Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Odbiegając od tematu i pisząc np. o DSG trochę jest słabe
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 17 sie 2012, o 08:50
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 17 sie 2012, o 08:50
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
O ja pierdykam. Albo dyskutujemy poważnie, albo łapiemy się za słówka. Wszędzie węszysz spisek? Dżizas
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Wiesz, piszesz to do Misiaka, który taki silnik miał, czytał o nim dużo i zgłębił temat bardzo, po czym postanowił się z nim rozstać.
Więc chyba wie co pisze.
Więc chyba wie co pisze.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 17 sie 2012, o 08:50
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Ja w 2009 roku też dużo czytałem o silnikach TSI i zdecydowałem się własnie na taki silnik a nie na 2.0 TDI. Nie żałuję. Nie wiem z czego to wynika, że moje auta jakoś nie wybuchają. Miałem dwie Alfy Romeo... Zero problemów. Miałem Nissana Navarę. Padł jeden krzyżak na wale i nic więcej. Mam szóstą Skodę i z żadną z poprzednich nie miałem problemów.
W przypadku wielu awarii jestem w stanie wskazać zaniedbania właściciela w wyniku których do niej doszło .Nie stawiam sprawy na ostrzu noża, ale.... Auta się zmieniają. Są coraz bardziej... wyrafinowane, skomplikowane, wymagające. Jeśli czytam w wątkach, że znacząca grupa użytkowników aut z silnikiem 2.0 TDI podróżuje po trasie z prędkościami bliskimi maksymalnej, a później się dziwią, że obracają się panewki, zapycha się DPF... Ręce opadają.
Każde urządzenie wymaga pewnych warunków pracy. Silnik, skrzynia biegów, kosiarka, odkurzacz i młotek. Jeśli przekracza się w sposób zamierzony warunki brzegowe to nie można mieć pretensji, że urządzenie klęka.
Ostatnio rozmawiałem z gościem, który ma Octavię 1.8 TSI. Używa jej do pracy. Nie jeździ z gazem w podłodze, ale jeździ dużo. Pojęcia o motoryzacji nie ma wcale. Typowy humanista Zwierzył mi się, że co jakiś czas zapala mu się taka kontrolka czerwona i napis, że jest mało oleju. Pytam się, ile raz się zapaliła. No może z pięć, sześć razy. Hmmm. A sprawdzasz poziom oleju? Nie. Dolewam jak się zaświeci... I później taki gość może mieć żal, że padło turbo, zatarł się wałek.. I czyja to będzie wina?
Kolejna sprawa to olej do diesli. Kończy się gwarancja i zuch pędzi do Zenka, bo Zenek robi tanio. Zenek ma też wielką wiedzę olejową wyniesioną z lasu... Zenek mówi jaki należy lać olej, ale nie patrzy czy to jest lowSAPS, czy midSAPS... On nie wie co to SAPS. A później pojawia się wątek o tym, że DPFy są do dupy.
W przypadku wielu awarii jestem w stanie wskazać zaniedbania właściciela w wyniku których do niej doszło .Nie stawiam sprawy na ostrzu noża, ale.... Auta się zmieniają. Są coraz bardziej... wyrafinowane, skomplikowane, wymagające. Jeśli czytam w wątkach, że znacząca grupa użytkowników aut z silnikiem 2.0 TDI podróżuje po trasie z prędkościami bliskimi maksymalnej, a później się dziwią, że obracają się panewki, zapycha się DPF... Ręce opadają.
Każde urządzenie wymaga pewnych warunków pracy. Silnik, skrzynia biegów, kosiarka, odkurzacz i młotek. Jeśli przekracza się w sposób zamierzony warunki brzegowe to nie można mieć pretensji, że urządzenie klęka.
Ostatnio rozmawiałem z gościem, który ma Octavię 1.8 TSI. Używa jej do pracy. Nie jeździ z gazem w podłodze, ale jeździ dużo. Pojęcia o motoryzacji nie ma wcale. Typowy humanista Zwierzył mi się, że co jakiś czas zapala mu się taka kontrolka czerwona i napis, że jest mało oleju. Pytam się, ile raz się zapaliła. No może z pięć, sześć razy. Hmmm. A sprawdzasz poziom oleju? Nie. Dolewam jak się zaświeci... I później taki gość może mieć żal, że padło turbo, zatarł się wałek.. I czyja to będzie wina?
