Strona 6 z 6

Re: [S2] KESSY

: 24 kwie 2018, o 10:55
autor: whity
Ostatnio widziałem na TVN turbo takie cos, co sie wkłada pod baterie kluczyka... tylko drogawo to wychodziło... cos koło 500-600zl

Re: [S2] KESSY

: 24 kwie 2018, o 11:20
autor: Igan
Przewinęło się w moich poszukiwaniach, nazywa się "keylessprotector", jednak skoro jeden z kolegów napisał, że można "wyłączyć" to zakładam, że można to zrobić "bezkosztowo".

Re: [S2] KESSY

: 24 kwie 2018, o 11:48
autor: kamracik
Fajnie działa ten protector, niby wsystko działa, a na walizkę nie ukradną.

Re: [S2] KESSY

: 25 kwie 2018, o 10:26
autor: piecu
Nadal niektórzy wypruwają antenę z kart...

Re: [S2] KESSY

: 27 kwie 2018, o 06:18
autor: spacewalker
Zapp pisze:Jest jak widać.
Auto nie bite, nie wymieniane, nie od/dokręcane, z przebiegiem aktualnie 75tkm, z wiadomą historią.
Izolacja jest sztywna (można to organoleptycznie), i pęka. A gdy pęknie, to w tym miejscu żyła się załamuje.
Jak spojrzysz na allegro, to najwięcej wiązek jest z drzwi tylnych, potem prawych przednich, a od kierowcy to chyba w tej chwili żadnej. To coś mówi o trwałości w odniesieniu do częstotliwości używania danych drzwi.

Pękające wiązki w klapach nie dotyczą chyba wyłącznie uderzonych, albo giętych > mln razy. Na forum.
ankietę zrób komu pękła wiązka :lol:
to ze na allegro ich nie ma - nic nie oznacza
używanych filtrów paliwa czy powietrza tez nie ma , co nie znaczy ze się rozpadają i ulegają destrukcji

Re: [S2] KESSY

: 27 kwie 2018, o 07:43
autor: Zapp
Dobra, rozumiem, niech będzie - wiesz lepiej jaki mam pojazd, skąd go mam, znasz jego historię i sposób w jaki go użytkuję. Umiesz też wyciągać logiczne wnioski. Gratuluję. Już wiem wszystko w tym pobocznym wątku.

Za poprzednią użyteczną informację dziękuję. Jak masz jeszcze coś do dodania, pomocnego do sprawy naprawy przełamanych przewodów - to chętnie przeczytam, i już z góry podziękuję (chociaż pewnie nie ma już co dodać, oprócz odpowiedzi, czy FLY będą trwalsze niż FLRY).

Re: [S2] KESSY

: 27 kwie 2018, o 09:22
autor: spacewalker
Zapp pisze:Dobra, rozumiem, niech będzie - wiesz lepiej jaki mam pojazd, skąd go mam, znasz jego historię i sposób w jaki go użytkuję. Umiesz też wyciągać logiczne wnioski. Gratuluję. Już wiem wszystko w tym pobocznym wątku.

Za poprzednią użyteczną informację dziękuję. Jak masz jeszcze coś do dodania, pomocnego do sprawy naprawy przełamanych przewodów - to chętnie przeczytam, i już z góry podziękuję (chociaż pewnie nie ma już co dodać, oprócz odpowiedzi, czy FLY będą trwalsze niż FLRY).
no to juz Ci powiedzieli jak wiązkę naprawić i jakim kablem
teraz idz na Elektrode i zapytaj jaką lutownice kupić i cynę ....a .... i o kabel zapytaj tez, bo elektrodowcy pojęcie większe mają niz kierowcy

:ugeek:

Re: [S2] KESSY

: 27 kwie 2018, o 09:33
autor: Zapp
Edit: nie warto.

Re: [S2] KESSY

: 28 kwie 2018, o 06:47
autor: apm16
Witajcie
nasze forum to przekrój całej populacji jest i Enri i ja a nawet młodzież która prace reczne kojarzy z wiadomo ....
więc spokojnie Panowie w końcu po to jest to forum - aby pomagać sobie nawzajem.
A teraz w temacie - kupiłem pokrowiec na kluczyk za 39,90 i tylko przekładam go z kieszonki bez do przegródki z siatka i jest okey.
I jeszcze jedno z tym łamaniem kabelków to w sumie jest skandal w II klapa tu drzwi w samochodzie za 100-200 tyś nie powiem to być problemem.
Pozdrawiam Andrzej

Re: [S2] KESSY

: 29 kwie 2018, o 11:45
autor: Tom-Tdi
Igan pisze:
Tom-Tdi pisze:Można kessy wyłączyć.
Z kontekstu kolejnych odpowiedzi wnioskuję, że odnosi się to do Superba II.

Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić?



p.s. na częste pytanie zadawane przez innych użytkowników "to po co ci Kessy?" odpowiadam - "Nie potrzebuję, ale kupuję auto z drugiej ręki i nie mam wyboru opcji wyposażenia :-)"
Nie wiem jak jest w SII, ale w SIII można to vcds/obd wyłączyć, a w nowszych rocznikach jest już opcja do wył/wł w menu auta.

[S2] KESSY

: 30 kwie 2018, o 17:03
autor: untaztood
Enriquez pisze:Zdejmujesz boczek i wszystko masz na wierchu.
A co z wtyczkami do klamki i zamka? One są pod blachą przecież.

Co do wyłączenia Kessy można łatwo zrobić VCDSem - po prostu odznaczamy instalacje klamek z czujnikami i po sprawie.

Re: [S2] KESSY

: 30 kwie 2018, o 18:16
autor: Enriquez
Do klamki jest osobna kostka. O ile pamiętam.

[S2] KESSY

: 30 kwie 2018, o 18:50
autor: untaztood
Enriquez pisze:Do klamki jest osobna kostka. O ile pamiętam.
Rozbieralem na szybko, by zaizolować dwa przewody, ale nie zwróciłem uwagi. Jeśli rzeczywiście kable, które idą do zamka i klamki są na osobnej instalacji, to wymiana wiązki jest dość prosta

Re: [S2] KESSY

: 1 maja 2018, o 21:31
autor: Igan
untaztood pisze:Co do wyłączenia Kessy można łatwo zrobić VCDSem - po prostu odznaczamy instalacje klamek z czujnikami i po sprawie.
Czy przy użyciu OBD11 także można to wykonać?

Re: [S2] KESSY

: 1 maja 2018, o 21:45
autor: Enriquez
można, musisz tylko wiedzieć które bajty, o ile obd nie ma podpowiedzi