jak to jest z tym DSG
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: jak to jest z tym DSG
Nikogo. W łodzi masz compsport. 1000 pln.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- phil
- Posty: 106
- Rejestracja: 31 paź 2014, o 18:56
- Samochód: Superb II DSG 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: jak to jest z tym DSG
U mnie to samo ! 1100 obr / min i załącza 6 bieg przy prędkości 50 km/h , jak przejdę na manual to widzę , że przy 2000 obr/min jakoś chce to jechać w miarę płynnie i nawet miarowo parkocze . Jeszcze dwa lata gwarancji i też trzeba będzie modyfikacje przeprowadzić , bo w tych fabrycznych ustawieniach w jeżdzie po mieście to nieporozumienie .
Czarna perła L&k produkcja drugi tydzień 2015
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: jak to jest z tym DSG
W razie "w" wgrają ci standard za koszt dojazdu i luz.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
-
- Posty: 338
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 15:45
- Samochód: Superb III combi
- Silnik: 1.4TSI (150KM)
- Aktualnie: 175/310
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: WWL
Re: jak to jest z tym DSG
Po wymianie EGR miałem podobne wibracje , pomogło sprawdzenie dolotu .
Sprawdź czy na postoju też masz ten rezonans , przegazówka - a mechanik ręka blokował kolejne elementy dolotu. U mnie wibrowała puszka czerpni powietrza własnie w zakresie obrotów 1200-1500.
Troszkę silikonu /lub innego DRUTU / i jest okey.
Sprawdź czy na postoju też masz ten rezonans , przegazówka - a mechanik ręka blokował kolejne elementy dolotu. U mnie wibrowała puszka czerpni powietrza własnie w zakresie obrotów 1200-1500.
Troszkę silikonu /lub innego DRUTU / i jest okey.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13596
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: jak to jest z tym DSG
Co do wibrowania, to w moim poprzednim S2 uderzała sobie ochoczo rurka odwadniania filtra powietrza o blachę nadwozia. 3 lata z tym jeździłem.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- skipper
- Posty: 854
- Rejestracja: 3 sty 2015, o 14:34
- Samochód: Superb III
- Silnik: 2.0TSI (220KM)
- Lokalizacja: Kraków
Re: jak to jest z tym DSG
fajny temat o DSG
http://forum.vw-passat.pl/threads/4830- ... hlight=dsg
szkoda, że tutaj takiego nie ma, a zainteresował mnie bo będę pierwszy raz użytkował
i nie miałem pojęcia jak się tym jeździ, ale czytam...
i instrukcję Superba też już czytam.
http://forum.vw-passat.pl/threads/4830- ... hlight=dsg
szkoda, że tutaj takiego nie ma, a zainteresował mnie bo będę pierwszy raz użytkował
i nie miałem pojęcia jak się tym jeździ, ale czytam...
i instrukcję Superba też już czytam.
SIII L&K 2.0 TSI 220KM viewtopic.php?f=18&t=8480
- jotka
- Posty: 61
- Rejestracja: 22 lis 2010, o 10:38
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: kkk
- Lokalizacja: Poznań
Re: jak to jest z tym DSG
Trza by pobrać ten soft z kilku jednakowych egzemplarzy i zrobić diff'a. Potem jeszcze diff'a z softem modyfikowanym. Może nawet nie ciągnąć z auta, tylko kupić http://www.dsgfiles.com/. Firmware na procki Motorola lub Infineon, plik około 416 KB - 704 KB.Enriquez pisze:Może nie do końca indywidualny, ale wymaga to złamania zabezpieczenia i jego modyfikacji.
wesołych świąt.
Jarek