Forum Skoda Superb

Portal mi艂o艣nik贸w i u偶ytkownik贸w Skody Superb
Teraz jest 21 sie 2018, o 06:52

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 408 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Nast臋pna strona
Autor Wiadomo艣膰
PostNapisane: 26 mar 2018, o 22:58 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 30 sty 2018, o 17:45
Posty: 8
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Moze sie znajdzie ktos kto pomoze mi te mapy na karte pamieci zainstalowac bo ja pr贸buje ale mi to nie wychodzi.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
PostNapisane: 29 mar 2018, o 12:55 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Imi臋: Lukasz
Do艂膮czy艂(a): 24 cze 2017, o 06:45
Posty: 149
Samoch贸d: Superb II
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
domcio1000 napisa艂(a):
Moze sie znajdzie ktos kto pomoze mi te mapy na karte pamieci zainstalowac bo ja pr贸buje ale mi to nie wychodzi.


Uda艂o Ci si臋 zmieni膰 poprawnie CID karty?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2018, o 22:02 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 30 sty 2018, o 17:45
Posty: 8
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
no wlasnie z tym mam problem .trzeba linuxa instalowac a cos mi to wychodzi nie tak jak powinno.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2018, o 22:25 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 24 lut 2018, o 09:40
Posty: 27
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
nic nie trzeba instalowa膰 ...
Post臋pujesz zgodnie z toturialem ...
https://tutorials.ubuntu.com/tutorial/t ... -windows#0

reszt臋 masz w pliku jak zmieni膰 CID karty.

Ja wzi膮艂em zwyk艂膮 kart臋 32 gb samsunga (nie seria EVO) i wszystko zadzia艂a艂o - navi zaktualizowa艂a si臋 bez problem贸w.

Aby odzyska膰 kart臋 - mo偶na j膮 sformatowa膰 np. W telefonie P9 z softem 7.0


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2018, o 22:53 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 30 sty 2018, o 17:45
Posty: 8
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
ten link ktory podales nie otwiera sie.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 mar 2018, o 09:20 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 24 lut 2018, o 09:40
Posty: 27
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Sprawdzi艂em i otwiera si臋 prawid艂owo.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2018, o 21:40 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2018, o 21:21
Posty: 30
Lokalizacja: Janikowo
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Nie trzeba wcale kupowa膰 kart Evo Samsunga.Wystarczy tania karta+ has艂o do niej wygenerowane z Cid-a.To o wiele lepsze rozwi膮zanie ni偶 kupowanie Evo za nawet 160 PLN.

Wys艂ane z mojego VTR-L29 przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2018, o 22:45 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 30 sty 2018, o 17:45
Posty: 8
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
gabi300 napisa艂(a):
Nie trzeba wcale kupowa膰 kart Evo Samsunga.Wystarczy tania karta+ has艂o do niej wygenerowane z Cid-a.To o wiele lepsze rozwi膮zanie ni偶 kupowanie Evo za nawet 160 PLN.

Wys艂ane z mojego VTR-L29 przy u偶yciu Tapatalka


Kolego mozesz w skr贸cie jakos bardziej lopatologicznie napisac jak to zrobic.


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2018, o 06:15 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2018, o 21:21
Posty: 30
Lokalizacja: Janikowo
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
domcio1000 napisa艂(a):
gabi300 napisa艂(a):
Nie trzeba wcale kupowa膰 kart Evo Samsunga.Wystarczy tania karta+ has艂o do niej wygenerowane z Cid-a.To o wiele lepsze rozwi膮zanie ni偶 kupowanie Evo za nawet 160 PLN.

Wys艂ane z mojego VTR-L29 przy u偶yciu Tapatalka


Kolego mozesz w skr贸cie jakos bardziej lopatologicznie napisac jak to zrobic.
Kupujesz kart臋 ,wyci膮gasz z niej Cid ,wysy艂asz cid do go艣cia z Czech . kt贸ry generuje has艂o,p艂acisz mu 10 euro,wygrywasz aktualizacj臋.blokujesz kart臋 has艂em,aktualizujesz.

Wys艂ane z mojego VTR-L29 przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2018, o 09:36 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 10 pa藕 2014, o 10:52
Posty: 7387
Lokalizacja: 艁贸d藕
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Hehe.. co艣 czuj臋, 偶e to ten sam Czech magik co Enriemu pomaga艂 swojego czasu :)

_________________
Obrazek
SIIFL


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2018, o 17:28 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 2 mar 2018, o 21:21
Posty: 30
Lokalizacja: Janikowo
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
kamracik napisa艂(a):
Hehe.. co艣 czuj臋, 偶e to ten sam Czech magik co Enriemu pomaga艂 swojego czasu :)
Zapewne tak. Spos贸b dzia艂a mog臋 potwierdzi膰.No i najta艅sze rozwi膮zanie.

Wys艂ane z mojego VTR-L29 przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2018, o 10:41 
Offline
Moderator
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 10 pa藕 2014, o 10:52
Posty: 7387
Lokalizacja: 艁贸d藕
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
Czy najta艅sze to ci臋偶ko powiedzie膰, ale na bank najprostsze teraz. Ostatnio patrzy艂em z ciekawo艣ci i te karty Samsunga ju偶 s膮 nie do dostania.

_________________
Obrazek
SIIFL


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 kwi 2018, o 21:45 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 30 sty 2018, o 17:45
Posty: 8
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
mam takie pytanko jak ta karte zablokuje haslem to pozniej mozna na nia wgrac jeszcze np jakas muzyke czy ona tylko do map bedzie ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 14 kwi 2018, o 06:11 
Offline

Do艂膮czy艂(a): 25 cze 2015, o 19:39
Posty: 8
Samoch贸d: Superb II DSG 4x4
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
Po odblokowaniu bedzie taka jak dawniej.

Wys艂ane z mojego Redmi Note 3 przy u偶yciu Tapatalka


G贸ra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 kwi 2018, o 23:14 
Offline
Avatar u偶ytkownika

Do艂膮czy艂(a): 30 sty 2018, o 17:45
Posty: 8
Samoch贸d: Superb II combi
Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
eko1495 napisa艂(a):
Po odblokowaniu bedzie taka jak dawniej.

Wys艂ane z mojego Redmi Note 3 przy u偶yciu Tapatalka

No tak ale czy jak zablokuje haslem to ta karta bedzie tylko do navi muzyki juz na nia nie wgram tak ?


G贸ra
 Zobacz profil  
 
Offline

Posty: 199


G贸ra
Wy艣wietl posty nie starsze ni偶:  Sortuj wg  
Utw贸rz nowy w膮tek Odpowiedz w w膮tku  [ Posty: 408 ]  Przejd藕 na stron臋 Poprzednia strona  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Nast臋pna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Nie mo偶esz rozpoczyna膰 nowych w膮tk贸w
Nie mo偶esz odpowiada膰 w w膮tkach
Nie mo偶esz edytowa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz usuwa膰 swoich post贸w
Nie mo偶esz dodawa膰 za艂膮cznik贸w

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne u偶ytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL