też mam i też uważam że fajne i cicheKowal pisze:Od 2 dni mam Fuldy spertcontrol. Wydaje mi się ze są sichsze od P7. Zaletą jest rant chroniący felgi. Wydaje się że to dobra zmiana
Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
- CLO27
- Posty: 9857
- Rejestracja: 23 lis 2015, o 23:51
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: +-500 KM/600NM
- Lokalizacja: Nowy Sacz
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
CZARNUCH SII 1,8 TSI mn moc seryjna x 2,5
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
viewtopic.php?f=18&t=7516
Kura SIII + Kuń GT + Dzik ZJ grand + Miś KQ
- PiotrekFilo
- Posty: 18
- Rejestracja: 23 cze 2016, o 09:10
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
U siebie jeżdżę na Vredestein Ultrac Sessanta i dają radę. Jest trochę głośno, ale na deszczu robią super robotę.
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 4 wrz 2015, o 20:18
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Aktualnie: 210KM/450NM
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Wrócę do tematu opon letnich choć zima zapasem ale ja zawsze w przeciw fazie żeby taniej:-)
Od wiosny borykam się z kołami.
są nowe borbety z Goodyear F1 asym 3 225/40 R18 wszystko nowe i mam problemy z ciągłymi wibracjami na kierownicy, budzie.
Jestem przekonany, że to wina kół. Wyważanie kilka razy, montowane kilka razy i ciągle coś raz wibruje, odrobinę raz nie.
Gdy na 17 zimowych jeździłem tego nie było. lada dzień zima więc gdy zamienię to porównam. Różnica w lato/zima jeszcze taka, że teraz mam dystanse 5mm i et 40. Na foto widać, że w miarę okej ale jeszcze w przyszłym sezonie lepiej je spasuję z nadkolami. Te dystanse (nie najtansze) oraz et sprawiły, że koło sporo bardziej na zewnątrz jest i może minimalne niewyważenie powoduje wibracje.
Nie mam pomysłów już co z tym zrobić. Dodam, że kola nowe weszły razem z nowym zawieszeniem twardym (+poliuretan) i może dlatego każde mikro drgania przenoszą się na budę???
Już na liche felgi zrzucałem, na krzywe opony. Ale na wyważarce wychodzi ok. Drażni mnie to bo około 140km/h się pojawia +/-10. Ciekawe to, ż ena początku nie było dystansów i też było to samo. Może cetrowanie... Myśle czy nie sprzedać tych kół i inne poszukać i feli i opony na przyszły sezon ale to starta spora i nie bardzo mi się uśmiecha z powodu wibracji z nieznanych powodów. Poza tym te opony. Tyle szukałem i czytałem o dobrej przyczepności. Obecnie demon to nie jest 210KM/450NM ale z trakcją nawet w ciepły dzień to do 3go biegu zapomnij. to fwd i potrzebuję naprawdę lepszych opon ale boję, się że bez naprawdę sportowych nie doznam tego co chce. Sądzicie, że na semi-slick można jeździć na co dzień??? Albo opcja 234 lub 245/40 r18 tylko czy to coś zmieni??? Juz szukam może jakieś federale 595rs-r nie takie drogie, sporo tańsze nawet od tych wszystkich michelin pilot sport 4, coniSportContact 5 itd....
Macie jakiś pomysł?
Od wiosny borykam się z kołami.
są nowe borbety z Goodyear F1 asym 3 225/40 R18 wszystko nowe i mam problemy z ciągłymi wibracjami na kierownicy, budzie.
Jestem przekonany, że to wina kół. Wyważanie kilka razy, montowane kilka razy i ciągle coś raz wibruje, odrobinę raz nie.
Gdy na 17 zimowych jeździłem tego nie było. lada dzień zima więc gdy zamienię to porównam. Różnica w lato/zima jeszcze taka, że teraz mam dystanse 5mm i et 40. Na foto widać, że w miarę okej ale jeszcze w przyszłym sezonie lepiej je spasuję z nadkolami. Te dystanse (nie najtansze) oraz et sprawiły, że koło sporo bardziej na zewnątrz jest i może minimalne niewyważenie powoduje wibracje.
