to polecam jeszcze raz sprawdzic weze i chlodnice, nawet u innego mechanika.
zanim zrobisz uszczelke pod glowica to polecam jeszcze raz sprawdzic weze i chlodnice, nawet u innego mechanika.
2.0TDi, CBBB, CR170KM, 4x4
- marta-tomek
- Posty: 11
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:54
- Samochód: Superb I
- Silnik: 1.9TDI AWX (130KM, 5b)
- Lokalizacja: Wejherowo
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
PROBLEM ZNIKAJĄCEGO PŁYNU ROZWIĄZANY ! ! !
GŁÓWNYM POWODEM BYŁA USZCZELKA POD GŁOWICĄ.
CAŁKOWITY KOSZT WYMIANY: 1450 ZŁ.
(PLANOWANIE GŁOWICY + SPRAWDZENIE SZCZELNOŚCI + DOPASOWANIE I SZLIFOWANIE ZAWORÓW + USZCZELKA POD GŁOWICĄ + GUMKI ZAWOROWE + ZESTAW NAPRAWCZY POMPO WTRYSKIWACZY + USZCZELKA KOLEKTORA DOLOTOWEGO + USZCZELKA KOLEKTORA WYDECHOWEGO + USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW + POPYCHACZE + ZESTAW ŚRUB + PŁYN CHŁODZĄCY + ROBOCIZNA)
GŁÓWNYM POWODEM BYŁA USZCZELKA POD GŁOWICĄ.
CAŁKOWITY KOSZT WYMIANY: 1450 ZŁ.
(PLANOWANIE GŁOWICY + SPRAWDZENIE SZCZELNOŚCI + DOPASOWANIE I SZLIFOWANIE ZAWORÓW + USZCZELKA POD GŁOWICĄ + GUMKI ZAWOROWE + ZESTAW NAPRAWCZY POMPO WTRYSKIWACZY + USZCZELKA KOLEKTORA DOLOTOWEGO + USZCZELKA KOLEKTORA WYDECHOWEGO + USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW + POPYCHACZE + ZESTAW ŚRUB + PŁYN CHŁODZĄCY + ROBOCIZNA)
Ostatnio zmieniony 12 wrz 2011, o 13:11 przez marta-tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
- wisnia199
- Posty: 73
- Rejestracja: 24 mar 2011, o 21:06
- Samochód: Superb II 4x4
- Silnik: 3.6 V6 FSI CDVA (260KM)
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
WOW. Jak za tyle roboty to cena rewelacja:)marta-tomek pisze:PROBLEM ZNIKAJĄCEGO PŁYNU ROZWIĄZANY ! ! !
GŁÓWNYM POWODEM BYŁA USZCZELKA POD GŁOWICĄ.
CAŁKOWITY KOSZT WYMIANY: 1450 ZŁ.
(PLANOWANIE GŁOWICY + SPRAWDZENIE SZCZELNOŚCI + DOPASOWANIE I SZLIFOWANIE ZAWORÓW + USZCZELKA POD GŁOWICĄ + GUMKI ZAWOROWE + ZESTAW NAPRAWCZY POMPO WTRYSKIWACZY + USZCZELKA KOLEKTORA DOLOTOWEGO + USZCZELKA KOLEKTORA WYDECHOWEGO + USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW + POPYCHACZE + ZESTAW ŚRUB + ROBOCIZNA)
Seat Ibiza 1.9 SDI--->Citroen Xara 1.6--->Mitsubishi Space Star 1.9 Did--->BMW 525D--->Subaru Impreza WRX--->BMW 320D--->Skoda Superb 3.6 Platinium + Lampy led tył.
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 23 lut 2012, o 20:02
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
- Aktualnie: 145KM / 330Nm
- Lokalizacja: Dublin
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
Odgrzewam temat, bo będę wymieniał koledze uszczelkę pod glowica w S1, plus uszczelniacze zaworowe i teraz moje pytanie bo zdania są podzielone: wiadomo glowica pójdzie do sprawdzenia i planowania i założona zostanie z nową uszczelką, ale czy obowiązkowo powinno się ja skręcać na nowe śruby, czy można kręcić stare?
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 6 sty 2012, o 21:01
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.8 V6 AMX (193KM)
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Reda k/Gdyni
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
Nie bylo to s1 ale dalem na stare sruby. I dalo rade. Nie bylo to robione 5 raz wiec bedzie trzymac.
DAJ MU NA ZIMNYM ! ;d
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 23 lut 2012, o 20:02
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.9TDI BXE (105KM)
- Aktualnie: 145KM / 330Nm
- Lokalizacja: Dublin
Re: ZNIKAJĄCY PŁYN
Wcześniej również zakładałem głowicę w różnych autach na stare śruby i nie było problemów, lecz gościu któremu będę to robil upiera się że powinien zakładać głowicę tylko na nowych śrubach. Wcześniej też parę razy slyszalem że jedni mechanicy twierdza że glowice powinno się zakładać tylko na nowych śrubach bo mniejsze ryzyko zerwania gwintu, inni zaś twierdzą że spokojnie można skręcać na starych śrubach??? Więc gdzie leży prawda?