Nie umiem sobie poradzić z tym.
Jak otwieram Phone/setup to mam tylko dwie opcje, z czego górna jest ściemniona i nie mozna jej wybrać a druga to ustawienia fabryczne, które po wybraniu pokazują, że nie można powrócić do ustawień fabrycznych...
Jak to zresetować, żebym mógł sparowac swój telefon?
Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
- szymi81
- Posty: 459
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 21:21
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI CFFB (140KM)
- Aktualnie: seria
- Lokalizacja: Katowice
Re: Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
Słuchawka na kierownicy i menu w maxidocie
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
no właśnie z tym menu to tez dziwnie, bo nie mam na prawej manetce od wycieraczek tych przycisków do menu...
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
Nie w manetce,tylko w kierownicy.
Ponadto,wydaje mi się,że nie masz modułu BT i sobie nie pogadasz.
Żeby wszystko zadziałało musisz kupić i zainstalować moduł BT z mikrofonem,sterownik kierownicy i kierownicę MF.
Ponadto,wydaje mi się,że nie masz modułu BT i sobie nie pogadasz.
Żeby wszystko zadziałało musisz kupić i zainstalować moduł BT z mikrofonem,sterownik kierownicy i kierownicę MF.
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
mam kierownicę MF i bluetooth i w radio mi pokazuje i gada po angielsku przez glosniki, że nie znaleziono telefonu
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
- JanuszSz
- Posty: 1024
- Rejestracja: 21 sty 2014, o 22:17
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TDI (150KM)
- Aktualnie: 150
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
Włącz BT w telefonie.potem na kierownicy wybierz telefon i trzymaj się wskazówek wyświetlanych na maxidocie.
Po chwili moduł znajdzie telefon,zapyta,czy połączyć,na telefonie dostaniesz wiadomość o połączeniu,musisz zatwierdzić i voila.
Potem jeszcze telefon zawoła o zgodę na czytanie książki przez BT.
Po chwili moduł znajdzie telefon,zapyta,czy połączyć,na telefonie dostaniesz wiadomość o połączeniu,musisz zatwierdzić i voila.
Potem jeszcze telefon zawoła o zgodę na czytanie książki przez BT.
-
- Posty: 176
- Rejestracja: 29 cze 2015, o 14:54
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TSI (200KM)
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
Re: Kłopot z podłączeniem telefonu - amundsen
O widzisz! Brawo Jasiu!
Właśnie takiej odpowiedzi potrzebowałem. DZIAŁA!
Właśnie takiej odpowiedzi potrzebowałem. DZIAŁA!
Superb II 2.0 TSI 2011
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm
KW V1, koła aktualnie Rotiform SPF 18"x9.5
chip w VAG Tune, turboback wydech MG Motorsport, FMIC + turbo hybryda = 280KM i 401Nm