Strona 1 z 1

Koszty wymiany sprzęgieł DSG 3.6

: 20 wrz 2018, o 10:31
autor: igorw
Niby się pożegnałem, ale Skodzianką tak dobrze mi się jeździło, że nie wiem na co zmienić. Przyszło mi do głowy aby kupić znów 3.6 tylko nowszą. Teraz pytanie: ile kosztuje wymiana sprzęgieł w DSG?

Re: Koszty wymiany sprzęgieł DSG 3.6

: 20 wrz 2018, o 12:21
autor: CLO27
a z którego roku ta była?

Re: Koszty wymiany sprzęgieł DSG 3.6

: 20 wrz 2018, o 13:46
autor: igorw
2008, i o ile pytanie o koszty sprzęgieł w 3.6 aktualne to raczej ten egzemplarz który miałem na oku sobie podaruję. Szkoda. Może jednak pora na inną markę...

Re: Koszty wymiany sprzęgieł DSG 3.6

: 24 wrz 2018, o 03:45
autor: Dudekken
Sprzęgła w DSG wymienia się w parze z dwumasem, a powodem jest wielowpustowe połączenie między tymi elementami. Koszt części 3-4 tyś plus robota z tysiąć do 1,5. Do tego nowy olej, filtr jakieś 400zł i latasz 250tyś bez problemu :)

Re: Koszty wymiany sprzęgieł DSG 3.6

: 25 wrz 2018, o 16:36
autor: igorw
250 tys hehe uśmiałem się, ale z Ciebie optymista u mnie wymieniono sprzęgła po ok 120 tys km. Mało tego - wymieniono je bez dwumasy. Także ten tego, podaj może źródła?

Re: Koszty wymiany sprzęgieł DSG 3.6

: 25 wrz 2018, o 17:01
autor: Camillinhio
U Ciebie po 120, u innego po 250, a u jeszcze innego po 40. Jak z klockami hamulcowymi ;)

Re: Koszty wymiany sprzęgieł DSG 3.6

: 25 wrz 2018, o 19:05
autor: Dudekken
igorw pisze:250 tys hehe uśmiałem się, ale z Ciebie optymista u mnie wymieniono sprzęgła po ok 120 tys km. Mało tego - wymieniono je bez dwumasy. Także ten tego, podaj może źródła?
Okres trwałości sprzęgła jest zależny w głównej mierze od stylu jazdy :) Jak butujesz z pod świateł regularnie, a 3.6 kusi :P to długo nie polatasz :)
Zmierzając do sedna źródłem powyższej informacji jest ASO Skody w którym kolega jest kierownikiem serwisu :) Na gwarancji zazwyczaj wymieniają sam kompletny kosz sprzęgłowy. Poza nią zalecają wymianę kompletu nie z chęci zysku, a z problemu wyrabiania się, zaokrąglania zębów łączących kosz z dwu masą co powoduje powstawanie luzu między tymi elementami no i efekty szarpania na przykład... :) Nie każdy oczywiście przyjmuje tę sugestię i wraca po 40tys bo znów szarpie czy stuka przy redukcji bądź zmianie biegów w górę :) Przerabiają tego sporo więc wiedzą jak do tego podejść :)