Kolejna sprawa to olej do diesli. Kończy się gwarancja i zuch pędzi do Zenka, bo Zenek robi tanio. Zenek ma też wielką wiedzę olejową wyniesioną z lasu... Zenek mówi jaki należy lać olej, ale nie patrzy czy to jest lowSAPS, czy midSAPS... On nie wie co to SAPS. A później pojawia się wątek o tym, że DPFy są do dupy.
- Misiek Fisiek
- Posty: 9426
- Rejestracja: 9 maja 2011, o 09:06
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 1000.500.100.900
- Lokalizacja: Warwsiowa
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Wiadomo. Zawsze winny jest użytkownik, nie producent.
♫♪♫♪...私のホンダはラクダよりも速い...♪♫♪
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
No popatrz, tutaj takich wpisów nie ma... czytasz o 2.0 tdi a o swoim nie czytasz? To Ci nowinaDamianSmigielski pisze:Jeśli czytam w wątkach, że znacząca grupa użytkowników aut z silnikiem 2.0 TDI podróżuje po trasie z prędkościami bliskimi maksymalnej, a później się dziwią, że obracają się panewki, zapycha się DPF... Ręce opadają.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 17 sie 2012, o 08:50
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Ja nie mówię, że lepsze. Inne. Nie zawsze pasujące do wszystkich zastosowań. Jak ktoś kupuje TDI do jazdy po mieście...
Misiek, nie mówię, że zawsze, ale niestety często. Nie zawsze świadomie.
Szms, nie gadam z tobą nie wnosisz nic merytorycznego do dyskusji. Wysil się chociaż na 5 zdań
S-e-b-e-b (łatwy do napisania nick ) Ja bym chciał dwie fury. benzynę do miasta i diesla na trasy, ale ile można mięć aut?
Misiek, nie mówię, że zawsze, ale niestety często. Nie zawsze świadomie.
Szms, nie gadam z tobą nie wnosisz nic merytorycznego do dyskusji. Wysil się chociaż na 5 zdań
S-e-b-e-b (łatwy do napisania nick ) Ja bym chciał dwie fury. benzynę do miasta i diesla na trasy, ale ile można mięć aut?
- kamracik
- Zasłużony
- Posty: 7444
- Rejestracja: 10 paź 2014, o 10:52
- Samochód: Superb II combi
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Łódź
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Wskaż punkt w instrukcji, który mówi, że nie można. Bez przesady, skoro auto jest w stanie jechać 200km/h to po to, aby mogło, to nie eksponat muzealny ani tym bardziej przykład teoretyczny w zamkniętych warunkach. Nie ma to nic do rzeczy.DamianSmigielski pisze:Jeśli czytam w wątkach, że znacząca grupa użytkowników aut z silnikiem 2.0 TDI podróżuje po trasie z prędkościami bliskimi maksymalnej, a później się dziwią, że obracają się panewki, zapycha się DPF... Ręce opadają.
W TSI padały rozrządy zarówno w 1.8 jak i w 1.4. W 1.8 nie było to tak nagminne (może z racji ilości na rynku), ale nie można mówić, że tego nie było.
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
hipokryta.DamianSmigielski pisze:Szms, nie gadam z tobą nie wnosisz nic merytorycznego do dyskusji. Wysil się chociaż na 5 zdań
Ja tylko Ci wytykam błędy. Sam nic nie wnosisz.
Teksty typu "ja nie czytałem o tym" wcale nie są merytoryczne.
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Oooo, już kółeczko wzajemnej adoracji TSI.
Nasmarujcie sobie łańcuszki
Nasmarujcie sobie łańcuszki
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 17 sie 2012, o 08:50
- Samochód: Superb II
- Silnik: 1.8TSI CDAA (160KM)
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
W instrukcji nie napisano, że nie można walić młotkiem w przednią szybę. Jest coś takiego jak zdrowy rozsądek i zrozumienie zasad działania mechanizmów.
Nie mówię, że w 1.8 nie było awarii rozrządu. Tak jak napisałeś, nie słyszałem żeby to był wielki problem. O awariach rozrządu mogą coś powiedzieć właściciele BMW
Szms napnij pasek
Nie mówię, że w 1.8 nie było awarii rozrządu. Tak jak napisałeś, nie słyszałem żeby to był wielki problem. O awariach rozrządu mogą coś powiedzieć właściciele BMW
Szms napnij pasek
- whity
- Posty: 14835
- Rejestracja: 23 sty 2015, o 16:53
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Aktualnie: 333km / 703nm
- Lokalizacja: MS
Re: Jakie macie maksymalne przebiegi 1,8tsi
Mój zdrowy rozsądek mi mowie, ze lubie zapierdalac
Nie bójcie się być premium.
#stayPremium
#stayPremium