Nie mam pomysłów już co z tym zrobić. Dodam, że kola nowe weszły razem z nowym zawieszeniem twardym (+poliuretan) i może dlatego każde mikro drgania przenoszą się na budę???
Już na liche felgi zrzucałem, na krzywe opony. Ale na wyważarce wychodzi ok. Drażni mnie to bo około 140km/h się pojawia +/-10. Ciekawe to, ż ena początku nie było dystansów i też było to samo. Może cetrowanie... Myśle czy nie sprzedać tych kół i inne poszukać i feli i opony na przyszły sezon ale to starta spora i nie bardzo mi się uśmiecha z powodu wibracji z nieznanych powodów. Poza tym te opony. Tyle szukałem i czytałem o dobrej przyczepności. Obecnie demon to nie jest 210KM/450NM ale z trakcją nawet w ciepły dzień to do 3go biegu zapomnij. to fwd i potrzebuję naprawdę lepszych opon ale boję, się że bez naprawdę sportowych nie doznam tego co chce. Sądzicie, że na semi-slick można jeździć na co dzień??? Albo opcja 234 lub 245/40 r18 tylko czy to coś zmieni??? Juz szukam może jakieś federale 595rs-r nie takie drogie, sporo tańsze nawet od tych wszystkich michelin pilot sport 4, coniSportContact 5 itd....
Macie jakiś pomysł?
- texas
- Posty: 351
- Rejestracja: 18 lis 2014, o 15:16
- Samochód: Inny
- Silnik: 2.0TSI (272KM)
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Nie wiem czy koła są temu winne. Dużo S2 miało problem z biciem kierownicy ok 140 km/h oraz minimalnym ściąganiem przy tej prędkości. na YT gość miał ten sam problem, walczył z aso i wszystko dokumentował na filmach
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
A hunter z rolką co wyświetla?
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- Mej
- Posty: 780
- Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
A gdy w końcu ktoś mu porządnie wyważył koła on z powrotem założył te wadliwe i dalej prowadził bezzasadną i bezpodstawną krucjatę w ASO. Na domiar złego wszystko opisał tak bezsensownie i tendencyjnie, że wielu ludzi (również na tutejszym forum) uległo sugestii, że ich Superby są obarczone wadą ... której tak naprawdę nie ma ... .texas pisze:Nie wiem czy koła są temu winne. Dużo S2 miało problem z biciem kierownicy ok 140 km/h oraz minimalnym ściąganiem przy tej prędkości. na YT gość miał ten sam problem, walczył z aso i wszystko dokumentował na filmach
Fakty zaś są takie, że każde auto i każdy przypadek należy oceniać, weryfikować oraz diagnozować indywidualnie, bo słuchanie hejterów szukających taniej popularności kosztem innych jest po prostu zgubne.
W przypadku Kolegi @Paweł wyraźnie jest mowa o znaczącej różnicy na kołach zimowych kiedy to wibracje nie występują jak i indywidualnych zmianach w zawieszeniu, które nie muszą ale też mogą powodować nadzwyczaj nieprzyjemne odczucia.
I NA TYM WŁAŚNIE NALEŻY SKUPIAĆ UWAGĘ (uwzględniając sekwencję zdarzeń i wynikające z tego wnioski).
Odsyłanie kogokolwiek do "lektury" filmików Ślezicośtam (czy jak on tam się zwał) jest genialnym pomysłem gdy kogoś bardzo nie lubimy i zależ nam na zrobienie mu wody z mózgu.
W każdym innym przypadku należy skupić się na faktach i płynących z tego RACJONALNYCH wnioskach, gdyż budowanie opinii na podstawie chorej jaźni internetowych hejterów może nas sprowadzić wyłącznie do ich poziomu, ale oni mają większe doświadczenie więc ... .
Pozdrawiam.
