Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 20 sie 2018, o 13:46

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 51 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 7 maja 2018, o 06:59 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14343
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Albo poprostu kierownik pipa

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
PostNapisane: 7 maja 2018, o 07:16 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 8932
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Te a m贸j po chipie i wi臋cej pali ty偶 to co zjeba艂o si臋 :lol: :lol: :lol: :lol: a kierownik ju偶 nawet biegi umi zmienia膰 w miar臋 :p

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
SIII 2.0 TDI mn :) viewtopic.php?f=18&t=7431


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 07:43 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14343
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Poka :)

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 07:55 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Jan
Do艂膮czy艂(a): 30 pa藕 2012, o 09:23
Posty: 277
Lokalizacja: WWE - WK
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
A jak ma si臋 sprawa z DPF ? Jak cz臋sto wypala?

_________________
Pozdrawiam
Janek

FIOLETOWE Combi 2.0 TDI 170KM-CFGB, DSG Elegance + Columbus, MDI, Sound System, GSM III z Wi-脴, F1, Park Assist, Roletki, Tylne Ledy... w planach kamera cofania i zegary z FL


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 10:57 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 8932
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
whity napisa艂(a):
Poka :)

Masz filmik z rolki z octavi膮 na fb Czarnucha, s艂uchaj jak pi臋knie wchodzi艂y biegi, mojego tylko s艂ycha膰 :P

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
SIII 2.0 TDI mn :) viewtopic.php?f=18&t=7431


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 15:56 
Offline

Imi臋: Krzysiek
Do艂膮czy艂(a): 10 lip 2012, o 10:17
Posty: 2652
Lokalizacja: Rzesz贸w
Samoch贸d: Superb II combi 4x4
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
CLO27 napisa艂(a):
Te a m贸j po chipie i wi臋cej pali ty偶 to co zjeba艂o si臋 :lol: :lol: :lol: :lol: a kierownik ju偶 nawet biegi umi zmienia膰 w miar臋 :p
jak Ci wi臋cej pali to nie umiesz zmienia膰 bieg贸w ;) na pewno przekraczasz 1k obrot贸w :) A to Panie trzeba delikatnie, z szacunkiem, a nie peda艂 w pod艂og臋 :twisted: Trzeba mie膰 du偶o czasu i cierpliwo艣ci, pewnie te偶 da艂by艣 rad臋 zej艣膰 ni偶ej - tylko nie po to robi si臋 chipa :twisted: Zw艂aszcza na 350KM ;)

_________________
By艂 S2 1,8TSI 4x4 2012 Obrazek
Jest V60CC 2,4D AWD Obrazek


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 16:51 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 8932
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
Jak bym chcia艂 je藕dzi膰 jak dziadzia to bym se volvo kupi艂 :lol:

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
SIII 2.0 TDI mn :) viewtopic.php?f=18&t=7431


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 17:53 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14343
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
A ze chcesz je藕dzi膰 jak wyscigowiec to sobie kupi艂es skode superb 1.8 ...
Brawo ;) ty to jednak masz jaja :)

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 20:42 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 15 mar 2018, o 19:15
Posty: 28
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
Aktualnie: 201 KM, 410 Nm
whity napisa艂(a):
Kole艣 ma dsg, 4x4, turbin臋 z jakiego艣 innego szrota, chipa, wtryskiwacze od zamo偶nego w艂a艣ciciela i p艂acze ze mu 7,7 pali...


Turbo n贸wka z salonu. Nie ze szrota. Nie wiem sk膮d tyle w Tobie jadu. Masz mnie za jakiego艣 "janusza"? Je艣li tak, to gratuluj臋 podej艣cia do innych. Nie znasz mnie, a ciskasz os膮dami.

呕eby by膰 maksymalnie precyzyjnym, auto spali艂o 7.7 litra/100 km na trasie Lublin-Warszawa-Lublin - 320 km (z tego 80 km eski, ca艂a reszta trasy w totalnym remoncie, wi臋c max 80 km/h). Opony 18'' 225/40. Jecha艂em sam, bez baga偶u. Nie mia艂em te偶 trumny na dachu ani przyczepki, nie wia艂o te偶 120 km/h w czo艂o pojazdu.
Zu偶ycie liczone z tankowa艅 na Lotosie, ta sama stacja, ten sam dystrybutor.
Na mie艣cie spalanie rz臋du 10-12 l/100 km.

Chip zrobiony na 192 KM.
Jedyne co mi przychodzi do g艂owy to zwalony program.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 maja 2018, o 23:53 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 8932
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
whity napisa艂(a):
A ze chcesz je藕dzi膰 jak wyscigowiec to sobie kupi艂es skode superb 1.8 ...
Brawo ;) ty to jednak masz jaja :)

Hehe no kupi艂em skode kt贸r膮 objade ka偶de audi ktore masz p艂ac膮c 1/3 tego...ale usci艣liwszy nie je偶d偶臋 jak rajdowiec tylko fajnie (dla mnie ) sobie moge poje藕dzi膰 po autostradach :) jak kiedy艣 b臋d臋 taki zamo偶ny jak ty mo偶e b臋d臋 m贸g艂 sobie pozwoli膰 na audi :mrgreen:

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
SIII 2.0 TDI mn :) viewtopic.php?f=18&t=7431


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2018, o 05:51 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14343
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
To nie moje tylko firmowe :)
A czy mnie obejdziesz, nie wiem... napewno nie do setki :P

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2018, o 07:04 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 17 sie 2017, o 19:28
Posty: 214
Lokalizacja: Piotrk贸w Trybunalski
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Aktualnie: 205/419 Compsport
Kurde to m贸j zrobiony na 210 kuniow i raz jazda emerytka tak do 100 km wysz艂o mi na kompie 5,0 ale je偶d偶膮c normalnie moim stylem komp 艣rednie pokazuje ponad 7 czyli przy dystrybutorze zapewne jakie艣 7,5.Dlatego uwa偶am 偶e 7,7 to wynik normalny jak najbardziej


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2018, o 07:21 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 24 lis 2015, o 00:51
Posty: 8932
Lokalizacja: Nowy Sacz
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAB (152KM)
Aktualnie: 350 KM/435NM
whity napisa艂(a):
To nie moje tylko firmowe :)
A czy mnie obejdziesz, nie wiem... napewno nie do setki :P

eee tam mo偶e i do setki jak deszczu nie b臋dzie :lol: :lol: :lol:

_________________
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5 ;)
viewtopic.php?f=18&t=7516
SIII 2.0 TDI mn :) viewtopic.php?f=18&t=7431


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2018, o 08:01 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 23 sty 2015, o 17:53
Posty: 14343
Lokalizacja: MS
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 333km / 703nm
Powy偶ej nie je偶dz臋 bo za duzo pali :)

_________________
Nie b贸jcie si臋 by膰 premium.

#stayPremium :)


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 maja 2018, o 19:47 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: leszek
Do艂膮czy艂(a): 18 wrz 2013, o 14:13
Posty: 2271
Lokalizacja: lublin
Samoch贸d: Inny
Silnik: Inny
Aktualnie: 177KM
azymut38 to Tw贸j pierwszy automat ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199
Lokalizacja: Polska


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 51 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL