2.0 TDI napęd pompy oleju
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 7 maja 2011, o 18:46
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Chrzanów
2.0 TDI napęd pompy oleju
Czy ktoś w ogóle miał z tym problem. w passatach występuje dosyć powszechnie. W skodach jest ten sam silnik (BSS o ile nie przekręciłem oznaczenia) nie wiem czy coś poprawili....??
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Chyba nic nie poprawiono, silniki 2.0 TDI na pompowtryskach w VW i Skodzie miały tę przypadłość. Problem wyeliminowano wprowadzając comonrail zastępując pompowtryski.
- bandit57
- Posty: 203
- Rejestracja: 9 wrz 2010, o 23:34
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 196KM / 410 Nm
- Imię: Michał
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Nie poprawili tego napedu. Jest to rzecz wymienna - wybierak + gniazdo, ludzie z forum passata wyrabiali sie w kwocie 500-600 zlotych z wymiana i majac spokoj na kilka lat uzytkowania Masz tu dwa linki do ciekawych tematow, w passatach to blizniacze silniki rozniace sie szczegolami:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40909" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... ost1420296" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40909" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... ost1420296" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 27 maja 2011, o 20:48
- Samochód: Superb I
- Silnik: 2.0TDI BMP (140KM)
- Lokalizacja: warszawa
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
ja mam taki motor i sytuacja wyglada nastepujaco:2007 r ma wybierak z dziurką ktory jest podobno mniej utwardzony co powoduje jego obrocenie nawet po 45tys km,:w 2008 juz go poprawili i nie ma juz otworu w srodku co za tym idzie podobno jest twardszy,
powiem krotko wg mnie po wymianie na ten bez otworu co 90tys trzeba kontrole zrobic bo wydaje mi sie ze i tak ten bez otworu tez sie zetnie!!!!!!!!!!!
powiem krotko wg mnie po wymianie na ten bez otworu co 90tys trzeba kontrole zrobic bo wydaje mi sie ze i tak ten bez otworu tez sie zetnie!!!!!!!!!!!
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 30 kwie 2011, o 10:29
- Samochód: Superb II
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 2.0 TDI CR 140KM
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: wielkopolska
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Przerabiałem ten temat osobiście ponieważ przed superbem przez 2 lata jeździłem passatem b6 z silnikiem 2.0tdi PD. Przy wymianie oleju należy odkręcić miskę olejową i sprawdzić zabierak jak i gniazdo. Ja wymieniałem sam zabierak przy przebiegu 170tkm. Gniazdo miałem jeszcze ok. Uważam że do 150tkm nie ma się czym przejmować, natomiast przy wyższych przebiegach należy koniecznie zajrzeć do miski. Jeśli chodzi o silniki 2.0tdi CR to nie było jeszcze ani jednego użytkownika skody czy passata który miałby z tym problem co prawdopodobnie świadczy o tym że wadę wyeliminowano.
Jest skoda superb 2.0tdi DPF 140KM CR CFFB 2010r
Był passat B6 2.0tdi 140KM PD 2005r
Był passat B6 2.0tdi 140KM PD 2005r
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 29 sie 2011, o 06:36
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
pierwsze silniki z CR maja taki sam naped jak silniki PD, dopiero w 2009r zmieniono średnice trzpienia, to podobno miało rozwiązywać problem.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 wrz 2012, o 15:02
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: Wrocek
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
konkretnie to zmieniono wszystko: pompe oleju, walki wyrownujace i ten zabierak ale nie srednice (a moze i to) a dlugosc (obrazowo mowiac wchodzi glebiej).. a zmiana ta jest od chyba 10.2009 wiec formalnie auta z roku modelowego 2009 maja na 99% "stary" naped
Pozdrawiam,
Przemek
Pozdrawiam,
Przemek
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Przemek, nie obraź się, ale zahibernowałeś się??
milek1 - Napisane: 23 wrz 2011, o 20:15
przemek4net - Dołączył(a): 16 wrz 2012, o 16:02
Posty: 2
P.S. Sorry za OT
milek1 - Napisane: 23 wrz 2011, o 20:15
przemek4net - Dołączył(a): 16 wrz 2012, o 16:02
Posty: 2
P.S. Sorry za OT
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Hej
Jestem przed wymiana oleju i znalazlem w necie taka informacje. "Stan pompy warto sprawdzić po przekroczeniu 200 tys. km i wymieniać trzpień co 150 tys. km." Dotyczy ona silnika na cr wiec taki jak mam ja. Wiem ze po 2009r. Naprawili ta wade fabryczna ale mimo wszystko czy warto ta dosyc tania czesc wymienic?
Jestem przed wymiana oleju i znalazlem w necie taka informacje. "Stan pompy warto sprawdzić po przekroczeniu 200 tys. km i wymieniać trzpień co 150 tys. km." Dotyczy ona silnika na cr wiec taki jak mam ja. Wiem ze po 2009r. Naprawili ta wade fabryczna ale mimo wszystko czy warto ta dosyc tania czesc wymienic?
I'm the man on the silver mountain
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Ja wymieniłem przy >200 kkm dla dobrego samopoczucia.Po sprawdzeniu organoleptycznym fachowcy stwierdzili,że spokojnie jeszcze by pojeździł kilkadziesiąt tysięcy km.Samopoczucie mi się poprawiło .
- into
- Posty: 566
- Rejestracja: 30 cze 2018, o 18:37
- Samochód: Superb II combi
- Rocznik: 2010
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Leżajsk
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Dzieki, mamy ten sam silnik i u mnie juz ponad 250 tys km wiec tez dla swietego spokoju wymienie
I'm the man on the silver mountain
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 12 lis 2018, o 17:06
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Imię: Piotr
Re: 2.0 TDI napęd pompy oleju
Ja właśnie utworzyłem temat z tym problemem w Superbie II 2.0 tdi CR CBBB. Auto z końca 2009r, niestety z tym krótszym wybierakiem 77mm.