Strona 5 z 6

Re: [S2] KESSY

: 17 gru 2017, o 22:22
autor: Enriquez
Najprostsza sprawa - odpiąć kabelki od klamek i po temacie. Żadnego kodowania i innych pierdół. Można też kompem wykodować zdaje się.

Re: [S2] KESSY

: 21 gru 2017, o 11:36
autor: piecu
Nie będzie wtedy sypał błędami?

Re: [S2] KESSY

: 21 gru 2017, o 14:02
autor: Enriquez
nie

Re: [S2] KESSY

: 20 kwie 2018, o 14:44
autor: Zapp
Enriquez pisze:Wymiana tej wiązki to 10 minut z przerwą na fajkę/siku/ co kto woli. To jest plug&play.
Tak to sobie obejrzałem z wierzchu, i widzę w budzie złącze pod harmonijką.
Ale reszta złączek wiązki (z drugiej strony) to zapewne wewnątrz drzwi. Jak to zrobić w 10 minut? Mogę poświęcić nawet 25 min. :)

Re: [S2] KESSY

: 20 kwie 2018, o 16:54
autor: Enriquez
Zdejmujesz boczek i wszystko masz na wierchu.

Re: [S2] KESSY

: 20 kwie 2018, o 18:12
autor: Zapp
OK.
A czym różnią się wiązki 3T2971120CS i 3T1971120GH (której z nich szukać do drzwi kierowcy, a może jakiś inny nr też - L&K z kessy)?

Re: [S2] KESSY

: 21 kwie 2018, o 00:20
autor: spacewalker
Zapp pisze:OK.
A czym różnią się wiązki 3T2971120CS i 3T1971120GH (której z nich szukać do drzwi kierowcy, a może jakiś inny nr też - L&K z kessy)?
3T2 to anglik

Re: [S2] KESSY

: 21 kwie 2018, o 08:56
autor: Zapp
OK - czyli tym samym rozszyfrowane skróty "kzp" i "kzl" 8-)
Teraz mam dylemat: czy sprawić sobie nową z ASO, czy sztukować tą co mam.
Nowa wiązka trochę ponad 500pln, ale pytanie jest: czy coś zmienili w "jakości" przewodów. Bo jak mają być takie same, gdzie izolacja twardnieje w trymiga, to może lepiej posztukować na odcinku zginania tą co mam, jakimiś bardziej miękkimi przewodami ?

Re: [S2] KESSY

: 21 kwie 2018, o 09:48
autor: Enriquez
Przewody są takie same. To są FLRY. Jakbym coś znalazł do 100-200 zł to raczej bym się nie bawił w sztukowanie.

Re: [S2] KESSY

: 21 kwie 2018, o 10:17
autor: Zapp
Jak znajdę w miarę szybko, to tak. Chociaż, to niepewność czy u dawcy kierowca nie otwierał drzwi co 20sek, bo mu się np. dźwięk zamykania podobał.

Może tam dać FLY? Bo te R to jednak jakby słabo się sprawdzają...:

Obrazek

Re: [S2] KESSY

: 21 kwie 2018, o 10:58
autor: Enriquez
Nie mam doświadczenia.

Re: [S2] KESSY

: 23 kwie 2018, o 09:33
autor: spacewalker
Zapp pisze:Jak znajdę w miarę szybko, to tak. Chociaż, to niepewność czy u dawcy kierowca nie otwierał drzwi co 20sek, bo mu się np. dźwięk zamykania podobał.

Może tam dać FLY? Bo te R to jednak jakby słabo się sprawdzają...:

Obrazek
wg mnie .....mechaniczne uszkodzenie. pewnie dostał z boku lub drzwi z uderzonego wymieniane lub wiązka, gięty kabel milion razy tak nie pęknie
Komus pękła wiązka w drzwiach ?
popytaj na forum
zdarzają się przypadki ze pęka jeden kabel we wiązce , czy to Audi czy VW , ale to naprawdę przypadki i prawie się o tym nie pisze

Re: [S2] KESSY

: 23 kwie 2018, o 09:40
autor: Zapp
Jest jak widać.
Auto nie bite, nie wymieniane, nie od/dokręcane, z przebiegiem aktualnie 75tkm, z wiadomą historią.
Izolacja jest sztywna (można to organoleptycznie), i pęka. A gdy pęknie, to w tym miejscu żyła się załamuje.
Jak spojrzysz na allegro, to najwięcej wiązek jest z drzwi tylnych, potem prawych przednich, a od kierowcy to chyba w tej chwili żadnej. To coś mówi o trwałości w odniesieniu do częstotliwości używania danych drzwi.

Pękające wiązki w klapach nie dotyczą chyba wyłącznie uderzonych, albo giętych > mln razy. Na forum.

Re: [S2] KESSY

: 24 kwie 2018, o 08:10
autor: Igan
Tom-Tdi pisze:Można kessy wyłączyć.
Z kontekstu kolejnych odpowiedzi wnioskuję, że odnosi się to do Superba II.

Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić?

p.s. na częste pytanie zadawane przez innych użytkowników "to po co ci Kessy?" odpowiadam - "Nie potrzebuję, ale kupuję auto z drugiej ręki i nie mam wyboru opcji wyposażenia :-)"

Re: [S2] KESSY

: 24 kwie 2018, o 10:31
autor: kamracik
:lol:

Jak to czytam przypomina mi się heca jak wchodziły karty bezkontaktowe i ludzie masowo uszkadzali anteny ;)