Model masz w profilu.
Miłe zaskoczenie:
1. jakość pracy BT i radia w Amu+
2. Zużycie paliwa 0,8l poniżej oczekiwań - znając swój styl jazdy przyjmowałem do kalkulacji benzyna vs diesel 10l/100km
3. Brak zużycia oleju - spodziewałem się nawet 1l/1000km, przy większych prędkościach zarówno TDI, jak i wcześniej MPI brały mi ok. 0,7l, przed zakupem nawet Daniel uprzedzał mnie, że TSI może brać olej. A tu proszę pierwszy użytkowany silnik VW bez apetytu na olej niezależnie od prędkości.
4. Uruchomienie HHC i zmiana kilku innych ustawień samodzielnie kompem
Małe rzeczy, ale przydatne. Gdyby nie koledzy na forum nawet nie domyśliłbym się gdzie i czym grzebać
THX
5. Vmax 233 wg GPS - to 22 więcej niż katalog
Nie zaskoczyło, ale po prostu spełniło oczekiwania:
1. Komfort jazdy
2. Elastyczność 1,8TSI
3. Praca napędu 4x4 zimą
4. Pojemność bagażnika
5. Prześwit w 4x4 z PNB
Najmniej się podoba, chociaż znane przed zakupem:
1. Konieczność używania VCDS przy byle naprawie/poprawkach
2. Trudności w znalezieniu miejsca do parkowania
3. Brak możliwości skorzystania z garażu
Teoretycznie powinien wejść, ale jakoś łatwiej zaparkować inne autko
4. Konieczność stosowania oleju silikonowego na uszczelki co ok. pół roku
5. cieniuteńki i łatwy do zarysowania lakier
6. konieczność dołożenia dodatkowej uszczelki, aby syf nie leciał do komory silnika
7. brak maty tłumiącej na masce w TSI
Niemile zaskoczyło i nieznane przed zakupem
1. Brak listew ozdobnych na drzwiach w wersji Family