Strona 1 z 1

problemy z rSAP

: 3 mar 2015, o 15:36
autor: pab567
Na kilku egzemplarzach telefonów (HTC One M7, HTC One M8, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5) stwierdziłem niekompatybilność kart SIM przy współpracy z zestawem Bluetooth w trybie RSAP:

1. Każdy z telefonów z kartami numer 1 i 2 współpracuje poprawnie z zestawami Bluetooth pracującym w profilu RSAP.
2. Żaden z telefonów z kartami numer 3 i 4 nie współpracuje poprawnie z zestawami Bluetooth pracującymi w profilu RSAP.

Testowane były 4 telefony, 4 karty SIM i 2 zestawy Bluetooth wspierające profil RSAP zamontowane fabrycznie w samochodach (w moim - 3C8 035 730 E oraz w kolegi smesmes 3C8 035 730 D).

W Samungach połączenie rSAP było zestawiane jednak następowało jego zerwanie po kilkunastu sekundach.

W HTC było trochę inaczej:
- telefon pokazywał, że karta została przechwycona
- MaxiDot wciąż wyświetlał informacje o tym że następuje łączenie
- po kilkunastu sekundach połączenie było zrywane

Jeśli masz podobne problemy to zanim zareklamujesz swój telefon lub moduł BT spróbuj wymienić kartę. Zanim wymienisz możesz sprawdzić z operatorem, czy posiada karty które wspierają RSAP - na przykład w wyniku najpierw nieudanych prób a potem korespondencji z Polkomtelem okazało się, że nie posiadają żadnych kart które obsługują RSAP (stan z początku marca 2015).