Strona 7 z 10

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 16 paź 2015, o 23:29
autor: paweł
super dzięki, ale to czym się różni ten 15.7 od 12.12? co ma więcej funkcji? czy może loda trzaska w miedzy czasie? Mam auto sprzed 5 lat czy kabel z tego czasu nie obsługiwał wszystkiego? A ten nowy to juz robi?

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 17 paź 2015, o 00:58
autor: kamracik
Różni się ilością obsługiwanych modułów, funkcji, które możesz zakodować itd. Aczkolwiek jak gadałem z Erykiem, w którymś tam wątku ten 12.12 powinien Ci wszystko obsłużyć.

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 17 paź 2015, o 02:27
autor: pab567
Poniżej14.10 nie obsługuje platformy MQB - dlatego na przykład ja kupując Fabię III wymieniłem pirata na oryginalny

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 22 paź 2015, o 17:04
autor: rocco360
wracając do tematu wtrysków i dziwnego stukania na zimnym na razie tego tematu nie diagnozowałem w warsztacie ale zaryzykowałem wlałem wcześniej liqid moly ale słabe rezultaty przed wczoraj wlałem tunap 989 przejechałem 200km dopiero ale nie mogłem się powstrzymać od sprawdzenia logów i oto takie wyniki szału nie ma ale coś tam się zmienia narazie jakby troszkę ciszej ale temperatura zewnętrza z rana wyższa niż ostatnio...ktoś skomentuje moje logi wstawie pierwsze i te ostatnie po wlaniu tunap 200km to trochę mało wiec poczekam


Tuesday,13,October,2015,15:19:19:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228


Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

15:19:07
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -27.90 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.00 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -23.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 0.70 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 3.15 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -7.95 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.30 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 0.15 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 22.15 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 16.35 µs




po tunap




Thursday,22,October,2015,17:18:40:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228


Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

17:18:35
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -24.20 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 3.75 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -5.80 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -32.35 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -4.30 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -7.45 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -20.05 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -10.55 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -8.95 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -7.75 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 20.25 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 11.65 µs

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 27 paź 2015, o 16:46
autor: rocco360
teraz przy temp rano ok 5-10 c nic nie słyszę ostatnio w ogóle ustało mi to stukanie wiec warto kupić w motoryzacyjnym ten specyfik czyszczący mówie tu o tunap 989 osobiście uważam że moly zdecydowanie słabsza efektywość w czyszczeniu wstawiłem logi po przejechaniu 1000 km



Tuesday,27,October,2015,17:29:46:55062
VCDS Version: Beta 12.10.3
Data version: 20130228


Address 01: Engine (03L 906 018 BG)

17:29:40
199 Injector 1; rail pressure calibration point 1 -28.00 µs
200 Injector 1; rail pressure calibration point 2 0.55 µs
201 Injector 1; rail pressure calibration point 3 -8.40 µs

202 Injector 2; rail pressure calibration point 1 -25.10 µs
203 Injector 2; rail pressure calibration point 2 -5.65 µs
204 Injector 2; rail pressure calibration point 3 -9.60 µs

205 Injector 3; rail pressure calibration point 1 -18.15 µs
206 Injector 3; rail pressure calibration point 2 -4.20 µs
207 Injector 3; rail pressure calibration point 3 -10.35 µs

208 Injector 4; rail pressure calibration point 1 -6.50 µs
209 Injector 4; rail pressure calibration point 2 3.60 µs
210 Injector 4; rail pressure calibration point 3 4.95 µs

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 31 paź 2015, o 22:32
autor: paweł
Kurcze, a jak po 2 bańkach liqui-moly nie widzę,żadnej różnicy :-( Nie wiem czy bawić się dalej w czyszczenie czy oddać je do regeneracji... Jeśli dają gwarancję to bym tak zrobił. Na pewno będzie lepszy efekt niż z czyszczenia. Rozważam jeszcze koszty, regeneracja ???zł kontra nowe ~800zł.

Aaaaa, robił juz ktoś wtryski w wtryskiwacz.com???

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 5 lis 2015, o 11:20
autor: rocco360
Paweł napisałem ci że u mnie po zastosowaniu liqid moly nic zero efektu polecam tunap 989 zdecydowana poprawa prawie w ogóle nie słychać stuków może wleje za jakiś czas jeszcze raz...dja znać co tam wyszło tunap 989 kosztuje 115-125 zł czyli dwa razy więcej wlej tunap pózniej zatankuj nitro on shell do pełna ja już po przejechaniu połowy baka widziałem zmiany na lepsze

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 8 lis 2015, o 19:42
autor: paweł
no to spróbuję tunap, choć 130zł to prawie ćwierć 1 wtrysku.. :-)

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 9 lis 2015, o 00:42
autor: rocco360
paweł pisze:no to spróbuję tunap, choć 130zł to prawie ćwierć 1 wtrysku.. :-)









tylko nie bij jak nie pomoże :) ale jestem dobrej myśli ...pamietaj wlej tunap na stacji i zatankuj po korek jakiejś rakiety ON !!!

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 25 lis 2015, o 20:23
autor: Gonzo
A jakie są max tolerancję dla wtrysków? Przed czyszczeniem miałem na pierwszym cylindrze 0,35 (mg/stroke) na czwartym -0,32 a na 2 i 3 0,04 i -0,07. Teraz lepiej silnik chodzi i chyba pozbyłem się problemów z zapłonem, więc pewnie będą inne wartości, ale jeszcze nie pomierzyłem co i jak. Swoją drogą niezły syf jest w paliwie jak po 26kkm i 2,5 roku się wtryski przytykają...

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 25 lis 2015, o 20:24
autor: elmi_k
C

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 25 lis 2015, o 20:26
autor: Gonzo
Możliwe :). Ale jak już jadę to szybko i długo ;). Dam znać, w
międzyczasie jeszcze LM zaleję bo akurat mam.

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 28 lis 2015, o 21:32
autor: paweł
Mnie tunap 989 nie pomógł :-( po 500km nie mam poprawy widocznej. Nadal stuka na zimnym i szarpie przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu około 2-3tyś. Lipa. Najgorsze to, że wysłałem zapytanie jak wygląda regeneracja wtrysków jakie mam i w dwóch lokalizacjach mi odpisali, że nie robią obecnie tego typu, a pozostałe 3 lokalizacje nie odpisały. Gdzie mogę wysłać te wtryski, żeby je ktoś choć wyczyścił???? A może coś wymienił...

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 28 lis 2015, o 21:39
autor: paweł
Gonzo pisze:A jakie są max tolerancję dla wtrysków? Przed czyszczeniem miałem na pierwszym cylindrze 0,35 (mg/stroke) na czwartym -0,32 a na 2 i 3 0,04 i -0,07. Teraz lepiej silnik chodzi i chyba pozbyłem się problemów z zapłonem, więc pewnie będą inne wartości, ale jeszcze nie pomierzyłem co i jak. Swoją drogą niezły syf jest w paliwie jak po 26kkm i 2,5 roku się wtryski przytykają...
Gdzie czyściłeś te wtryski??

Re: Sprawdzanie kondycji wtrysku CR

: 28 lis 2015, o 21:48
autor: Gonzo
Z braku czasu pojechałem do aso i zalali mi jakiś specyfik, przy okazji sprawdzili na kompie (przed czyszczeniem) parametry. Teraz jeszcze zapodam mu LM profilaktycznie i zobaczymy co dalej.