Witam, jestem po hamowaniu S2 2.0 TDI CR i nie jestem za bardzo zadowolony z swojego silnika. Czy mozecie wrzucic to co wyszlo przy hamowaniu waszych jednostek ?
Oczywiscie wykresy po modyfikacjach mile widziane. Jutro wrzuce swoj wykres i opisze w czym problem, glownie chodzi o niski moment przy 1800 rpm oraz moc max juz przy 4000 a nie jak producent podaje przy 4200 rpm
wykresy z hamowni
Regulamin forum
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
Szczegółowy regulamin działu znajduje się tutaj: link
-
- Posty: 1002
- Rejestracja: 12 mar 2010, o 22:26
- Samochód: Inny
- Silnik: Inny
- Lokalizacja: napisz skąd jesteś
- Kontakt:
Re: wykresy z hamowni
Jeżeli moc na papierze wyraźnie by odbiegała od stanu rzeczywistego, to myślę że tak.
Tylko że to spadek mocy musiałby być chyba minimum jakieś 15%...
Tylko że to spadek mocy musiałby być chyba minimum jakieś 15%...
-
- Zasłużony
- Posty: 396
- Rejestracja: 18 lut 2010, o 22:43
- Samochód: Superb III combi 4x4 Facelift
- Rocznik: 2022
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Warszawa
Re: wykresy z hamowni
pytanie jeszcze co to za hamowania? Nie znam się na nich i szczerze mówiąc nie ufam, ale jak się poczyta, to piszą, że taka zła, taka niedobra, a jeszcze inna przekłamuje
Ważne żebyś Ty był zadowolony i aby osiągi były porównywalne do katalogowych
Ważne żebyś Ty był zadowolony i aby osiągi były porównywalne do katalogowych
S3 L&K
- ZodiaK
- Posty: 33
- Rejestracja: 14 lip 2010, o 17:31
- Samochód: Superb II
- Silnik: 2.0TDI CBBB (170KM)
- Lokalizacja: Grybów - Małopolskie
Re: wykresy z hamowni
Ja to widze tak.
1.W homologacji mam 125kW/4200 rpm oraz dodatkowo w katalogu moment 350Nm od 1750rpm. U mnie moc max 170,2KM przy 4050 rpm a moment na poziomie 350Nm utrzymuje sie w przedziale 2100-2950
2. Silnik kolegi wprawdzie nieco inny bo juz RM2011 oraz EURO5 parametry katalogowe trzyma bardzo ladnie. 178KM z hakiem przy 4200 oraz moment obrotowy 350Nm w zakresie praktycznie katalogowym cos od 1800 i trzyma do 3000 rpm
V-tech mowi ze to kwestia roznicy w silnikach( od RM2011 zmiana doladowania oraz listwy wtryskowej) i nie mam powodu im nie wierzyc ale reklamacje bede pisal z prostego powodu - nie mam tego co w homologacji. Oczywiscie mozna by powiedziec ze trafila mi sie slabsza jednostka i pech, sle myśle ze musze rozwiac watpliwosci jakie mam.
Wiem, że paru z Was robilo cos przy swoich silnikach dlatego prosze o informacje jak u was powychodzily wykresy przez chipowaniem/boxowaniem.
1.W homologacji mam 125kW/4200 rpm oraz dodatkowo w katalogu moment 350Nm od 1750rpm. U mnie moc max 170,2KM przy 4050 rpm a moment na poziomie 350Nm utrzymuje sie w przedziale 2100-2950
2. Silnik kolegi wprawdzie nieco inny bo juz RM2011 oraz EURO5 parametry katalogowe trzyma bardzo ladnie. 178KM z hakiem przy 4200 oraz moment obrotowy 350Nm w zakresie praktycznie katalogowym cos od 1800 i trzyma do 3000 rpm
V-tech mowi ze to kwestia roznicy w silnikach( od RM2011 zmiana doladowania oraz listwy wtryskowej) i nie mam powodu im nie wierzyc ale reklamacje bede pisal z prostego powodu - nie mam tego co w homologacji. Oczywiscie mozna by powiedziec ze trafila mi sie slabsza jednostka i pech, sle myśle ze musze rozwiac watpliwosci jakie mam.
Wiem, że paru z Was robilo cos przy swoich silnikach dlatego prosze o informacje jak u was powychodzily wykresy przez chipowaniem/boxowaniem.
- Iron
- Posty: 277
- Rejestracja: 5 maja 2010, o 11:46
- Samochód: Superb III 4x4
- Silnik: 2.0TSI (280KM)
- Lokalizacja: WA (SK)
- Kontakt:
Re: wykresy z hamowni
Ja jeździłem O2 RS z 2006 z tym silnikiem czyli 2.0TDI 170KM.
Jazda była zupełnie inna niż teraz mam, na pierwszym biegu ruszam ostro potem drugi i co się dzieje, "przydławia" się silnik, czyli pojawia się taka duża dziura momentu i mocy. Ale jak się to zrobi trochę wolniej to tego się nie czuje.
W O2 RS nie miałem tego efektu. Potem podniosłem poprzez zmianę programu do 200KM i 400Nm i powiem Wam, że nagle ma się odczucie, że to inny silnik.
Muszę jeszcze pojeździć i potem mój S2 idzie na moda.
Acha seria była 178KM i 379 Nm - w jakich przedziałach nie pamiętam
Jazda była zupełnie inna niż teraz mam, na pierwszym biegu ruszam ostro potem drugi i co się dzieje, "przydławia" się silnik, czyli pojawia się taka duża dziura momentu i mocy. Ale jak się to zrobi trochę wolniej to tego się nie czuje.
W O2 RS nie miałem tego efektu. Potem podniosłem poprzez zmianę programu do 200KM i 400Nm i powiem Wam, że nagle ma się odczucie, że to inny silnik.
Muszę jeszcze pojeździć i potem mój S2 idzie na moda.
Acha seria była 178KM i 379 Nm - w jakich przedziałach nie pamiętam