- Enriquez
- Administrator
- Posty: 13600
- Rejestracja: 2 cze 2012, o 09:20
- Samochód: Inny
- Rocznik: 2022
- Silnik: Inny
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Łódź - Wieś ELW
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Mej. Z innej beczki. Mam zamiar zmienić hamulce u siebie z przodu z 312 na 340. Czy pompa ABS ma tu jakieś znaczenie w praktyce? Jej kodowanie? Nikt mi nie potrafi na to odpowiedzieć. Dział techniki skody twierdzi, że pompa jest inna ale etka mowi coś innego - pompa jest taka sama, a różnice jakie są to przypadki jak auto ma albo i nie ACC. Już nie wiem.
Pozdrawiam
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
Marcin
---
Nie udzielam porad technicznych na PW. Nie podejmuję się wykonywania żadnych modyfikacji w cudzych samochodach. Proszę mnie o to nie pytać.
- Mej
- Posty: 780
- Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Według mnie dział techniczny może mieć rację, zarówno w odniesieniu do pompy, sterownika jak i oprogramowania, zaś z samej ETKI (moim skromnym zdaniem) nie da się wyselekcjonować wszystkich uwarunkowań decydujących o częściach zastosowanych w danym egzemplarzu.
Chciałbym pomóc ale czuję się stanowczo za wąski w uszach żeby dywagować jak zareaguje "indywidualnie skonfigurowany" układ hamulcowy w sytuacji ekstremalnej. Sorry.
Chciałbym pomóc ale czuję się stanowczo za wąski w uszach żeby dywagować jak zareaguje "indywidualnie skonfigurowany" układ hamulcowy w sytuacji ekstremalnej. Sorry.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 1707
- Rejestracja: 26 lut 2010, o 18:58
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI BZB (160KM)
- Aktualnie: seria 188KM/270Nm
- Lokalizacja: Katowice
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Pindolenie, jeśli pompa, modulator i sterownik jest taki sam to i program esp i związane z nim inne funkcje są takie same jak przy 312/282 i 340/310. Pozatym nastawy esp/abs są takie nijakie, w sam raz dla brodacza czy gendera. Zaskoczy nie mile jak ktoś przesadzi z przyczepnością.
PANIE WŁADZO, MA PAN RACJĘ, NIESTETY ZDARZYŁO MI SIĘ PRZEKROCZYĆ PRĘDKOŚĆ, ZDAJĘ SOBIE SPRAWĘ Z TEGO, ŻE BYŁO TO BARDZO NIEODPOWIEDZIALNE, ŻE NARAZIŁEM INNYCH UCZESTNIKÓW RUCHU NA NIEBEZPIECZEŃSTWO ALE ... JECHAŁEM SZYBKO, GDYŻ LUBIĘ ZAPIERDALAĆ...
- Mej
- Posty: 780
- Rejestracja: 8 gru 2013, o 12:10
- Samochód: Superb II combi 4x4
- Silnik: 2.0TDI (170KM) CFGB
- Imię: Piotr
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Do S3 występuje co najmniej 6 różnych pomp i sterowników, a oprogramowanie zależy od nr VIN.Sebastian_M26 pisze:Pindolenie, jeśli pompa, modulator i sterownik jest taki sam to i program esp i związane z nim inne funkcje są takie same jak przy 312/282 i 340/310. Pozatym nastawy esp/abs są takie nijakie, w sam raz dla brodacza czy gendera. Zaskoczy nie mile jak ktoś przesadzi z przyczepnością.
Z ETKI nie wynika, że chociaż jedna z tych pomp jest stosowana zarówno w układach z tarczami 312 mm jak i 340 mm, chociaż zapewne tak jest.
Z uwagi na powyższe masz rację, że Twoje puste ja bęben posty rzeczywiście można oceniać wyłącznie w kategoriach pindolenia ... .
Pozdrawiam.
- Zapp
- Posty: 942
- Rejestracja: 14 lut 2012, o 08:45
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: więcej
- Lokalizacja: ze wsi (OPO)
Re: Jakie letnie kapcie? 225/45 R17
Był: Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik
Jest: Das V6-Aggregat - Vorsprung durch Technik