Czesc,
Wiecie moze czy poduszka silnika/skrzyni, ktora znajduje sie bezposrednio pod akumulatorem w S2 z 2010r z silnikiem cffb jest metalowo-gumowa czy hydropodstawa? Mechanik stwierdzil, ze jest do wymiany. Poruszal silnikiem i w tym miejscu silnik jest mniej sztywny. Jesli bylaby metalowo-gumowa to faktycznie oznaczaloby, ze jest zerwana, natomiast jesli to hydropodstawa to tak ta poduszka powinna pracowac, w przypadku uszkodzenia hydropodstawy silnik by siedzial sztywno.
Jesli potrzbny bedzie vin to podesle.
Poduszki silnika/skrzyni
- marioti
- Doradca
- Posty: 1815
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Poduszki silnika/skrzyni
Zerknij tutaj link
Jeżeli chodzi ci o element nr 7 (dla silnika CFFB to część 1K0199262CB), to w sieci różnie go nazywają
SWAG, czy Febi mówią że to podstawa metalowo-gumowa, a np. Lemforder nazywa to hydropodstawą
Jeżeli chodzi ci o element nr 7 (dla silnika CFFB to część 1K0199262CB), to w sieci różnie go nazywają
SWAG, czy Febi mówią że to podstawa metalowo-gumowa, a np. Lemforder nazywa to hydropodstawą
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Poduszki silnika/skrzyni
No wlasnie, dlatego potrzebuje informacji jaka siedzi tam w oryginale. I nie wiem czy to 7 czy 17. Moze ktos na forum wymienial 7 lub 17 i podpowie z jakiego materialu jest. Dzieki
I'm the man on the silver mountain
- marioti
- Doradca
- Posty: 1815
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Poduszki silnika/skrzyni
przyjrzałem się temu dokładniej. Strona lewa to zawsze od kierowcy, więc pod aku, dla CFFB jest: 1K0199555Q przy skrzyni automatycznej i 1K0199555T przy skrzyni ręcznej
Element z tym numerem, różnie jest opisywany, czyli raz jako podstawa gumowo-stalowa, albo łożyskowanie silnika, łożyskowanie skrzyni, a także hydropodstawa.
Element z tym numerem, różnie jest opisywany, czyli raz jako podstawa gumowo-stalowa, albo łożyskowanie silnika, łożyskowanie skrzyni, a także hydropodstawa.
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Poduszki silnika/skrzyni
Tak moja poduszka ori ma miec numery 1K0199555T. Jesli siedzi u mnie hydropodstawa to szkoda wydawac blisko 400zl na nowa skoro ta jest sprawna.
I'm the man on the silver mountain
- marioti
- Doradca
- Posty: 1815
- Rejestracja: 30 gru 2017, o 10:56
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2012
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 198KM
Re: Poduszki silnika/skrzyni
ale to podajesz cenę ori? bo jak patrzę to np. SWAG kosztuje ok. 140zł link
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: Poduszki silnika/skrzyni
Tak podalem cene za ori. Kilka dni temu kupilem tuleje na przod lemfordera i jakies poduszki dwie do lapy silnika tez lemfordera. Wzialem to do reki i odnioslem do sklepu. Zamowilem wszystko ori. Dlaczego? W octavii wymienilem cale zawieszenie i poduszki silnika na lemfordera i auto stracilo na komforcie, ktore i tak jest do dupy. Po wymianie poduszek nasilily sie drgania i przy skreconych kolach podczas dodawania i puszczania gazu nadal cos szuralo. Do tego poczytalem troche w necie, ze poduszki tylko ori i cos w tym jest. Czasami lepiej doplacic bo oszczedny dwa razy wiecej traci.
I'm the man on the silver mountain